άμεση συνοχή

Έχοντας κατακτήσει την τεχνική της Καρδιακής Εστίασης προχωράμε στο επόμενο βήμα δημιουργίας της τεχνικής της Άμεσης Συνοχής. Καθώς έχουμε πλέον διακόψει την παραγωγή των ορμονών του στρες ενεργοποιούμε τώρα την παραγωγή δεϋδροεπιανδροστερόνης (DHEA) της 'ορμόνης της νεότητας'. Φέρνουμε τη φυσιολογία μας σε κορυφαία κατάσταση για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας.
Ακολούθησε το παρακάτω βίντεο. 

Παρόλο που κάθε στιγμή είναι ιδανική για να δημιουργείτε την αρμονία μεταξύ καρδιάς και μυαλού, είναι ιδιαιτέρα ωφέλιμο να εξασκείτε την πρακτική:

- πριν τον ύπνο

- πρώτο πράγμα το πρωί 

- πριν από μία δύσκολη συνάντηση ή συζήτηση με κάποιον

- όταν νοιώθετε πίεση ή άγχος

- πριν από πρακτικές προσευχής, διαλογισμού, ασκήσεων πολεμικών τεχνών και πρακτικών που ενεργοποιούν μυαλό, σώμα και πνεύμα.


Βήματα:

  1. Καρδιακή Εστίαση
    Άσε τη συνειδητότητα σου να μετακινηθεί από το μυαλό στην περιοχή της καρδιάς 
  2. Αργή αναπνοή
    Ανέπνευσε λίγο πιο αργά και λίγο πιο βαθειά από ότι συνήθως με διάρκεια 5-6 δευτερόλεπτα για κάθε εισπνοή και εκπνοή - Φαντάσου ότι η αναπνοή εισέρχεται και εξέρχεται από την περιοχή της καρδιάς.
  3. Αναζωογονητικό συναίσθημα
    Θέσε την πρόθεση να φέρεις ένα αίσθημα φροντίδας, ευγνωμοσύνης,  ενσυναίσθησης ή συμπάθειας για κάποιον η για κάτι στη ζωή σου.
  4. Φαντάσου ότι το συναίσθημα εισέρχεται και εξέρχεται μαζί με την αναπνοή από την καρδιά.

οδηγός άσκησης (επίπεδο 2):
-ακολουθήστε την πορεία της μπίλιας για ισόχρονη αναπνοή
-εστιάστε στην καρδιά της εικόνας και παρακολουθήστε την μπίλια με την περιφερειακή σας όραση
-ενεργοποιήστε θετικό συναίσθημα