video2

Judge

overview and agenda 2 mins / FAQ 8 mins / the 3 progress meters 3 mins / coach challenges sciences 2 mins / the judge's origins 8 mins / 3 odes of the judge 2 mins / negative emotions valuable? 2 mins / judgement versus discernment 3 mins / my judge memmo 4 mins / jyngle visualisation / pod instructions 6 mins


Την εβδομάδα που πέρασε εργαστήκαμε στη δημιουργία νέων συνηθειών και νέων νοητικών διαδρομών και γνωρίζω ότι αυτό δεν είναι εύκολο ειδικά στην αρχή.

Είναι φυσικό σε αυτό το στάδιο να έχουμε τόσο επιτυχίες αλλά και αποτυχίες και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό, είναι μέρος της διαδικασίας.

Έχετε ολοκληρώσει την πρώτη εβδομάδα άσκησης και σήμερα ξεκινάμε την δεύτερη που είναι πολύ ενδιαφέρουσα, εντατική και αποτελεσματική, που εστιάζεται στον αρχηγό των πειρατών, τον δικαστή. 

Ας δούμε τώρα το τι θα δούμε στο βίντεο αυτό

ΕΙΚΟΝΑ Ο1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1.πρώτα θα δούμε κάποιες συχνές ερωτήσεις

2.μετά θα μιλήσουμε για τις ρίζες των πειρατών και από που προέρχονται

3. θα δούμε τον δικαστή

4. θα σας δείξω τον δικό μου δικαστή που είναι και λίγο τρομακτικό

5. μετά θα κάνουμε έναν οραματισμό με το δικαστή / μια δυνατή άσκηση

6. και θα σας προετοιμάσω για τη συνάντηση με την ομάδα

ΕΙΚΟΝΑ seven weeks of intensive practice

Σας υπενθυμίζω ότι είμαστε σε μια εντατική προπόνηση 7 εβδομάδων.

1. την πρώτη εβδομάδα ασκηθήκαμε στην ικανότητα ανάκτησης

2. αυτή η εβδομάδα είναι για την αποδυνάμωση του δικαστή

3. την τρίτη εβδομάδα θα αδυνατίσουμε τους πειρατές βοηθούς

4. μετά θα δούμε την οπτική της sage perspective/του εσωτερικού κυβερνήτη

5. θα δούμε την δύναμη της ενσυναίσθησης

6. την δύναμη της πλοήγησης και της ενεργοποίησης

7. μετά θα τα βάλουμε όλα αυτά μαζί και θα δούμε πως δουλεύει το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές που έχει στη ζωή και την καθημερινότητα τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας

8. και στο τέλος θα δούμε πως τα βάζουμε όλα αυτά μαζί για να εκατονταπλασιάσουμε την την επίδρασης μας ως coaches, που είναι και ο στόχος από όλη αυτή την εργασία μας. 

ΕΙΚΟΝΑ FAQ

Το μυαλό κάνει βόλτες

Όσον αφορά τις συχνές ερωτήσεις κάτι που έρχεται πολύ συχνά σε αυτό το στάδιο της άσκησης είναι ότι το μυαλό ταξιδεύει ενώ κάνουμε ασκήσεις ανάκτησης και φοβόμαστε ότι δεν το κάνουμε καλά. Θέλω να γνωρίζετε ότι αυτό είναι πολύ-πολύ κοινό θέμα. Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι είναι δυνατό να σταματήσουμε το μυαλό και να εστιαστούμε σε κάτι χωρίς το μυαλό να κάνει βόλτες και νομίζουν ότι κάποιοι άνθρωποι αυτό το καταφέρνουν. η πραγματικότητα είναι ότι σε αυτό το στάδιο το μυαλό των περισσότερων ανθρώπων ταξιδεύει παντού και ο χρόνος που είμαστε συγκεντρωμένοι είναι περίπου ο μισός από το χρόνο που ασκούμαστε. 

Αυτό το έχουμε υπολογίσει. Μάλιστα δεν είναι αποτυχία να κάνει βόλτες το μυαλό. Κάθε φορά που το αντιλαμβάνεστε λέτε 'όχι, στοπ' και του δίνετε εντολή να επιστρέψει. και το κάνετε ξανά και ξανά. Έτσι εξασκείται ο μυς της ανάκτησης και όσο περισσότερες φορές το κάνετε τόσο πιο πολύ δυναμώνει. 

Δεν νοιώθω καμιά διαφορά μετά την άσκηση

μετά μια ημέρα ή μια εβδομάδα στο γυμναστήριο δεν εμφανίζεσαι με μεγάλους μυς, αυτό χρειάζεται κάποιο καιρό. Όταν περάσεις 6 εβδομάδες στο γυμναστήριο, τότε σίγουρα θα δεις τη διαφορά και στους μυς σου. 

Ποια η διαφορά των ασκήσεων ανάκτησης με το διαλογισμό ή το Mindfulness

ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ

Αυτό είναι σημαντικό θέμα και θέλω να σας πω το εξής: αυτή είναι σημαντική ερώτηση ειδικά για όσους ήδη ασκούνται στο Mindfulnes ή τον διαλογισμό. Η απάντηση στην ερώτηση αυτή παρόμοια με αυτό που είπαμε για τον εσωτερικό κυβερνήτη και τις δυνάμεις ανάκτησης, ότι αυτό που κάνουμε πηγαίνει στο πιο κάτω και βασικό επίπεδο, στη ρίζα και εργαζόμαστε με τα σημεία κλειδιά, τους βασικούς παράγοντες που δημιουργούν όλα τα προβλήματα στα πιο επιφανειακά επίπεδα. Τα σημεία κλειδιά στον διαλογισμό ή στο Mindfulness, το δομικό στοιχείο που κτίζει αυτές τις μεθόδους, είναι αυτά τα 10 δευτερόλεπτα εστίασης που εμείς ονομάζουμε άσκηση ανάκτησης. Συνεπώς ο διαλογισμός και το Mindfulness είναι ειδικευμένες μορφές στις οποίες κάνουμε μαζεμένες τις τεχνικές ανάκτησης. η ομορφιά των ασκήσεων ανάκτησης είναι η ευελιξία και προσαρμοστικότητα. 

είχα μαθητή που διδάσκει διαλογισμό / μου είπε ότι η προπόνηση μας του άλλαξε τη ζωή / είχε μάθει να ηρεμεί το μυαλό και να μπαίνει σε κατάσταση εσωτερικής ισορροπίας αλλά μόνο όταν βρισκόταν στο κατάλληλο περιβάλλον και στην απομόνωση από τα εξωτερικά ερεθίσματα / έτσι είχε μάθει να κάνει ανάκτηση / με τις ασκήσεις όμως έμαθε να ενεργοποιεί τον εγκέφαλο ανάκτησης στη μέση οποιασδήποτε εργασίας και σε κάθε εξωτερικό περιβάλλον και κατάσταση / γι αυτό χρειάζεται να μάθουμε να το κάνουμε έξω από το ήρεμο περιβάλλον, έξω στον πραγματικό κόσμο.
Το άλλο που συμβαίνει είναι ότι ξεπερνάμε όλες τις ερμηνείες και προκαταλήψεις που έχουν οι άνθρωποι για το τι είναι διαλογισμός και κρατάμε μόνο το πρακτικό κομμάτι που είναι οι ασκήσει ανάκτησης των 10 δευτερολέπτων που ενδυναμώνουν τον εγκεφαλικό μυ ης ανάκτησης. Έτσι, γεφυρώνουμε τους δύο κόσμους με τον τρόπο και τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. 

Επιστρέφουμε στις διαφάνειες

Οι 3 ασκήσεις ανάκτησης διακόπτουν τη ροή της ημέρας μου / μπορώ να τις κάνω το πρωί ή το βράδυ και όχι διάσπαρτες?

Σκοπός είναι να το κάνουμε στη μέση των προκλήσεων και δυσκολιών της ημέρας και όχι στην ησυχία του καναπέ μας / στη μέση της ημέρας που το χρειαζόμαστε περισσότερο / κοιτάξτε τα pitches στη φόρμουλα ένα / σταματούν μέσα στη μέση του αγώνα / ξέρουν πόσο σημαντικό είναι να εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση στον αγώνα, που σταματούν και το κάνουν στη μέση του αγώνα / έτσι σημαντικό είναι και για εμάς το να επανακτούμε το κέντρο μας ξανά και ξανά στη μέση της φορτωμένης με πράγματα ημέρας μας / μόνο έτσι έχουμε την καλύτερη απόδοση / σας το εγγυάμαι, είναι απόλυτα εφικτό να έχει 2 λεπτά διάλειμμα τρεις φορές την ημέρα / αν νομίζει ότι δεν μπορείς, οι πειρατές σου σε παραπλανούν. Ο χρόνος που χρειάζεσαι είναι το 1.5% του χρόνου που έχει ξύπνιος. / 

Έχω πολλά να κάνω, δεν είναι η σωστή εποχή να το κάνω

Αν μου έλεγες ότι βρίσκεσαι σε διακοπές θα σου έλεγα ότι δεν είναι η σωστή εποχή για εσένα. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να μάθουμε την ανάκτηση μέσα στην φορτωμένη και πλήρως απασχολημένη καθημερινότητα μας και όχι στην ησυχία μας. Αυτοί που δεν θέλουν να το κάνεις τώρα είναι οι πειρατές σου για να μη χάσουν το έλεγχο και τη δύναμη που έχουν πάνω σου. 

ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Πως παρακολουθώ την πρόοδο μου

Η όρθια μπαταρία στα δεξιά είναι η φόρτιση σε βάθος χρόνου. Γεμίζει σταδιακά και ο τρόπο που γεμίζει σχετίζεται με το ρυθμό που παρατηρήθηκε στα πειράματα  η αύξηση της γκρι ουσίας στον λειτουργικό εγκέφαλο και η ατροφία στον εγκέφαλο επιβίωσης όπου ζουν οι πειρατές.

Ο μυς δεν μεγαλώνει γραμμικά, ο τρόπος φόρτισης έχει λάβει υπόψη τον πραγματικό ρυθμό αύξησης αλλά και ατροφίας όταν δεν κάνουμε τις ασκήσεις μας. 

ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Η οριζόντια μπαταρία αριστερά είναι η φόρτιση ανάκτησης εκείνη τη στιγμή. Εδώ είναι η φόρτιση που υπάρχει εκείνη τη στιγμή στον εγκέφαλο. Καλό είναι να είναι φορτισμένο πριν μια σημαντική συνάντηση ή μια λήψη απόφασης ή μιας συζήτησης ή εργασίας. Είναι σαν το ζέσταμα που κάνει ο αθλητής πριν τον αγώνα. Δεν χρειάζεται να είναι τελείως φορτισμένη αλλά να έχει κάποια φόρτιση. 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ

Αυτό που θα δείτε θα είναι ότι οι πρώτη άσκηση της ημέρας θα ζητά να προβλέψετε την πειρατεία. Το πρωί ξέρετε τι ημέρα θα έχετε και αναρωτιέται που θα μπορούσατε να συναντήσετε πειρατεία. Έτσι μπαίνετε σε θέση να την αναχαιτίσετε.

Με τις ασκήσεις 2 και 3 ξαναθυμάσαι μια προηγούμενη πειρατεία. Τι θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Τι θα έκανε ο εσωτερικός μου κυβερνήτης? Έτσι ενεργοποιείς νευρωνικές συνδέσεις σαν να το έχεις κάνει και την επόμενη φορά θα είναι πιο εύκολο να ενεργοποιηθούν σε μελλοντική ανάγκη.

Γι αυτό οι ασκήσεις ανάκτησης είναι τόσο σημαντικές. 

ΔΙΚΑΣΤΗΣ

Φτάσαμε στον δικαστή που είναι το αντικείμενο μας για σήμερα. Είναι παγκόσμιος πειρατής / τον έχουν όλοι / βοηθά στην επιβίωση του είδους / γι αυτό αναπτύχθηκε.

ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ

Κάποια στιγμή στην παιδική σου ηλικία απάντησες σε αυτή την ερώτηση: για να επιβιώσω και να πετύχω θα πρέπει .... / πως απάντησες σε αυτή την ερώτηση? / ο τρόπος που απάντησες καθόρισε και τους κυρίαρχους  πειρατές σου/ 

ΣΑΜΠΟΤΕΡΣ (ΠΕΙΡΑΤΕΣ)

Είναι αυτόματες νοητικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές συνήθειες.

Έχουν διαφορετικά ονόματα ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους.

Ήταν χρήσιμοι στην παιδική ηλικία.

Σήμερα είναι η πηγή όλων των αρνητικών συναισθημάτων.

Εμποδίζουν τόσο την επιτυχία όσο και την ευτυχία. /  η άλλη διάσταση είναι η απόδοση και η ευτυχία.

ΜΙΚΡΟΣ ΣΙΖΑΡΝΤ

Εδώ είμαστε, μάντεψε ποιος είναι αυτός, είναι μια εικόνα μου όταν ήμουν περίπου 2 ετών / δεν είχα με αυτή την θλίψη και την παράδοση / μπορείτε να δείτε ότι οι πειρατές είχαν ήδη αρχίσει ήδη να καταλαμβάνουν το καράβι μου / κάνοντας με να νοιώθω καταπιεσμένος και αδύναμος να αντιδράσω / θα σας δώσω πληροφορίες για το έγινε με εμένα ώστε να αποκτήσετε γνώση στο πως γίνονται αυτά.

ΚΑΜΕΡΑ ΑΥΤΟΣ

Στη δική μου περίπτωση, ήμουν σε φτωχή οικογένεια, γκέτο, πατέρας βίαιος, φόβος, δεν έπαιρνα αγάπη και προσοχή. / αυτό που χρειάζεται ένα παιδί για να επιβιώσει είναι να κατασκευάσει μια ιστορία που θα τον βοηθήσει να επιβιώσει σωματικά και συναισθηματικά. Και εγώ έπρεπε να απαντήσω στην ερώτηση: 'γιατί δεν παίρνω αγάπη και προσοχή?' / αν ο τρόπος που θα απαντούσα αυτή την ερώτηση ήταν αληθής, ότι δηλαδή οι γονείς μου δεν είναι και τόσο ικανοί να με αγαπήσουν και να με προστατέψουν, αυτό θα ήταν καταστροφικό για τη συναισθηματική μου επιβίωση. Φαντάζεστε πόσο τρομακτικό θα ήταν να έβλεπα ότι οι μόνοι άνθρωποι στους οποίους μπορούσα να βασιστώ δεν μπορούσαν να με στηρίξουν και να με προστατέψουν? Ότι η ζωή σου είναι στα χέρια ανθρώπων που δεν είναι ικανοί να σε προστατέψουν. Η ζωή μου δεν ήταν στα χέρια μου αλλά στα χέρια των αγαπημένων μου γονιών. Πως ένα παιδί μπορεί να αντιμετωπίσει την ιδέα ότι αυτοί οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν? Αυτό θα προκαλούσε κατάρρευση σε οποιοδήποτε μικρό παιδάκι. 

Έτσι μια φωνή ήρθε και είπε: Sizard μην φοβάσαι, οι γονείς σου είναι ικανοί να σε στηρίξουν και δεν κινδυνεύσεις, η ζωή σου είναι ασφαλής στα χέρια τους. Ο λόγος που δεν έχεις την αγάπη και την προσοχή που χρειάζεσαι δεν είναι επειδή αυτοί είναι ανίκανοι αλλά επειδή εσύ δεν τα αξίζεις. Δεν αξίζεις αγάπη, δεν αξίζεις το χρόνο τους, αλλά αυτοί είναι ικανοί, οπότε θα κάνουν σίγουρο ότι θα επιβιώσεις.

Έτσι, αυτή η φωνή επιβίωσης, ήταν η αρχή της δημιουργίας του Πειρατή Δικαστή ο οποίος λέει : 'είσαι ανάξιος της αγάπης και της αποδοχής, από τους γονείς σου ή από οποιονδήποτε άλλον'. Αυτό είναι κάτι πολύ σκληρό να κάνεις στον εαυτό σου αλλά είναι καταπληκτικός τρόπος να κρατήσεις την εικόνα των γονιών σου ψηλά ώστε να να νιώθεις ασφαλής. Ήταν τακτική επιβίωσης. 

Και από τη στιγμή που ο Δικαστής άρχισε να λέει: 'είσαι ανάξιος, και Loozer και όλα αυτά και οι γονείς σου είναι τέλειοι', άρχισε επίσης να κρίνει και να δικάζει όλους τους άλλους γύρω του. Έτσι όταν βρισκόταν απέναντι σε οποιονδήποτε έβρισκε αμέσως κάτι που δεν πήγαινε καλά με αυτόν, εσύ είσαι χοντρός, εσύ είσαι λεπτός, εσύ πολύ ψηλός, εσύ πολύ κοντός, εσύ αυτό, εσύ εκείνο. Έπρεπε να βρω κάτι που ήταν λάθος σε όλους. Γιατί ήταν σημαντικό αυτό για την επιβίωση μου? Σκέψου πόσο βασανιστικό ήταν να κρίνω και να δικάζω μόνο τον εαυτό μου. Είχα ανάγκη να το κάνω και στους άλλους για να φύγει λίγο η πίεση από εμένα. Είχα ανάγκη να κρίνω και τους άλλους, ώστε να μην είμαι ο μοναδικός που δεν αξίζει. Έτσι ο εαυτός μου έλεγε: 'μη φοβάσαι, μπορεί να είσαι ανάξιος και χωρίς ελπίδα, αλλά μη φοβάσαι, έτσι είναι και οι άλλοι, οπότε θα επιβιώσεις.' Ήταν θέμα συναισθηματικής επιβίωσης δηλαδή. 

Και έτσι η κριτική για τον εαυτό μου και τους άλλους έγινε αυτόματη συνήθεια του μυαλού, χωρίς καν να το αντιλαμβάνομαι. Και με βοήθησε να επιβιώσω στην παιδική μου ηλικία, μέχρι ένα βαθμό.

Εσείς μπορεί να είχατε πιο ευτυχισμένα παιδικά χρόνια, υπέροχους γονείς, αλλά δεν έχει σημασία. Με τα μάτια του παιδιού η ζωή είναι γεμάτη κινδύνους. Μπορεί να ήσασταν το κέντρο της αγάπης και της προσοχής των γονιών σας αλλά μετά εμφανίζεται αυτό το δεύτερο παιδί και ξαφνικά αρχίζουν και προσέχουν αυτό το άλλο παιδί, Ωχ θα χάσω την αγάπη τους!!

ή η μαμά αρρωσταίνει και πάει στο νοσοκομείο για λίγο. Δεν είχες ιδέα τι έγινε, Παναγία μου με παράτησαν.  

Πας στο σχολείο και το παιδί δίπλα σου είναι ψηλότερο, δυνατότερο, πιο έξυπνο, ο δάσκαλος δείχνει να το προτιμά περισσότερο.... είναι τόσοι οι κίνδυνοι που μπαίνουν στο υποσυνείδητο ενός παιδιού.... που νοιώθει ότι κινδυνεύει η συναισθηματική και σωματική του επιβίωσης σε κάθε περίπτωση.

Και όταν έχεις γίνει ενήλικας, όλα αυτά έχουν γίνει αυτόματες αντιδράσεις του εγκεφάλου και εσύ δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει και τι κάνεις. 

Αυτό εγώ το κατάλαβα στο Stanford (που του είπανε 5 άτομα στη σειρά ΄ότι είναι κριτικός και τους βγάζει την πίστη και ότι δεν τον γουστάρει κανείς). Έτσι αναρωτήθηκε και κατάλαβε ότι δεν αντιδρούσε στη ζωή βάσει της πραγματικότητας αλλά βάσει της διαστρεβλωμένης εικόνας που είχε για την πραγματικότητα, τον εαυτό του και τους ανθρώπους γύρω του. 

Ήταν τρομακτικό να καταλάβει ότι όλα αυτά τα έφτιαχνε αυτός και κατάστρεφαν όλες τις σχέσεις, τη δουλειά και τη ζωή του.

 ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗ

Είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουμε αυτούς τους πειρατές και ειδικότερα το δικαστή και αυτό που θα κάνουμε θα είναι να μοιραστώ μαζί σας τα χαρακτηριστικά του, ώστε να γνωρίζουμε πως ακριβώς λειτουργεί.

3 ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ

ο Δικαστής έχει 3 ρυθμίσεις λειτουργίας / δικάζει τον εαυτό του / δικάζει τους άλλους / δικάζει τις καταστάσεις και τα γεγονότα / Το τελευταίο είναι αυτό που καταλαβαίνουμε δυσκολότερα / και αυτό επειδή σε όλη μας τη ζωή ο δικαστής μας λέει το εξής ψέμα / το ψέμα του είναι 'δεν μπορείς να είσαι ευτυχισμένος με αυτή την κατάσταση που επικρατεί'. ότι συμβαίνει στη ζωή σου αυτή τη στιγμή , οικογένεια , δουλειά φίλοι, δεν είναι σωστό / αυτό όμως είναι τεράστιο ψέμα διότι μπορείς σίγουρα να είσαι χαρούμενος κάτω από οποιεσδήποτε καταστάσεις, αν αυτές τις καταστάσεις τις βλέπεις μέσα από τη μάτια του εσωτερικού σου κυβερνήτη / 

και το ψέμα συνεχίζει και λέει: 'θα είσαι ευτυχισμένος όταν  θα .... ' έχεις μια σχέση, θα πάρεις το πτυχίο σου, θα έχεις εκείνη τη δουλειά... ' πάντα περιμένεις κάτι και όταν το πετύχεις χαίρεσαι για λίγο και μετά εμφανίζεται η επόμενη προϋπόθεση για να είσαι ευτυχισμένος / εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χρόνο φτάνουν στον τάφο τους πριν ακόμη ικανοποιήσουν την τελευταία προϋπόθεση που ο δικαστής τους είχε βάλει ώστε να γίνουν ευτυχισμένοι.  Οι περισσότεροι πάνε στον τάφο προσπαθώντας να ικανοποιήσουν το ψέμα αυτό του δικαστή.

ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ

Είμαι χρήσιμος σε εσένα / ο θυμός, η ντροπή, η ενοχή θα σε σπρώξουν να γίνεις καλύτερος / το στρες σε κάνει να αποδίδεις καλύτερα / τα αρνητικά συναισθήματα είναι χρήσιμα / σου φαίνονται γνώριμα? / οι περισσότεροι τα πιστεύουν αυτά τα ψέματα / ένα σπουδαίο ερώτημα που προκύπτει εδώ είναι 'είναι τα αρνητικά συναισθήματα ωφέλιμα?'

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΩΦΕΛΙΜΑ?

Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα θέλω να σε ρωτήσω ένα άλλο σχετικό ερώτημα¨

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ?

η απάντηση που συνήθως δίνουμε είναι 'ναι' ο πόνος είναι χρήσιμος διότι αν βάλω το χέρι μου στον καυτό μάτι της κουζίνας, είναι  καλό να νοιώσω πόνο ώστε να το βγάλω και να μην καεί το χέρι μου τελείως. Και αυτό είναι η αλήθεια., αλλά υπάρχει μια λεπτομέρεια: όταν κάνεις αυτό το λάθος και βάζει το χέρι στο μάτι, πόση ώρα χρειάζεσαι να πονέσεις για να το βγάλεις; η απάντηση είναι προφανώς: 'ελάχιστος χρόνος'. / το ίδιο συμβαίνει και με τα αρνητικά συναισθήματα / σίγουρα είναι ωφέλιμα γιατί σου δίνουν χρήσιμη πληροφορία / αν είσαι στη δουλειά και κάνεις λάθη και έχει αποτυχίες, είναι χρήσιμο να νοιώσει θυμό και ανησυχία και στρες και απογοήτευση / γιατί? επειδή αν δεν τα νοιώσεις δεν θα κάνεις τίποτα για να αλλάξεις κάτι / αλλά για πόσο χρειάζεται να τα νοιώθεις ? / όταν πάρεις το σήμα και νοιώσεις την ανησυχία ή την απογοήτευση , αν παραμείνεις σε αυτά τα συναισθήματα, ο εγκέφαλος σου δεν θα έχει πρόσβαση στη δημιουργικότητα και στις δυνάμεις που χρειάζονται για να βγεις από τη κατάσταση αυτή! / έτσι αυτό που χρειάζεται είναι να μετακινηθείς συναισθηματικά αμέσως μόλις λάβεις το σήμα συναγερμού 

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αυτό λοιπόν που λέμε είναι ότι τα αρνητικά συναισθήματα είναι χρήσιμα μόνο για ένα και μόνο δευτερόλεπτο σαν σύστημα συναγερμού ότι χρειάζεται να κάνεις κάτι / το να μείνεις στα αρνητικά συναισθήματα σου αφαιρεί την ικανότητα να σκεφτείς καθαρά και να αντιδράσεις με ενσυναίσθηση, υγιή περιέργεια, δημιουργικότητα ή εστιασμένη ενσυνείδητη δράση / το μέρος του μυαλού που μπορεί να αντιμετωπίσει τη δύσκολη κατάσταση ΔΕΝ είναι το μέρος που νοιώθει το αρνητικό συναίσθημα. 

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ και ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ

Πολλές φορές λέμε ότι χρειάζεται να αναγνωρίζουμε και να έχουμε κρίση για το αν είναι σωστά αυτά που κάνουμε, για το τι θέλουν οι άλλοι παό εμάς για το αν βρισκόμαστε σε μια ασφαλή κατάσταση ή όχι, ώστε να προστατευόμαστε και να είμαστε ασφαλείς.  Υπάρχει μια διαφορά κλειδί εδώ: η κριτική δεν είναι σε καμία περίπτωση ωφέλιμη. Ο εσωτερικός μας σοφός κυβερνήτης δεν κάνει ποτέ κριτική. Ο εσωτερικός κυβερνήτης ασκεί διάκριση.  Τι εννοώ με αυτό, να σας δώσω ένα παράδειγμα: Αν κάνω κάποια λάθη και πω στον εαυτό μου: 'αυτό που κάνεις είναι λάθος και αν το συνεχίσεις δεν θα καταφέρεις το στόχο σου' αυτό νομίζετε ότι είναι κριτική ή διάκριση? ίσως η διαφορά δεν είναι καθαρή διότι εξαρτάται από τον τόνο και την πρόθεση μας κάθε φορά. Αν το πω με ένταση ' βλάκα, τι σου συμβαίνει, βλακεία έκανες, αν συνεχίσεις έτσι δε θα πετύχεις το στόχο σου', τότε είσαι σε κριτική. Αν όμως ο σοφός κυβερνήτης σου, σου πει: ' ε φίλε, μόλις έκανες αυτό το λάθος, και αν συνεχίσεις να το κάνεις δεν θα τα καταφέρεις. Χρειάζεται να βρεις ένα τρόπο να το κάνεις κάπως αλλιώς.' Προσέξτε τη διαφορά. Ο σοφός εαυτός βλέπει την πληροφορία όπως ακριβώς είναι και σε καθοδηγεί να κάνεις κάτι με βάση την πληροφορία αυτή, χωρίς να δημιουργεί άσχημα συναισθήματα ή να κατηγορεί. Οπότε, έχουμε διάκριση αλλά δεν κατακρίνουμε και δεν δικάζουμε και δεν καταδικάζουμε. Αυτή είναι η διαφορά.

ΚΑΜΕΡΑ ΑΥΤΟΣ

Ένα συναίσθημα που είναι διαφορετικό από τα άλλα είναι το πένθος. Αυτό είναι ένα συναίσθημα που δεν ανήκει στους πειρατές αλλά στο σοφό εαυτό. Και αυτό επειδή πίσω από το πένθος υπάρχει το αίσθημα της εκτίμησης και της τιμής αυτού που χάθηκε. Έχει να κάνει με την τιμή και την αγάπη που αισθάνεται κάποιος για κάποιον. Αν συσχετιστεί με τους πειρατές αποκτά γεύση κατάθλιψης και λύπης και όλα αυτά. Οπότε όταν αφορά στο πένθος χρειάζεται να έχεις επίγνωση από που έρχεται, αν έρχεται από τους πειρατές ή από τον εσωτερικό σοφό κυβερνήτη. 

Ελπίζω τώρα να έχει γίνει καθαρό το γιατί λέμε ότι τα αρνητικά συναισθήματα προέρχονται από τους περάτες. Είναι επειδή αν μείνετε στα αρνητικά συναισθήματα πάνω από ένα δευτερόλεπτο, αρχίζει η συγκινησιακή πειρατεία, σαμποτάρετε τον εαυτό σας και απομακρύνεστε από τη λύση του προβλήματος, την ευτυχία και την αποτελεσματικότητα.

Τώρα θα μπω σε ένα διφορούμενο τμήμα της παρουσίασης επειδή θα σας δείξω τον δικό μου πειρατή-δικαστή. Θέλω να σας προειδοποιήσω ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν πει ότι δεν είναι καθόλου όμορφο αυτό που κάνω, ότι δημιουργεί άσχημα συναισθήματα και ότι δεν είναι ευχάριστο. Οπότε σας παρακαλώ , δείτε αν αυτό είναι οκ για εσάς και αν δεν είναι διακόψτε και προχωρήστε το βίντεο παρακάτω. Μέσα σας έχετε την πληροφορία αν αυτό που βλέπετε είναι χρήσιμο ή όχι. 
Θα σας δείξω λοιπόν τον δικό μου πειρατ΄΄η-δικαστή που είναι ένας αρκετά άσχημος χαρακτήρας. Υπάρχει εκεί ακόμη, δεν έχει εξαφανιστεί επειδή είναι κομμάτι μου, αλλά έχει αποδυναμωθεί τόσο ώστε να μην με ελέγχει. Από γίγαντας έχει γίνει νάνος, αλλά βρίσκεται ακόμη εκεί, τον βλέπω όταν ενεργοποιείται αλλά δεν μπορεί να κάνει πειρατεία γιατί είναι μικρός και αδύναμος πια. Σήμερα θα σας τον δείξω με κάποια υπερβολή, σαν να είσαι παντοδύναμος, ώστε να γίνει κατανοητό για εκπαιδευτικούς λόγους αυτό που κάνει και ο τρόπος που το κάνει. Σας παρακαλώ να μην με κρίνεται ούτε εσείς, διότι αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ο δικός μου δικαστής, όπως θα τον παρουσιάσω να ενεργοποιήσει τον δικό σας δικαστή και να πείτε: ' τι στο καλό συμβαίνει σε εσένα? νόμιζα ότι ήσουν σοβαρός και μορφωμένος άνθρωπος, τι είναι αυτά που κάνεις? Υπάρχει αυτό το πράγμα μέσα σου?' Αλλά θα σας το δείξω γιατί ξέρω ότι θα βοηθήσει να μάθετε αυτό που χρειάζεται να μάθετε σε αυτό το πρόγραμμα. Και δεν θα προστατεύσω τον εαυτό μου εις βάρος της δικής σας μάθησης. Σας παρακαλώ μην με κρίνετε αυστηρά γι αυτό που θα κάνω. 

Επίσης, αυτό που θα κάνω δεν είναι ηθοποιία. Θα ενεργοποιήσω το τμήμα του εγκεφάλου που ζει ο σοφός εαυτός μου και μετά θα μετακινηθώ στο κομμάτι που ζουν οι πειρατές. Και θα μπω στην ενέργεια τους. Θα το νοιώσω αυτό που θα κάνω, δεν θα υποδύομαι, θα είναι αυτό που πραγματικά είναι. Και μετά θα κάνω επαναλήψεις ανάκτησης και θα επιστρέψω στην πλευρά του σοφού εαυτού. Λοιπόν προετοιμαστείτε, η εμπειρία δεν θα είναι καθόλου όμορφη, να βλέπετε τον εσωτερικό μου δικαστή.

[....]

Judge visualization

`ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ - 'Σε αυτό το μέρος θα σου ζητηθεί να οραματιστείς τον εαυτό σου σε κατάσταση πειρατείας. Αν έχεις υποφέρει από τραύμα ή βιώνεις ψυχοπαθολογικά συμπτώματα που σε κάνουν ευάλωτο σε τέτοιους οραματισμούς, ίσως χρειάζεται να συμβουλευτείς έναν θεραπευτή ή επαγγελματία ψυχικής υγείας πριν προχωρήσεις. Στο πλαίσιο που βρισκόμαστε δεν προσφέρεται τέτοια υπηρεσία.'

Με τον ίδιο τρόπο χρειάζεται να έρθεις και εσύ επαφή με τον δικό σου πειρατή-δικαστή. Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι ο δικός μου δικαστής είναι επιθετικός και θυμωμένος. Ο δικός σου μπορεί να μην είναι έτσι. Μπορεί να έχεις άλλο τύπο δικαστή. Υπάρχει ένας άλλος τύπος δικαστή που είναι arrogant υπερόπτης και σε κοιτάζει αφ´ υψηλού, σαν να είσαι χωρίς σημασία γι ' αυτόν, σαν να μην αξίζει καν να ασχοληθεί μαζί σου. Αυτός ο τύπος είναι ήσυχος και έχει μια απόρριψη και ένα αίσθημα ανωτερότητας εις βάρος σου. Μπορεί να έχεις αυτόν τον τύπο, τον υπεροπτικό που σου δείχνει ότι δεν αξίζει καν να ασχολείται μαζί σου. Είναι το ίδιο καταστροφικός σαν τον δικό μου.

Αυτό που θα κάνουμε είναι η επαφή με τη σωματική κατάσταση και το συναίσθημα του δικού σου σου δικαστή. Μην ανησυχείς, δεν θα κάνουμε κάτι τόσο ακραίο όπως αυτό που έκανα, εγώ το έκανα ακραίο για εκπαιδευτικούς λόγους και για την κατανοήση του τι κουβαλάμε μέσα μας. Δεν χρειάζεται να φτάσεις σε τέτοια άκρα αλλά μόνο να έρθεις σε επαφή.

Είναι μια άσκηση με κλειστά μάτια όπου θα σου ζητήσω να κάνεις μερικές επαναλήψεις ανάκτησης για να συνδεθείς με το κέντρο σου και μετά να οραματιστείς το δικαστή σου σε μια κατάσταση στην οποία σου έχει κάνει ολοκληρωτική πειρατεία και έχει πάρει τον έλεγχο πάνω σου και μέσα σου. Θα σου ζητήσω να μπεις με το σώμα σε αυτό (όχι τόσο έντονα όσο εγώ αλλά να τον βιώσεις το δικαστή. Δεν στέκεται όπως είσαι τώρα, η στάση του και η κίνηση του είναι διαφορετική. Αυτό θέλω να βιώσεις. Αν μάλιστα κάνεις την άσκηση σε όρθια θέση είναι καλύτερα γιατί θα έχεις και επιλογές κίνησης και στάσης. Αν προτιμάς να καθίσεις είναι οκ, προχώρα έτσι αν δεν γίνεται αλλιώς. Οπότε αποφάσισε αν θα σηκωθείς ή αν θα παραμείνεις σε καθιστή θέση.

Μετά θα σου ζητήσω να κάνεις μερικές επαναλήψεις ανάκτησης, ώστε να μετακινηθείς από την κατάσταση του δικαστή και να επανέρθεις στην κατάσταση του εσωτερικού σου κέντρου. Θα δεις τη δύναμη που έχεις να μετακινείσαι από την κατάσταση της πειρατείας στην κατάσταση της εσωτερικής ισορροπίας. Θα βιώσεις τη δική σου δύναμη και θα δεις πως δουλεύει.

Κάτι άλλο σχετικά με τον οραματισμό : κάποιοι βλέπουν εικόνες με λεπτομέρεια ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Είναι οκ. Όταν λοιπόν λέω 'δες το εαυτό σου', κάποιοι το κάνουν εύκολα, κάποιοι όχι. Κάποιοι μπαίνουν στην εικόνα, κάποιοι μπαινοβγαίνουν, κάποιοι αλλάζουν εικόνες και μετακινούνται από την μία στην άλλη, κάποιοι μπαινοβγαίνουν,....όλα αυτά είναι φυσιολογικά, παρακαλώ μην κρίνετε τον οραματισμό σας και αυτό που σας δίνει ο εγκέφαλος σας. Και αν δεν έρθετε σε επαφή με μια κατάσταση πειρατείας, μπορείτε να την φανταστείτε. Να φανταστείτε: πως θα καθόταν ο δικαστής μου; Ποια η στάση του και η φωνή του; Αυτό θα είναι μια χαρά.

Οπότε, έχοντας πει όλα αυτά, ας κάνουμε ένα δεκάλεπτο οραματισμό με το δικαστή. Σας υπόσχομαι ότι θα σας φέρω πίσω στην κατάσταση του εσωτερικού κυβερνήτη και της εσωτερικής ισορροπίας με τις ασκήσεις ανάκτησης (ασκήσεις ανάκτησης εσωτερικής ισορροπίας). Αν νοιώσετε ότι αυτό είναι δυνατότερο ή βαρύτερο από όσο θα θέλατε, είναι οκ να το πάτε μέχρι εκεί που εσείς νοιώθετε άνετα.

Έχοντας πει όλα αυτά παρακαλώ, κλείστε τα μάτια για να ξεκινήσουμε, ....θα κλείσω και τα δικά μου.... Και αρχίζουμε με μερικές επαναλήψεις ανάκτησης....φέρε την επίγνωση σου στο βάρος του σώματος σου και πως αυτό αγγίζει και μεταφέρεται στο δάπεδο που πατάς ... νοιώσε τα πόδια σου στο πάτωμα ... και αν είσαι σε όρθια θέση, στάσου σε ουδέτερη στάση, με τα χέρια να πέφτουν δίπλα στα πλευρά σου ... το στήθος ανοικτό, το κεφάλι ίσιο, ας αρχίσουμε λοιπόν με την ουδέτερη στάση του εσωτερικού ισορροπημένου κυβερνήτη.

Αν είσαι σε καθιστή θέση, έχε τα πέλματα στο πάτωμα, τη σπονδυλική στήλη και το κεφάλι ίσια και τα χέρια να αναπαύονται σε μια άνετη θέση.

Τώρα ας κάνουμε μερικές ασκήσεις ανάκτησης με το να εντοπίσεις όσα περισσότερα δάχτυλα των ποδιών σου μπορείς. Ίσως χρειαστεί να να κουνήσεις για να τα εντοπίσεις ένα ένα. .... / .... / και τώρα ας κάνουμε μερικές επαναλήψεις ανάκτησης με την αίσθηση της αφής .... Απαλά τρίψε δύο δάχτυλα του ενός χεριού σου μεταξύ τους, ώστε να νοιώσεις την επαφή και την τριβή τους στις άκρες των δακτύλων σου ... και τώρα με όλα τα δάχτυλα του ενός χεριού, χάιδεψε όλα τα δάχτυλα του άλλου και κατέβα απαλά και στην παλάμη, νιώθοντας την αίσθηση της αφής και του αγγίγματος. / ... ... /

Ο λόγος που κάνουμε τον οραματισμό του δικαστή , είναι για να μπορείτε να τον συλλάβετε γρήγορα όταν κάνει την εμφάνιση του και να σταματάτε την πειρατεία πριν αρχίσει. Όσο καλύτερα τον αναγνωρίζεις, τόσο γρηγορότερα θα τον συλλάβεις. Γι αυτό κάνουμε τον οραματισμό και τη σωματοποίηση του δικαστή, για να τον συλλαμβάνεις γρηγορότερα, γιατί τον γνωρίζεις καλύτερα.

Κάνε μερικές επαναλήψεις ανάκτησης με την αναπνοή, πρόσεξε πως ανεβαίνει και κατεβαίνει το στομάχι ή το στήθος με κάθε αναπνοή / ... ... /

Τώρα δες τον εαυτό σου σε μια σκηνή όπου έχεις υποστεί πειρατεία από τον πειρατή-δικαστή. Δικάζεις τον εαυτό σου ή δικάζεις άλλους ανθρώπους ή δικάζεις μια εξωτερική κατάσταση ή ένα συνδυασμό των παραπάνω .... Η σκηνή αυτή μπορεί να έχει γίνει ή να είναι φανταστική / σε κάθε περίπτωση είσαι τελείως υπό τον έλεγχο του δικαστή και δικάζεις είτε εσένα, είτε τους άλλους, είτε την κατάσταση ή ένα συνδυασμό αυτών ... και νοιώσει τα αρνητικά συναισθήματα του δικαστή. / δες που βρίσκεται όλο αυτό, είσαι σε εσωτερικό χώρο, σε εξωτερικό... αν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι εκεί, αν υπάρχουν δες τους καλύτερα ... το πρόσωπο, το σώμα τους, πως είναι αυτοί .... / ... / αν έρχονται διαφορετικές εικόνες, απλά επιλέξτε μια εκδοχή και μείνετε με αυτή ... ή φτιάξτε μια...

Και τώρα, δες τον εαυτό σου στη σκηνή , να έχει υποστεί ολοκληρωτική πειρατεία και να αισθάνεται όλα τα αρνητικά συναισθήματα του Δικαστή σου. Πες μέσα στο μυαλό, όλο και πιο δυνατά τις σκέψεις και τα λόγια του δικαστή σου, και νοιώσε τα αρνητικά συναισθήματα του προς εσένα όταν σου τα λέει αυτά, νοιώσε αυτά που νοιώθει και τα νοιώθεις και εσύ όταν κρίνει τους άλλους, εσένα ή τις καταστάσεις. Πρόσεξε πως εμφανίζεται μέσα στο μυαλό σου και πως σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα, τη στάση σου, πως κοιτάζει, το ύφος σου και το βλέμμα σου. Δες πως είσαι εσύ όταν σου έχει κάνει πειρατεία. Πως κινείσαι , πως μιλάς όταν είσαι σε αυτή τη σκηνή , που βλέπεις και κρίνεις και δικάζεις.... Δες πως είναι το σώμα και η στάση σου , καθώς ο δικαστής βάσει όλο και περισσότερο τα αρνητικά του συναισθήματα μέσα σου.

Συνέχισε να επαναλαμβάνεις τις λέξεις που λέει και να νοιώθεις τα συναισθήματα του καθώς έχει καταλάβει τελείως τον εγκέφαλο σου. / ... ... /

Και τώρα φέρε όλο αυτό στο σώμα, άσε την έκφραση του δικαστή να βγει στο σώμα, στο πρόσωπο, στα μάτια και στο βλέμμα, στην έκφραση του προσώπου ... πως ο δικαστής εκφράζεται μέσα από το πρόσωπο σου ... νοιώσε τον στο πρόσωπο. Στάσου όπως αυτός, κινήσου όπως αυτός, όταν έχεις υποστεί πειρατεία. Νοιώσε αυτή την αρνητική δόνηση που εκπέμπει μέσα από το σώμα σου. Νοιώσε την ενέργεια του στα χέρια και στον τρόπο που τα κινείς όταν είσαι σε κατάσταση πειρατείας από αυτόν. Νιώσε τη στάση του. Πως αναπνέεις διαφορετικά όταν έχει πάρει τον έλεγχο αυτός, νοιώσε πως αναπνεέι / ... / και τώρα νοιώσε τον σε όλο σου το σώμα, πως στέκεσαι ή κάθεσαι με τη διάθεση του δικαστή, νοιώσε το σε όλο σου το σώμα.

Και τώρα πάρε αυτή την εικόνα του δικαστή όπως είναι μέσα στο σώμα σου και μεγάλωσε το κατά 50%, δυνάμωσε το ώστε να γίνει ακόμη δυνατότερος μέσα σου. Να νοιώσεις το δικαστή μέσα σου, σε όλο σου το σώμα.

Τώρα κάνε έναν έλεγχο στο σώμα σου και εντόπισε σε ποιο μέρος του σώματος εκφράζεται περισσότερο ο δικαστής σου. Ποιό σημείο επηρεάζει περισσότερο? Που εμφανίζεται περισσότερο / ... /

Πρόσεξε ότι αυτό δεν είναι μια ωραία κατάσταση, δεν είναι κάτι ευχάριστο για εσένα και το σώμα σου. Ο δικαστής σου σε σκοτώνει σιγα-σιγά , χωρίς να το καταλαβαίνεις. Σου αξίζει κάτι πολύ καλύτερο από αυτό.

Πάμε να φύγουμε τώρα από αυτήν την κατάσταση. Να φύγουμε από το δικαστή. Έλα πίσω στην ουδέτερη στάση του εσωτερικού σου και σοφού κυβερνήτη. Φαντάσου ότι πάνω σου πέφτει μια ευχάριστα ζεστή τροπική βροχή. Βρέχει και το νερό στην καλύτερη θερμοκρασία αρχίζει να ξεπλένει από πάνω σου όλη αυτή την ένταση και την αρνητικότητα του δικαστή , αυτή η ζεστή τροπική βροχή , ξεπλένει όλη την ένταση και την αρνητικότητα από το κεφάλι, τα μαλλιά, το μέτωπο, τα μάτια, το πρόσωπο, το σαγόνι.

Άσε αυτή τη ζεστή τροπική βροχή να ξεπλύνει το λαιμό, τους ώμους, τα χέρια, μέχρι και τις παλάμες και τα δάχτυλα. / ... /

Άσε αυτή την ζεστή τροπική βροχή να ξεπλύνει όλη την ένταση και την αρνητικότητα από το στήθος και το στομάχι σου, και ανέπνευσε λίγο πιο αργά και λίγο πιο βαθειά από ότι συνήθως. Ανέπνευσε άνετα και ήρεμα.

Άσε αυτήν τη ζεστή τροπική βροχή να ξεπλύνει όλη την ένταση και την αρνητικότητα από την πλάτη, από τους μηρούς και τα πόδια μέχρι και τα δάχτυλα των ποδιών, να ξεπλένονται όλα τα μέρη του σώματος σου / ... /

Και καθώς τα πέλματα σου πατάνε στο έδαφος, βρες τα δάχτυλα των ποδιών σου, βρες όσα περισσότερα μπορείς, ίσως χρειαστεί να τα κουνήσεις απαλά για να εμφανιστούν, βρες όσα μπορείς.

Μετατόπισε τώρα την επίγνωση σου, χρησιμοποιώντας της αίσθηση της αφής. Τρίψε δυο δάχτυλα του χεριού σου μεταξύ τους ώστε να νοιώσεις τα δακτυλικά τους αποτυπώματα. Νοιώσε τα άκρα των δυό δακτύλων μεταξύ τους. / ... /

Τώρα άγγιξε όλα τα δάχτυλα του ενός με όλα τα δάχτυλα του άλλου χεριού και κατέβασε τα απαλά χαιδεύοντας την παλάμη σου και νοιώσε όλες τις αισθήσεις της αφής στα δάχτυλα και την παλάμη / ... ... /

Τώρα ας κάνουμε μερικές επαναλήψεις ανάκτησης με την αναπνοή, πρόσεξε πως το στήθος ή το στομάχι υψώνεται με κάθε ανάσα σου / ... / πρόσεξε τη θερμοκρασία του αέρα καθώς εισέρχεται στα ρουθούνια σου , και την διαφορά στη θερμοκρασία του αέρα που εξέρχεται από τα ρουθούνια σου.

Τώρα ας κάνουμε μερικές επαναλήψεις με την αίσθηση της ακοής. Άκου όσους περισσότερους ήχους υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο πεδίο σου. Άκου όσο πιο πολλούς και όσο πιο μακρινούς ήχους μπορείς να ακούσεις. / ... /

Και τώρα άκου τον πιο κοντινό ήχο που μπορείς, ίσως είναι ο ήχος της ίδιας σου της αναπνοής. / κάνε σίγουρο ότι ακούς την δική σου αναπνοή / ... /

Τώρα που κάναμε κάποια λεπτά ασκήσεων ανάκτησης, πρόσεξε πόσο μετακινήθηκες από την έντονη ενεργοποίηση του δικαστή στην ενεργοποίηση του εσωτερικού κυβερνήτη, στη θέση ισορροπίας, πρόσεξε ότι με τις ασκήσεις ανάκτησης , έχεις τη δύναμη να μεταβάλεις τη λειτουργιά του εγκεφάλου σου , και να νοιώσεις τελειώς διαφορετικά μέσα σε λίγα λεπτά.

Αλλά αυτο'ν τον μυ τον έχεις ήδη. Φαντάσου πως θα είναι όταν αυτός ο μυς δυναμώσει όλο και περισσότερο. Θα έχεις την ικανότητα να μετακινείσαι όλο και πιο γρήγορα και όλο και πιο βαθειά στον εσωτερικό σου κυβερνήτης, καθώς ο μυς αυτός της ανάκτησης θα δυναμώνει όλο και περισσότερο. Αυτό ελπίζω να είναι ένα καλό κίνητρο για να συνεχίσεις να εξασκείσαι.

Είναι ένας πολύ σημαντικός μυς που ήδη διαθέτεις, φαντάσου να γίνει πραγματικά δυνατός. Έτσι ο εσωτερικός κυβερνήτης αποκτά διαύγεια, ηρεμία και εστίαση στη δράση του. Είναι ο μυς της αυτοανάκτησης. Έτσι δυναμώσεις τον εσωτερικό σου κυβερνήτη και αποδυναμώνεις τους πειρατές.

ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΟΣ

Τώρα, άνοιξε απαλά τα μάτια και καθώς κοιτάζεις στην οθόνη κάνε μερικές ασκήσεις ανάκτησης με την όραση. Ίσως δεις κάποιες λεπτομέρειες που δεν είχες δει μέχρι τώρα. Μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις τεχνικές ανάκτησης για όσο θέλεις καθώς συνεχίζουμε αυτήν την παρουσίαση.

Θέλω να σας πω, αν κάποιοι από εσάς δεν έχετε μετακινηθεί πλήρως στον εσωτερικό κυβερνήτη σας και έχετε κάποια υπολείμματα από τον πειρατή, αν ίσως υπάρχει κάποιος πονοκέφαλος ή κάποια ένταση , μην ανησυχείτε καθόλου, είναι απόλυτα φυσιολογικό, απλά κάντε τις τεχνικές ανάκτησης λίγο περισσότερο χρόνο, ώστε να μετακινηθείτε πλήρως από τον ανήσυχο πειρατή σας στον εσωτερικό ήρεμο κυβερνήτη σας.

Αναγνωρίζω ότι δεν ήταν ευχάριστη εμπειρία αυτό που κάναμε. Ευχαριστώ που με εμπιστευθήκατε. Ήταν σημαντικό να το κάνουμε. Ελπίζω να είστε εντάξυ με το γεγονός ότι δεν ήταν τόσο ευχάριστο.

Όλη την ερχόμενη εβδομάδα θα εργαστούμε με τον σοφό κυβερνήτη και τον πειρατή δικαστή και πως να τον αποδυναμώνουμε. Ευχαριστώ και θα τα πούμε στις ασκήσεις ανάκτησης. 

ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

You need to invest in your pod so to get the value of it. Be vulnerable / vulnerability generates trust / notice how your saboteurs are impacting your pod participation / the way we show up in life is the way we show up in our pod / the way saboteurs effect your participation is the same as their effect to the rest of your life / are you waiting to your pod to be useful to you or contributing so it is useful to all? / don't wait for others to take leadership / trust that you can be a leader of your pod / let your sage to take the leadership role

O ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

The leader rotaes every week. If there is no leader assigned everyone things somebody else will do the work. Leader ensures all members participate equaly / all members connect every day, I am doing ok, I forgot to make my practice, to feel that here is a community and all care for eachother / reach for those who do not participate / 

POD DISCUSSION

100% CONFINDENTIALITY
What I am disovering about my judge
My blameless discerement of how I practiced week 1 / what was worked / what need to be improved

Our blameless discerement of how we have practiced as a team

what has worked
what could improve

-----------------

thank you for your courage to look at your judje in the eye and say 'I see you' , I can find you and I am gonna take away your power.


Q&A

Δεν είμαστε αρνητικοί για τους σαμποτερς μας, Το είπαμε στο προηγούμενο q&a

Q. δεν μπoρεσε να βρει τον δικaστή του / έχει restless, hyperationsl, hyperachiever 
A. αν δεν έχεις δικαστή είσαι ευτυχισμένος, αρα δεν χρειάζεσαι την εκπαίδευση / η αλήθεια είναι ότι ο δικαστής φωνάζει τους άλλους να κάνουν κάτι επειδή κάτι δεν του αρέσει / ΄άρα κρίνει. Δεν φαίνεται επειδή κρύβεται αλλά αφού τους φέρνει, υπάρχει.

Q.A. ADHD θέλουν ποιο active pq reps / πολλοί επιχειρηματίες το έχουν  (restlesness) 

Q. can the saboteurs fight eachother?
A. Yes, the judge comes in and says that this is uplesant and the avoider enhances this. The judge shames the avoider that he avoids. They both strenghten eachother. Γι αυτό να μην κολλάμε να βρούμε ποιος  είναι ο σαμποτέρ, συνήθως είναι περισσότεροι. Απλά μην εμπιστεύεσαι αυτό που συμβαίνει, αναγνώρισε την πειρατεία και σταμάτα τη.  

Q. allowing the client to stay with the auncomfortable emotion / see that it is not so scary / whats the difference with what we do here?
A. in the advanced part of our practce, the client does pq reps on the sensations but not on he emotion (ad not talking about it). The sage is not verbal and not analetical. So we do pq reps on the sensations of the emotions without talking about the emotions.  / Left brain makes you smart / right brain makes you wise. Initially we shift oof but in the more advanced techniques we deal withthe sensations of the emotions (so we stay with it but on the sensation, not the emption).

Q. Mantras?
A. μαθαίνουμε να συνδυάζουμε την ηρεμία με μαντρα και μουσική αλλά αυτό δεν δουλέψει όταν τσακωνόμαστε με τον έφηβο μας. Εμείς κάνουμε τεχνικές που μπορούμε να τις κάνουμε στην αληθινή ζωή εκεί που χρειάζεται.

Q. Δυνατός δικαστής που τον πέρασε και στο παιδί της. Πως θα βοηθήσω το παιδί να καθαρίσει και αυτό?/ είναι 9.
Α. το 7 εβδομάδες μαθαίνουμε το σύστημα / στη συνέχεια το εφαρμόζουμε σε διαφορά θέματα, όπως parenting / έχουμε μια ώρα εκπαίδευσης σε αυτό / ξεχωρίζουμε το micromanagement από το parenting / αυτό που οδηγεί στην ευτυχία είναι mental fitness / να καταλάβει το παιδί το λειτουργικό σύστημα και ότι εσύ το μαθαίνεις για εσένα / μετά χρειάζεται να το κάνουμε model / να του πούμε ότι έπαθα πειρατεία και την μάζεψα / να δει το παιδί πως δουλέψει πάνω μου / έτσι he becomes a believer / μετά περιμένεις να έχει failure / when kids are suffering they are open for help / thsi si sthe time you will suggest him to work with the saboteurs / έχουμε μια ώρα στο advanced training / now please focuse on your self / διδάσκω το παιδί not as a teacher but as a practicioner.

Q. spirituality / how you distinguish the voice of God from the voice of Sage?
A. spirituality is to move from illusion of separation (that is fear based) to the interconection (love based) / the experience is the sage experiece of life / as they try to explain it is received from the saboteurs and it becomes an instrument of judgment, control etc / thata how we have religions / they do the techniques from the left brain which is control / key is which part of brain is activated / best way the we make sure that we hear the right voice is to make pq reping / the relationship between sage and god depends on th ereligion practice you have / 

Q. οραματισμός δικαστή / σαρκαστικός και παίζει το θύμα / κατηγορεί τους άλλους και τις καταστάσεις / είναι το θύμα σαν δικαστής ή ο δικαστής σαν θύμα?  
Α. δεν έχει σημασία, συνήθως οι πειρατείες δεν γίνονται με έναν. Το καλό είναι ότι οι φωνές αυτές και τα συναισθήματα είναι όλοι πειρατές. Συγχαρητήρια που τα είδες όλα αυτά. Μπορείς να τους δώσεις και ονόματα ή επίθετα.

Q. πως τους παλεύω όταν συνωμοτούν όλοι μαζί.
Α. ο τρόπος που επιβιώνουν είναι να δουν τι συμβαίνει και να επιλέγουν αυτά ου επιβεβαιώνουν τις ιδέες τους. Αυτοεκλπηρούμενη προφητεία. / They are generating their own reality / σε δυο εβδομάδες θα κάνουμε το yes-and / the 10% right / o πειρατής λέει ότι την πάτησα, ποιο είναι το δώρο στην κατάσταση; / πως το αντιστρέφω / i create a new self fullfiling profesy

Q. i wake up enthousiastic and during the cource of the day it dimonishes. Slould I start pq reps later?
A. see the begining of q&a no one, there is the diagramme. The more you do in the morning is better so the charging lasts, and you need to recharge.  / a longer pq session in the morning is the best and it then need a little recharging.

Q. visual pqs becomes just enjoyng te chenery. Does it wok? 
A. we zone in instead of zone out / if you are really focused in the beauty or not of what I look at and on the sensation without mental analysis.

Q. Metrics in the app. / is it my achiever? / how i can I let go of it?
A. We have fun with the goal, we enjoy it / we do not get anxious / if it stresses me there is a saboteur here.

Congratulations of saying to your judge I am not let you run my life any more / we heal our selfs and out planet.


κλείστε μια συνάντηση

κλικ στο ρολόι


κινητό : 693 7066 045