bob 5

Θεέ μου οδήγησε με στο ντάρμα μου, να είναι η κάθε μου λέξη και η κάθε μου πράξη, ένα βήμα προς την αλήθεια. Ας είναι τα κίνητρά μου αγνά, χωρίς εγωισμό, χωρίς ιδιοτέλεια και πάντα σύμφωνα με το ύψιστο καλό.  

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ



οι στόχοι εξέλιξης για το έτος και πως θα τους πετύχουμε / λίστες σελ 4, σελ 10 

ΜΑΘΗΜΑ 1

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποιες είναι μερικές από τις ενδείξεις της εξέλιξης;

2. Ποιες από αυτές θα ήθελες να καλλιεργήσεις περισσότερo;

3. Πως θα είσαι όταν έχεις καλλιεργήσει την ιδιότητα αυτή;


ΜΑΘΗΜΑ 2

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 2

Μάθημα 2 Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 2

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Για πoιo λόγο είναι η αγάπη μια επιλογή;

2. Πως μπορούμε να επιλέξουμε την αγάπη ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις;

3. Τι χρειάζεται να πιστεύουμε και να νιώθουμε για να επιλέξουμε την αγάπη;

σελ. 3,4,5,6,7

------------------------------
H τέταρτη αλήθεια: πόσο συχνά θυμόμαστε ότι η ζωή μας δίνει κάθε στιγμή αυτό που χρειαζόμαστε.

4 ήδη πεποιθήσεων μας εμποδίζουν: (λεπτό 32')

Α. αυτές υπάρχουν μέσα μου και με εμποδίζουν να δεχθώ αυτό που γίνεται, 

Β. αυτές που έλκουν καταστάσεις δημιουργώντας ένα μοτίβο

Γ. αυτές που μας εμποδίζουν να επικοινωνήσω και να βάλω όρια, 

Δ. αυτές που με εμποδίζουν να ενεργοποιηθώ και να δράσω

τα μαθήματα της ζωής τα παίρνουμε από: από σχέσεις, εργασία, αλλαγές, σώμα

σελ 19: θετικές αντιλήψεις

5η αλήθεια: η Αγάπη

1. Για πoιo λόγο είναι η αγάπη μια επιλογή; Γιατί μπορεί να είναι επιλογή; / Επειδή είμαστε αγάπη και αυτό ου μας εμποδίζει είναι οι πεποιθήσεις μας

2. Πως μπορούμε να επιλέξουμε την αγάπη ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις; / Να θυμόμαστε ότι είναι κομμάτι του Θεού και να κάνουμε ανάλυση με τετράγωνα για να αντιληφθούμε το μηχανισμό ότι δεν φταίει ο άλλος και παίρνω εγώ την ευθύνη

3. Τι χρειάζεται να πιστεύουμε και να νιώθουμε για να επιλέξουμε την αγάπη; / οι αλήθειες στην σελίδα 4 / βρες τη δική σου αλήθεια που σε συνδέει με την αγάπη

Μπορώ να ευλογώ τους άλλους / αν είμαι καθαρό δοχείο / καθαρό από σκέψεις, φαγητό, ενέργειες / έτσι είμαι σε επαφή

Πότε χάνω την αγάπη μου? = τι ευκαιρία μου δίνει η ζωή για να εξελιχθώ?


ΜΑΘΗΜΑ 3

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 3 - ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ >>>

Μάθημα 3 12 ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποια είναι τα 12 μονοπάτια προς την ανώτερη συνειδητότητα;

2. Πως μπορούν να μας βοηθήσουν;

3. Πως μπορούμε να απελευθερωθούμε από προσκολλήσεις;

ΜΑΘΗΜΑ 4

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 4 

Μάθημα 4 ΓΙΟΓΚΑ 

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 4 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ποια είναι τα 8 σκαλοπάτια της ράτζα γιόγκα; 

2. Ποιες είναι οι ηθικές οδηγίες στην γιόγκα; 

3. Ποιος είναι ο τελικός στόχος της γιόγκα; 

ΜΑΘΗΜΑ 5

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 1 

ΑΠΟΔΟΧΗ νο 1 (Αυτοεκτίμηση ή Αποδοχή του Εαυτού και η Τέχνη να Αποδεχόμαστε με Ευγνωμοσύνη) 

https://www.armonikizoi.com/2017/math1 Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 88 

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 5 

Μάθημα 5 ΑΠΟΔΟΧΗ 

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 5 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μάθημα της αποδοχής του εαυτού σου; 

2. Τι συμβαίνει ότι δεν δεχόμαστε τον εαυτό μας; 

3. Που θα ήθελες να έχεις πιο πολύ αποδοχή; 

------------------------------

ενεργειακές μήτρες (δεν αλλάζουν) - ενεργειακές σφραγίδες (αλλάζουν)

σελ 27 - έχει λόγους που μπορεί να μην νοιώθουμε αυτοαποδοχή με βάση του οποίους μπορούμε να βρούμε τις πεποιθήσεις και να τις συνδέσουμε με παιδικά βιώματα (ερμηνείες)

ΜΑΘΗΜΑ 6

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 6

Μάθημα 6 ΑΠΟΔΟΧΗ no 2

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 6

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μάθημα της αποδοχής των άλλων;

2. Τι συμβαίνει ότι δεν δεχόμαστε τους άλλους;

3. Που θα ήθελες να έχεις πιο πολύ αποδοχή για τους άλλους;

---------- 
Διαφορά κριτικής-διάκρισης
Τι με κάνει να κριτικάρω? / φόβος/ανάγκη έλξης προσοχής των άλλων για να βρω αξία/αν αυτοκαταπιέζομαι κριτικάρω αυτού που δεν το κάνουν/όταν παίζω το ρόλο του δικαστή για να πάρω αξία/όταν δεν παίρνω αυτό που θέλω από τους άλλους/όταν παίζω το ρόλο του θύματος/έτσι έμαθα από παιδί
Τι μπορούμε να κάνουμε: hooponopono/να σκεφτώ τις θετικές ιδιότητες του άλλου/να θυμάμαι ότι η κριτική είναι η κατώτερη λειτουργία του νου μου/να θυμάμαι τις ανάγκες του άλλου που τον κάνει να φέρεται έτσι/τι κινδυνεύει για εμένα όταν αρχίζω την κριτική?

σελ 28 / πότε έχω δυσκολία να αποδέχομαι τους άλλους/τι πιστεύει το μυαλό που με επηρεάζει/ποιες οι πιθανές συμβάσεις ή συμφωνίες που έκανες με τους καταλύτες των παιδικών σου χρόνων για να δημιουργήσεις τις πεποιθήσεις και τα εμπόδια αυτά? / που θα ήθελες περισσότερη αποδοχή? (να αποδέχονται την ελευθερία μου αλλά να είναι και στη ζωή μου) / 

ΜΑΘΗΜΑ 7

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 2

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ (Αλλαγή)

https://www.armonikizoi.com/2017/math2

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 89

=============

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 7

Μάθημα 7 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 7

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Γιατί είναι τόσο σημαντική η προσαρμοστικότητα;

2. Ποια είναι τα εμπόδια προς την προσαρμοστικότητα;

3. Που θα ήθελες να προσαρμόζεσαι πιο εύκολα;

ΜΑΘΗΜΑ 8

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 3

ΥΠΑΡΞΗ (Ολοκλήρωση)

https://www.armonikizoi.com/2017/math3

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 90

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 8

Μάθημα 8 ΥΠΑΡΞΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 8

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποιο για σένα είναι το μάθημα της ύπαρξης;

2. Ποια είναι τα εμπόδια προς το μάθημα αυτό;

3. Τι θέλεις να κάνεις σε σχέση με το μάθημα της ύπαρξης;

ΜΑΘΗΜΑ 9 ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 4

(Αρμονία με τους άλλους ανθρώπους)

https://www.armonikizoi.com/2017/math4

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο

Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 91

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 9

Μάθημα 9 ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 9

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποια είναι τα εμπόδια μας προς το μάθημα της φιλανθρωπίας - γενναιοδωρίας;

2. Τι ρόλο παίζει στην εξέλιξη μας;

3. Περίγραψε πως θα είσαι όταν έχεις μάθει το μάθημα αυτό.

ΜΑΘΗΜΑ 10

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 5

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Από καρδιάς)

https://www.armonikizoi.com/2017/math5

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 92

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 10

Μάθημα 10 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 10

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποια είναι τα εμπόδια μας προς το μάθημα της επικοινωνίας από καρδιάς;

2. Τι ρόλο παίζει στις σχέσεις μας;

3. Τι είναι αυτά που θα ήθελες να επικοινωνήσεις πιο ανοικτά με τους άλλους;

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μάθημα Αυτογνωσίας Πρώτου χρόνου νο 29
https://youtu.be/460DqJ3jVXE
Μάθημα Αυτογνωσίας Πρώτου χρόνου νο 30
https://youtu.be/zKt-uvmlEIA
Μάθημα Αυτογνωσίας Πρώτου χρόνου νο 31
https://youtu.be/kmBnyFP7Uic
Μάθημα Αυτογνωσίας Πρώτου χρόνου νο 32
https://youtu.be/6tKnYZFNNEU

ΜΑΘΗΜΑ 11

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 6

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΕΥΘΥΝΗ

(Εκφράζοντας τη Δύναμη μας)

https://www.armonikizoi.com/2017/math6

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 93

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 11

Μάθημα 11 ΕΥΘΥΝΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 11

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποια είναι τα εμπόδια μας προς το μάθημα της δημιουργίας / ευθύνης;

2. Γιατί είναι ένα τόσο σημαντικό μάθημα για όλους;

3. Που θα ήθελες να είσαι πιο δημιουργικός (η) και υπεύθυνος (η);

«Δέχοµαι την ευθύνη ότι δηµιουργώ την ζωή µου µε τις συνειδητές και υποσυνείδητες πεποιθήσεις µου. Με τις επιλογές µου στο παρελθόν και στο παρόν και µε την απόφαση µου να εξελιχτώ µέσα από συγκεκριµένες καταστάσεις. Δέχοµαι την ευθύνη της δηµιουργίας άλλα επίσης για την διόρθωση, βελτίωση και την εξέλιξη των όψεων της ζωής µου.» 

σελίδα μου >>>

ΜΑΘΗΜΑ 12

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 7

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΩΝ

https://www.armonikizoi.com/2017/math7

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 95

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 12

Μάθημα 12 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΩΝ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 12

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Που δυσκολεύεσαι να καθορίζεις όρια;

2. Τι σε εμποδίζει να καθορίζεις όρια με αγάπη;

3. Σε σχέση με τι και σε ποιον θα ήθελες να καθορίζεις όρια με αγάπη;

ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ STEVE

 ROTHER ΕΔΩ: https://www.armonikizoi.com/2014/12lessons

Μπορεί να θέλετε να διαβάσετε το βιβλίο:

Πνευματική Ψυχολογία - Τα 12 Πρωταρχικά Μαθήματα Ζωής

Πληροφορίες για Διευκόλυνση της Ανθρώπινης Εξέλιξης.

Από τον Steve Rother

ΜΑΘΗΜΑ 13

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 8

ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Δείτε το βίντεο για το Ελληνικό Φιλότιμο

https://www.armonikizoi.com/2018/filotimo

Βαδίζοντας σε αρμονία με τον εαυτό μας

https://www.armonikizoi.com/2017/math8

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 96

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 13

Μάθημα 13 ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 13

1. Πως εξηγείς την έννοια του φιλότιμου;

2. Ποια είναι τα εμπόδια προς το φιλότιμο;

3. ΤΙ θέλεις να κάνεις για να είσαι πιο ευθυγραμμισμένος (η) με το φιλότιμο;

ΜΑΘΗΜΑ 14

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 9Α

ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

Αγάπη για τον εαυτό μας και τους άλλους

https://www.armonikizoi.com/2017/math9

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 98

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 14

Μάθημα 14 ΑΓΑΠΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 14

1. Ποια είναι τα εμπόδια προς την αγάπη για τους άλλους;

2. Πως θα περιέγραφες τις ιδιότητες της αγάπης;

3. Ποιόν θα ήθελες να αγαπήσεις πιο αγνά και σταθερά;

ΜΑΘΗΜΑ 16

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 10

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Εμπιστοσύνη στον Εαυτό μας και αλλους

https://www.armonikizoi.com/2017/math10

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ.99

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 16

Μάθημα 16 ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 16

1. Που θα ήθελες να έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη;

2. Ποιες αλήθειες θα σε βοηθήσουν να έχεις αυξημένη εμπιστοσύνη;

3. Πως θα λειτουργούσες διαφορετικά αν είχες περισσότερη εμπιστοσύνη;

ΜΑΘΗΜΑ 17

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 11

ΑΛΗΘΕΙΑ

Υπευθυνότητα

https://www.armonikizoi.com/2017/math11

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 96.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 17

Μάθημα 17 ΑΛΗΘΕΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 17

Ερωτήσεις

1. Ποιες είναι οι ενέργειες που χρειάζεται να κάνουμε για να μάθουμε το μάθημα της αλήθειας ή της υπευθυνότητας;

2. Ποιες δυσκολίες έχεις με το μάθημα αυτό;

3. Τι θέλεις να κάνεις σε σχέση με το μάθημα αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 18

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 12

ΧΑΡΙΣ - Σε αρμονία με Όλα τα Πράγματα

https://www.armonikizoi.com/2017/math12

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί σελ. 101.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 18

Μάθημα 18 ΧΑΡΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 18

Ερωτήσεις

1. Περίγραψε εσύ με δικές σου λέξεις το μάθημα της Χάρης.

2. Τι θέλεις να κάνεις σε σχέση με το μάθημα αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 19

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ TA MAΘHMATA THΣ ZΩHΣ

Από το βιβλίο ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ KEΦAΛAIO 19 & 20

Και στο www.armonikizoi.com/2017/ma

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 19

Μάθημα 19 ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ TA MAΘHMATA THΣ ZΩHΣ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 19

Ερωτήσεις

1. Ποιο είναι ένα από τα μαθήματα που προσπαθεί η ζωή να σου μάθει αυτή την εποχή;

2. Ποιες δυσκολίες έχεις με το μάθημα αυτό;

3. Τι θέλεις να κάνεις σε σχέση με το μάθημα αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 20

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 20

Μάθημα 20 ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 20

Ερώτηση

1. Για σένα, ποια είναι η σχέση μεταξύ αγάπης και ευτυχίας;

2. Ποιες πεποιθήσεις θα σε βοηθήσουν να έχεις πιο σταθερή αγάπη και ευτυχία;

3. Τι θέλεις να κάνεις ώστε να βιώσεις πιο σταθερή αγάπη και ευτυχία;

ΜΑΘΗΜΑ 21

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 21

Μάθημα 21 Ο ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 21

Ερωτήσεις

1. Τι σημαίνει η φράση Ο ιστός της Ταύτισης – η ταύτιση με τι;

2. Σε σχέση με ποιους ρόλους θα ήθελες να αλλάξεις τη συμπεριφορά σου;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

εγω συντονισμος

ΜΑΘΗΜΑ 22

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 222

Μάθημα 22 ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΓΩ ΜΑΣ

Ερωτήσεις

1. Ποιες είναι μερικές συγκρούσεις αναγκών μεταξύ το εγώ και της ψυχής ή τον πνευματικό αναζητητή ;

2. Ποιες από τις συγκρούσεις αυτές υπάρχουν μέσα σου;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 23

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 23

Μάθημα 23 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Ερωτήσεις

1. Ποια είναι μερικά από τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν είμαστε ταυτισμένοι με το ρόλο του παιδιού;

2. Ποια από αυτά υπάρχουν μέσα σου;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 24

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 24

Μάθημα 24 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ

Ερωτήσεις

1. Ποια είναι μερικά από τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν είμαστε ταυτισμένοι με το ρόλο του γονιού;

2. Ποια από αυτά υπάρχουν μέσα σου;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 25

Στο βίντεο, λείπει ο διαλογισμός.

Ακούστε τον διαλογισμό και μετά προχωρήστε το βίντεο στα 21 λεπτά.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 25

Μάθημα 25 ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 25

Ερωτήσεις

1. Ποιες είναι μερικές διαφορές στις ανάγκες των ανδρών και γυναικών;

2. Υπάρχουν διαφορές που σου δημιουργούν προβλήματα;

3. Τι μπορείς και θέλεις να κάνεις για αυτό;

ΜΑΘΗΜΑ 26

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 26

Μάθημα 26 ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 26

Ερωτήσεις

1. Ποιες ευκαιρίες για εξέλιξη έχεις στο ρόλο του συντρόφου ή αν δεν έχεις, στην εμπειρία του να μην έχεις;

2. Ποιες αλήθειες και τεχνικές θα σε βοηθήσουν να έχεις αρμονία εδώ;

3. Τι θέλεις να κάνεις για να αξιοποιήσεις την ευκαιρία αυτή;