bob 5

Θεέ μου οδήγησε με στο ντάρμα μου, να είναι η κάθε μου λέξη και η κάθε μου πράξη, ένα βήμα προς την αλήθεια. Ας είναι τα κίνητρά μου αγνά, χωρίς εγωισμό, χωρίς ιδιοτέλεια και πάντα σύμφωνα με το ύψιστο καλό.  

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ



οι στόχοι εξέλιξης για το έτος και πως θα τους πετύχουμε / λίστες σελ 4, σελ 10 

ΜΑΘΗΜΑ 1

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποιες είναι μερικές από τις ενδείξεις της εξέλιξης;

2. Ποιες από αυτές θα ήθελες να καλλιεργήσεις περισσότερo;

3. Πως θα είσαι όταν έχεις καλλιεργήσει την ιδιότητα αυτή;


ΜΑΘΗΜΑ 2

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 2

Μάθημα 2 Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 2

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Για πoιo λόγο είναι η αγάπη μια επιλογή;

2. Πως μπορούμε να επιλέξουμε την αγάπη ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις;

3. Τι χρειάζεται να πιστεύουμε και να νιώθουμε για να επιλέξουμε την αγάπη;

σελ. 3,4,5,6,7

------------------------------
H τέταρτη αλήθεια: πόσο συχνά θυμόμαστε ότι η ζωή μας δίνει κάθε στιγμή αυτό που χρειαζόμαστε.

4 ήδη πεποιθήσεων μας εμποδίζουν: (λεπτό 32')

Α. αυτές υπάρχουν μέσα μου και με εμποδίζουν να δεχθώ αυτό που γίνεται, 

Β. αυτές που έλκουν καταστάσεις δημιουργώντας ένα μοτίβο

Γ. αυτές που μας εμποδίζουν να επικοινωνήσω και να βάλω όρια, 

Δ. αυτές που με εμποδίζουν να ενεργοποιηθώ και να δράσω

τα μαθήματα της ζωής τα παίρνουμε από: από σχέσεις, εργασία, αλλαγές, σώμα

σελ 19: θετικές αντιλήψεις

5η αλήθεια: η Αγάπη

1. Για πoιo λόγο είναι η αγάπη μια επιλογή; Γιατί μπορεί να είναι επιλογή; / Επειδή είμαστε αγάπη και αυτό ου μας εμποδίζει είναι οι πεποιθήσεις μας

2. Πως μπορούμε να επιλέξουμε την αγάπη ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις; / Να θυμόμαστε ότι είναι κομμάτι του Θεού και να κάνουμε ανάλυση με τετράγωνα για να αντιληφθούμε το μηχανισμό ότι δεν φταίει ο άλλος και παίρνω εγώ την ευθύνη

3. Τι χρειάζεται να πιστεύουμε και να νιώθουμε για να επιλέξουμε την αγάπη; / οι αλήθειες στην σελίδα 4 / βρες τη δική σου αλήθεια που σε συνδέει με την αγάπη

Μπορώ να ευλογώ τους άλλους / αν είμαι καθαρό δοχείο / καθαρό από σκέψεις, φαγητό, ενέργειες / έτσι είμαι σε επαφή

Πότε χάνω την αγάπη μου? = τι ευκαιρία μου δίνει η ζωή για να εξελιχθώ?


ΜΑΘΗΜΑ 3

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 3 - ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ >>>

Μάθημα 3 12 ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποια είναι τα 12 μονοπάτια προς την ανώτερη συνειδητότητα;

2. Πως μπορούν να μας βοηθήσουν;

3. Πως μπορούμε να απελευθερωθούμε από προσκολλήσεις;

ΜΑΘΗΜΑ 4

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 4 

Μάθημα 4 ΓΙΟΓΚΑ 

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 4 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Ποια είναι τα 8 σκαλοπάτια της ράτζα γιόγκα; 

2. Ποιες είναι οι ηθικές οδηγίες στην γιόγκα; 

3. Ποιος είναι ο τελικός στόχος της γιόγκα; 

ΜΑΘΗΜΑ 5

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 1 

ΑΠΟΔΟΧΗ νο 1 (Αυτοεκτίμηση ή Αποδοχή του Εαυτού και η Τέχνη να Αποδεχόμαστε με Ευγνωμοσύνη) 

https://www.armonikizoi.com/2017/math1 Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 88 

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 5 

Μάθημα 5 ΑΠΟΔΟΧΗ 

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 5 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μάθημα της αποδοχής του εαυτού σου; 

2. Τι συμβαίνει ότι δεν δεχόμαστε τον εαυτό μας; 

3. Που θα ήθελες να έχεις πιο πολύ αποδοχή; 

------------------------------

ενεργειακές μήτρες (δεν αλλάζουν) - ενεργειακές σφραγίδες (αλλάζουν)

σελ 27 - έχει λόγους που μπορεί να μην νοιώθουμε αυτοαποδοχή με βάση του οποίους μπορούμε να βρούμε τις πεποιθήσεις και να τις συνδέσουμε με παιδικά βιώματα (ερμηνείες)

ΜΑΘΗΜΑ 6

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 6

Μάθημα 6 ΑΠΟΔΟΧΗ no 2

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 6

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μάθημα της αποδοχής των άλλων;

2. Τι συμβαίνει ότι δεν δεχόμαστε τους άλλους;

3. Που θα ήθελες να έχεις πιο πολύ αποδοχή για τους άλλους;

---------- 
Διαφορά κριτικής-διάκρισης
Τι με κάνει να κριτικάρω? / φόβος/ανάγκη έλξης προσοχής των άλλων για να βρω αξία/αν αυτοκαταπιέζομαι κριτικάρω αυτού που δεν το κάνουν/όταν παίζω το ρόλο του δικαστή για να πάρω αξία/όταν δεν παίρνω αυτό που θέλω από τους άλλους/όταν παίζω το ρόλο του θύματος/έτσι έμαθα από παιδί
Τι μπορούμε να κάνουμε: hooponopono/να σκεφτώ τις θετικές ιδιότητες του άλλου/να θυμάμαι ότι η κριτική είναι η κατώτερη λειτουργία του νου μου/να θυμάμαι τις ανάγκες του άλλου που τον κάνει να φέρεται έτσι/τι κινδυνεύει για εμένα όταν αρχίζω την κριτική?

σελ 28 / πότε έχω δυσκολία να αποδέχομαι τους άλλους/τι πιστεύει το μυαλό που με επηρεάζει/ποιες οι πιθανές συμβάσεις ή συμφωνίες που έκανες με τους καταλύτες των παιδικών σου χρόνων για να δημιουργήσεις τις πεποιθήσεις και τα εμπόδια αυτά? / που θα ήθελες περισσότερη αποδοχή? (να αποδέχονται την ελευθερία μου αλλά να είναι και στη ζωή μου) / 

ΜΑΘΗΜΑ 7

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 2

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ (Αλλαγή)

https://www.armonikizoi.com/2017/math2

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 89

=============

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 7

Μάθημα 7 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 7

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Γιατί είναι τόσο σημαντική η προσαρμοστικότητα;

2. Ποια είναι τα εμπόδια προς την προσαρμοστικότητα;

3. Που θα ήθελες να προσαρμόζεσαι πιο εύκολα;

ΜΑΘΗΜΑ 8

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ # 3

ΥΠΑΡΞΗ (Ολοκλήρωση)

https://www.armonikizoi.com/2017/math3

Το θέμα εξηγείται με λεπτομέρεια στο Βιβλίο θεραπεύοντας το εσωτερικό παιδί σελ. 90

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 8

Μάθημα 8 ΥΠΑΡΞΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 8

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποιο για σένα είναι το μάθημα της ύπαρξης;

2. Ποια είναι τα εμπόδια προς το μάθημα αυτό;

3. Τι θέλεις να κάνεις σε σχέση με το μάθημα της ύπαρξης;