bob συντονιστές

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ


Αγαπημένα Αδέλφια στην Εκπαίδευση Συντονιστών νο 6

Εύχομαι να είστε πολύ καλά.


Χαίρομαι πολύ
που προχωράμε μαζί και έχετε διάθεση για εξέλιξη και να βοηθήσετε τον συνάνθρωπο σας.

Ονόματα και email

Σκοπεύω να μοιραστώ με όλους σας τα ονόματα και email των μελών της ομάδας, ώστε να μπορείτε να κάνετε μεταξύ σας άσκηση στην ενεργητική ακρόαση εκτός μαθήματος. Αν προτιμάτε να μην δίνω δικό σας όνομα και email, παρακαλώ να μου το πείτε τώρα.

Γραπτές εργασίες

Σχετικά με τις γραπτές εργασίες μην έχετε άγχος - όλα θα γίνουν.

1. Για τώρα κάνετε δυο αναλύσεις με τα τετράγωνα και στείλτε τις στον Συντονιστή που ελέγχει τις εργασίες σας.

H φόρμα για τα Τετράγωνα για ανάλυση είναι εδώ. https://www.armonikizoi.com/el/2014/tet

2. Μετά συμπληρώστε σταδιακά τις ερωτήσεις στο μεγάλο ερωτηματολόγιο εδώ:

(Κατεβάστε και τυπώστε το αχρείο για ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ και να το έχετε μπροστά σας στις επόμενες συναντήσεις. (επιλέξτε word 'η και pdf)

https://www.armonikizoi.com/download/eap pdf

https://www.armonikizoi.com/download/eaw word

Δεν χρειάζεται να το στείλετε αυτό στον Συντονιστή, αλλά θα μοιραστείτε (όσο νιώθετε άνετα) τις απαντήσεις σας προφορικά στην διάρκεια των συναντήσεων μεταξύ σας.

============

Δοκιμάστε να μπείτε στην σελίδα facebook για την ομάδα αυτή εδώ

https://www.facebook.com/groups/274654914415691

Παρακαλώ να με&#95#955;ετήσετε τις οδηγίες εδώ.

Σελίδες να διαβάσουμε

2. Για την 27/10/21 Το Κεφάλαιο 6


Παρακαλώ να μου στείλετε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Το όνομα του συντονιστή του πρώτου χρόνου όπου συμμετέχετε.

2. Το όνομα του συντονιστή που να κοιτάξει τις γραπτές εργασίες σας.

Βρισκόμαστε κάθε Δευτέρα στις 6 μ.μ. στο ΖΟΟΜ στην παρακάτω διεύθυνση.

https://zoom.us/j/7552962003?pwd=K0piTXQ2VFdLTXNUNFk0aThGcUdUUT09

Meeting ID: 755 296 2003 Passcode: AZ

Ξεκινάω ακριβώς στις 6:00 μ.μ.

Παρακαλώ να είστε ήδη μέσα στο ΖΟΟΜ με την κάμερα και μικρόφωνο κλειστά.

Όταν μπαίνετε ανοίξτε το chat και στείλτε ένα message σε μένα με το όνομα σας, ώστε να γνωρίσω ότι είστε παρόν.

Παρακαλώ να μελετήσετε το κάθε βίντεο πριν από την συνάντηση μας κάθε Δευτέρα.

Επίσης αυτή με την ιστοσελίδα σας γενικά. https://www.armonikizoi.com/el/2021/ekpsyn01

Χρειάζεται να έχετε δει και το τέταρτο μέχρι Δευτέρα 25/10/21

Αν δεν ήσασταν στην πρώτη μας συνάντηση, δείτε το εδώ https://youtu.be/GeEJWjfBhWY

Αν δεν ήσασταν στην δεύτερη μας συνάντηση, δείτε το εδώ https://youtu.be/czAzvKwpxs4

Αν δεν ήσασταν στην τρίτη μας συνάντηση, δείτε το εδώ https://youtu.be/PB0sjQ-cnx0

Με την ησυχία σας, οι προσφορές σας μπορούν να γίνουν εδώ https://www.armonikizoi.com/el/2020/pros_sem_aytognosias_int

Αν θέλετε να βοηθήσετε με τις απομαγνητοφωνήσεις των μαθημάτων, στείλτε μου ενα email στο ren@otenet.gr με το τίτλο απομαγνητοφώνηση

Να είστε πάντα καλά

Ηλίας

Σας χαρίζουμε εδώ όλα τα μαθήματα το πρώτου χρόνου (είναι μόνο για σας - ευχαριστούμε που δεν θα δώσετε αλλού.)

ΟΚΤ. https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-1

ΝΟΕΜ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-2

ΔΕΚ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-3

IAN https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-4-3

ΦΕΒ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-5-2

ΜΑΡΤΙΟ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-6-2

ΑΠΡΙΛΙΟ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-7-2

ΜΑΙ https://www.armonikizoi.com/el/2020/1-8-2

...

μαθημα 4 - 

......


ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

μεχρι τωρα καναμε τα τριγωνα / να βλεπω dvd απο σκ σεμιναρια κ να σημειωσω ερωτησεις.

σελ 17-18 εγχειριδιο / ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ / η δημιουργια του συναισθημματος / ερεθισμα-συστημα πεποιθήσεων, συνειδητο και υποσυνειδητο, συνδεδεμενο με τα βιωματα μας / βιωματα παρελθοντος που δημιοθργησαν πεποιθησεις . συναισθηματα . αντιδρασεις εσωτερικες κ εξωτερικες / καταστασεις στη ζωη μας = νεο ερεθισμα / αυτοεπιβεβαιωση πεποιθησεων = φαυλος κυκλος . βλεπω αυτο που θελω / συμπεριφερομαι με τροπο που αναπαραγω τις ιδιες καταστασεις.

να σπασω συστημα πεποιθησεων και τα συνδεδεμενα ενεργειακα πεδια.

ο ανθρωπος να καταλβει το μηχανισμο αυτο. να δει την ταξη που υπαρχει και να σκεφτει τις επιλογες του.

σελ 17 / τα σκαλοπατια της ενεργητικης αποφασης / 

1. προβλημα και ερεθισμα (οχι ερνηνεια-πεποιθηση) / 

2. συναισθημα, το κυριο, τα αλλα (αν μιλαω για θυμο ενδιαφερομαι και για τα συναισθηματα που δημιουργουν το θυμο οπως φοβο, αδκια κτλ) / δευτερογενη συναισθηματα / τομαρχικο συναιθισμα γινεται ερεθισμα / 

εδω αποφασιζουμε ποιο συναισθημα θα αναλυθει / του τα παρουσιαζουμε και αποφασιζει ο ιδιος

προχωρω σε πεποιθησεις / κυριες και αλλες / πεποιθηση που δημιουργει φοβο, πεποιθηση που δημιουργει θυμο, πεποιθηση που δημιουργει ενοχη επειδη εχω θυμο / οσο το φερνω στο φως απελευθερωνεται ο ανθρωπος / αυτο κανει η ψυχολογια /. τωρα εχω eft, emdr, sedona, heartmath, για να αλαζω ενεργεια και να παρακαμπτω την αναλυση σε καποιο βαθμο

8. ριζικες πεποιθησεις / τι πιστευω που με κανει να πιστευω που με κανει να πιστευω οτι κινδυνευω / η τελευταια πεποιθηση ειναι οτι ειμαι το σωμα και η προσωπικότητα

9. εμπειριες -αιτιες των ριζικων πεποιθησεων που φερνουν τ συνισθηματα

10. συμπερασμα (μεχρι το συμπερασμα τον βοηθω με ερωτησεις, τι να σκεφτει)

11. αποφασεις / αν θελει να κανει αλλαγη και ποια αλαηγη θελει / τι ειναι το μαθημα μου (αυτο ισως δεν το αποδεχονται πολλοι, να βρω αλλο τροπο)

12. τι πεποιθησεις θα αλλαξω και γιατι

13. εφαρμογη, δρασεις, κινησεις (ιετικη προβολη, επιβεβαιωσεις eft κτλ)

14. αναθεωρηση και αναφορα / πως πας, τι εμποδια ειχες, πως θα προχωρησεις?


πεποιθησεις

εχω βρει το συναισθημα

εξεταζω τις πεποιθησεις

- τι πιστευεις που σε κανει να νιωθεις αυτο?

- τι σε κανει να πιστευεις αυτο (που σε κανει να νοιωθεις αυτο)?

- τι πιστευεις (που σε κανει να πιστευεις οτι αυτη ειναι η αληθεια?)

ψαχνουμε για τον κινδυνο / τι πιστευεις οτι κινδυνευει και γιατι?

αποφασιζω ποιο συναισθημα αναλυω αρα ποιες πεποιθησεις ψαχνω. 

σελ. 17 - ερωτησεις για συναισθηματα

σελ 18 - ερωτησεις για πεποιθησεις

τι πιστευεις που σε κανει να νοιωθεις αυτο / τι πιστευεις που σε κανει να πιστευεις../ αν αυτο που θελεις δεν γινεται, τι σημαινει για εσένα? (εχω προγραμματιστει οτι χρειαζεται να γινει ή να μη γινει κατι για να ειμαι ασφαλης, να αξιζω, να ειμαι καλα.) / τι ειναι αυτο που φοβασαι οτι θα συμβει / που θα ειναι δυσκολο για εσενα / τι κινδυνευει / τι σημαινει αυτο για εσενα, για τους αλλους / ποιος ειναι ο πιθανος κινδυνος? / τι ειναι το χειροτερο? (να απομυθοποιήσω το χειροτερο - μπορω ν το αντιμετωπισω?) / να το συγκεκριμενοποιησω, ο φόβος ανθιζει στην αοριστια / τι ειναι το χειροτερο που μπορει να γινει / τι σε κανει να πιστευεις οτι μπορει να γινει και οτι αν γινει θα ειναι τοσο τρομερο και δεν θα εχεις τη δυναμη να το αντιμςτωπισεις (η καταλαβαινει τη μικρη πιθανοτητα ή τη δυναμηντου να το αντιμετωπισει) / ποστευεις οτι υπαρχει μια ταξη στο συμπαν που εξυπηρετει την εξελιξη, αρα το χρειαζομαι ακομη και αν ειναι δυσαρεστο.

1. δεν θα γινει

2. εχω τη δυναμη

3. αν γινει ειναι το καλυτερο για την εξελιξη μου

σελ 19 αλλες ερωτησεις για πεποιθησεις

ποιες οι πεποιθησεις των γονιων σου γι αυτο? / το πιστευεις πάντα οτι αυτο θα γινει / ή οτι δεν θα το αντεξεις / ή οτι ειναι αντικειμενικη αληθεια? / ή οτι η αξια σου μετριεται με τη γνωμη του αλλου? / η οτι αν χασεις αυτο θα ειναι τοσο τραγικο?

τι μπορει να πιστευει το εσωτερικο παιδι? / τι ειναι αυτο που πιστευεις οτι πρεπει να εχεις και σε εμποδιζει η ζωη ή αλλος να το εχεις (προσκοληση) / τι χανεις οτα γινεται ή δεν γινεται αυτο? / αξια-ασφαλεια-απολαυση-ελευθερια κτλ / αν χανει την ηρεμια του, αυτο ειναι δευτερογενες, τηνχνω επειδη θα χάσω ασφαλεια, ελευθερια

ειχες παραδοχη κ αγαπη απο τους γονεις σου? / ειχαν εμποστοσυνη στην ικανοτητα σου να αντιμετωπιζεις τη ζωη?

αν δεν μπορει να δεχτει οτι εχει την πεποιθηση κινδυνου αξιας, ασφαλειας, ελευθεριας η απορριψη / αν δεν βρισκει πεποιθησεις που εξηγουν την υπαρξη των συναισθηματων : φαινεται πτι δεν. πορου,ε να βρουμε, θα πρεπει να κοιταξουμε στο υποσυνειδητο / ελευθερωνεται απο την αντισταση του ρολου του δυνατου / τι φανταζεσαι οτι θα μπορουσες να πιστευεις υποσυνειδητα / σαν παιδι τι θα πιστευες για να  ενοιωθεις ετσι? / αν εβλεπες καποιον να νοιωθει ετσι, τι μπορει να πιστευει για να νοιωθει ετσι / τα περισσοτερα συναισθηματα ερχονται απομτην πεποιθηση πτι χανουμε την αξια, την ασφαλεια, την απολαυση ή την εέυθερια μας, μηπως καποιο υποσυνειδητο κομματι του εαυτου σου πιστευει κατι τετοιο? / τι θα μπορουσε να πιστευει η να φοβατι το εσωτερικο σου παιδι, ενα μικρο κομματι του εαυτου σου

παιδικα βιωματα

η λογικη του παιδιου ειναι παραλογη / παιρνει την ευθυνη για τα παντα / δεν αξιζω να με αγαπουν / δεν το εχω αρα δεν το αξιζω στη ζωη μου / το βαθος ενος βιωματος μπορει να χρειαστει 20 χρονια για να αναδυθει με ασφαλεια / το υποσυνειδητο μας προστατευει / χρειαζεται να ερθουμε σε επαφη με αυτο / το κανουμε με ηπιο τροπο / αναδρομες, reborthing και ουσιες ειναι πιο παρεμβατικες / οι δικλειδες ασφαλειας υπαρχουν για την ασφαλει μας / δεν σημαινει οτι το εχω ξεπερασει, μπορει να κρυβεται / οσο πιο πολυ εργασια και διαλογισμο κανουμε, τοσο πιο ευκολα σπανε και ερχονται στην επιφανεια / δε φοβαμαι τη διαδικασια / καταλαβαινω οτι ειναι παοχνιδι του συναισθηματος και οτι δεν ειναι κατι τραγικο / 

αν δεν θυμαται βιωματα

1. να επιλεξει 2-3 που θυμαται και να γραψει περιγραφη, τι εγινε, πως ενοιωσε, τι θα ηθελε να πει στους ανθρωπους αυτους / 

2. να γραφει την ιστορια των παιδικων του χρονων καθε μερα οτι θυμαται (ετσι ανοιγει το καναλι της μνημης) / αν το βαλω στο χαρτι κανω καθαρση, δε με αφορα πια, οσο γραφω ερχεται / 

3. να γραψει γραμματα στο γονιο εκφραζοντας τις αναγκες και τα συναισθηματα για τα γεγονοτα που περασαν / εκει κανω ψυχοδραμα, εγω παιζω το ρολο του γονιου.

4. αναδρομες / θα το μαθω αργοτερα

σελ 20 ερωτησεις / μπορεις να θυμιθεις καταστασεις που ενοιωσες ομοια με αυτο που νοιωθεις τώρα / μπορεις  να θυμιθεις ομοιο γεγονος / πως θανπεριεγραφες τη μητερα , τον πατερα / τηνσχεση σου με μητερα, με πατερα ‘ / με αλλα σημαντικα ατομα / ποια η σταση του περιβαλλοντος σου για αυτο το θεμα / 

εχω βρει βασικες πεποιθησεις, αλλες πεποιθησεις, παιδικα βιωματα

Αποφάσεις : σε ποια συναισθηματα θεέις να δουλεψεις περισσοτερο / μπορεις να δεχτεις το κομματι του εαυτου σου που νοιωθει ετσι? (αν πει ‘οχι’ υπαρχουν δευτερογενη συναισθηματα) / τοτε θα δουλεψω πρωτα αυτα / δεν. πορω να θεραπευσω κατι που δεν το δεχομαι / μπορεις να αγαπησεις αυτο το κομματι του εαυτου σου / 

ποιες ειναι οιμπεποιθησεις που δημιουργουν αυτα τα συναισθηματα / θεέις να αλλαξεις καποια απο αυτες τις πεποιθησεις?

Διαφορα αρχων-πεποιθησεων: δεν ζηταμε να αλλαξει την πεποιθηση που ειναι η αρχη του (πχ να λεμε αληθεια) αλλα την πεποιθηση που τον κανει να νοιωθει κινδυνο οταν ο αλλος του λεει ψεματα / η αιτια τουνπροβληματος δεν ειναι η αξια μου αλλα ο κινδυνος που νοιωθω / 


Βασικά ενεργειακής ψυχολογίας

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΕ 8 ΜΑΘ. 

NO 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

NO 3 XO'OΠΟΝΟΠΟΝΟ 

ΝΟ 5 EFT, ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ, ΘΕΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ 

ΝΟ 7 BSFF 

NO 2 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΕΝΤΟΝΑ 

ΝΟ 4 ΕΜΨΥΧΩΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

ΝΟ 6 TAT 

ΝΟ 8 ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 


περίληψη μαθήματος 8 - ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

απομαγνητοφώνηση μαθ 6

εγχειριδιο κεφ 10 σελ 52

σημειώσεις Α σελ 33

(δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση > ναι όταν ... όχι όταν κάνω λάθη -προγραμματισμός-, όχι όταν λεώ ψέματα -συνείδηση-. >> χρειάζεται να ξεχωρίζω πότε είναι προγραμματισμός και πότε συνείδηση και να βοηθώ ανάλογα τον άνθρωπο.)

Γενική επιβεβαιώση > προσωπική επιβεβαιώση

επιβεβαιώσεις/20 λεπτά/ξανά κ ξανά/βρίσκω την πεποίθηση/αλλάζω την επιβεβαιώση συμπεριλαμβάνοντας την πεποίθηση/απαντήσεις κοινωνικών προγραμματισμών κ συνείδησης/τα ηθικά θέματα εμπεριέχουν αντίσταση/αλλάζω τακτική κ εστιάζω σε αυτό που νοιώθω όταν καλνω την ανήθικη συνπεριφορά/στον κοινωνικό,προγραμματισμό απλά απελευθερώνομαι από την πεποίθηση/απαραίτητο η συγνχώρεση κ αγάπη του εαυτού/

Α Επίπεδο - αγαπω κ δεχομαι τον ευρο μου σε κάθε περίπτωση / αυτό θα μου δώσει αντιστάσεις

Β Επίπεδο - δουλεύω συγκεκριμένα την αντίσταση

προσωπικές επιβεβαιώσεις: αγαπώ κ δέχομαι τον εαυτό μου ακόμη και όταν κάνω λάθη/ακόμη και όταν δεν είμαι τέλειος/ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση/ακόμη και όταν είμαι μόνη -ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ- 

ή τους άλλους/αγαπώ το σύντροφό μου ακόμη και όταν - Ή ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ Η’ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ 

Γ Επίπεδο - επιλέγω κατεύθυνση / αν έχω αντίσταση στην αφάλεια ‘όχι σε σεισμούς’ είτε πάω στο ‘νοιώθω ασφαλής σε κάθε περίπτωση’ είτε στο ‘νοιώθω ασφαλής ακόμη και σε σεισμούς’. ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟ: ή νοιωθω σίγουρις κ ασφαληλς όταν οδηγά επικίνδυνα ή νοιώθω ασφάλεια να μιλήσω και να βάλω τα όρια μου όταν οδηγά επικίνδυνα. 

Η λογική του παιδιού: πάντα φταίω / όταν το εγκαταλείπουν / όταν έχουν συναιθηματικά προβλήματα / όταν δεν εκφράζουν στοργή, όταν αρρωσταίνουν ή πεθαίνουν, τσακώνονται.  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: φταίω , δεν αξίζω κάτι άλλο , πάντα έτσι θα είναι η ζωη μου. (δεν αγαπώ/βασίζομαι/δένομαι γιατί θα εγκαταλειφθώ).

Τα συναισθήματα δεν ενεργοποιούνται από τη λογική αλλά από τα ενεργειακά πεδία. (ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ EFT).

Στο τέλος κλείνω με 5 λόγους ‘γιατί' ισχύει η επιβεβαιώση. (όχι ‘πότε’ αλλα’ ‘γιατί').

Άσκηση: σημειώσεις σελ 35 - δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ... (20 φορές ή 20 λεπτά) / μετά κάνουμε ζευγάρια και βρίσκουμε την ανάγκη κ την πεποίθηση (θα βγουν οι κοινές πεποιθήσεις που θα επαναλαμβάνονται). / μετά αποφασίζουμε για την επόμενη προσωπική επιβεβαίωση που θα δουλευτεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

(ΕΧΩ ΗΔΗ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ)