bob 4

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου, τους αγαπημένους μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΠΑΙΔΙ)
1 - ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΒΙΩΜΑΤΑ

Μάθημα 4.01

https://youtu.be/pSLxG3yQTRA

Η εσωτερική άσκηση - Επαφή με το Εσωτερικό Παιδί
https://www.armonikizoi.com/downloads/4.01b_epafi_me_paidi.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Ποιες είναι οι 4 κατηγορίες πεποιθήσεων; (φίλτρα που περνάει το ερέθισμα -τα 2 πρώτα χαλάνε την υγεία, την ευτυχία, τις σχέσεις)

2. Τι σημαίνει λανθασμένα παιδικά συμπεράσματα και ποια είναι μερικά παραδείγματα;

3. Ποιο είναι το παράδειγμα του ελέφαντα;

-------------------------

-επαφή με παιδί, αγκαλιά και ένωση

-4 τρόποι δημιουργίας πραγματικότητας
-4 ήδη πεποιθήσεων

άσκηση
-επαφή με το παιδί
-ξαναγράφω παιδικές εμπειρίες από λίστα (σελ.3-6)
-γράφω πεποιθήσεις που ισχύουν ακόμη (7-8)

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
2 - ΟΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

- Ακούμε τις ανάγκες του παιδιού και λέμε τις δικές μας. Συμφωνούμε να στηρίζουμε ο ένας τις ανάγκες του άλλου.

https://youtu.be/hKDnvZCi-fw

Η εσωτερική άσκηση - Επαφή με το Εσωτερικό Παιδί

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Ήχου
00:00EFT και εξισορρόπηση https://www.armonikizoi.com/downloads/4.02eEFT.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Μελετήστε την λίστα πεποιθήσεων στην σελίδα 4 έως 6.

2. Ποια συναισθήματα και ανάγκες βρήκες στο εσωτερικό παιδί;

3. Ποια συμφωνία θέλεις να κάνεις με το εσωτερικό παιδί;

4. Τι ανακάλυψες απαντώντας στις σελίδες 7 και 8;


Για να βιώσω τον πνευματικό εαυτό χρειάζεται να απελευθερωθώ από τις εγγραφές του εσωτερικού παιδιού. Η υπέρβαση μέσω διαλογισμού και οι πνευματικές αλήθειες δεν βοηθάνε. Θα υπάρχουν και τα δυο μέσα μας.  Χρειάζεται να έχω εμπειρία των εγγραφών αυτών, να τις δω πρόσωπο με πρόσωπο και συνειδητή εργασία. Ή πολλά χρόνια ψυχοθεραπεία να το μιλάω και να το ξαναμιλάω ή ενεργειακή ψυχολογία.

Σελ .9: λίστα από προηγούμενη εβδομάδα. Προσθέτω εμπειρίες που θυμάμαι και ελέγχω μετά από την εργασία που κάνω της ένταση της συναισθηματικής φόρτισης τους και παράλληλα προσθέτω νέες εμπειρίες.

Σελ.10: λίστα με πιθανά λανθασμένα συμπεράσματα (επιλέξαμε 39 από τα 143 των σελίδων 5-6). 

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
3. ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ EFT

Μάθημα 4.03

https://youtu.be/4XS9gcvLD2c

> Ο Νόμος της γενίκευσης

Άσκηση

EFT και εξισορρόπηση με εμψυχωτική
 https://www.armonikizoi.com/downloads/4.03c_EFT_Med.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Ποιες θετικές αντιλήψεις θέλεις να δυναμώσεις μέσα σου;
  • Πως γίνεται το EFT για παιδικά βιώματα; (Φαντάσου ότι το εξηγείς σε κάποιον)

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
4. ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ

Μάθημα 4.04

https://youtu.be/YkZzOezp4wA

Άσκηση

Αναδρομή & κώδικας
https://www.armonikizoi.com/downloads/4.04_kodikas_dialogismos.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Με ποιο τρόπο εφαρμόζουμε τον κώδικα για παιδικά βιώματα;
  • Σε ποια βιώματα θέλεις να εφαρμόσεις τον κώδικα;
  • Ποιες αλήθειες θέλεις να φέρεις στο νου μέσα στον κώδικα για παιδικά βιώματα;

ΕΡΓΑΣΙΑ: 9,11,12,13,14,21,24 Επιλέγω από σελ.9 μια εμπειρία και τη δουλεύω στη σελ. 11


Άσκηση

- η θεραπεία της σημασίας της συναισθηματικής φόρτισης που δημιουργήθηκε στο παρελθόν. 

- χαλάρωση > παρούσα ευαισθησία/ανάγκη/πρόβλημα > τι συναίσθημα νοιώθεις > δέχομαι ότι μέρος του εαυτού μου νοιώθει έτσι > αναζητώ παρελθόν παρόμοιο συναίσθημα ή ερέθισμα > επιλέγω ένα > εστιάζομαι στο τότε συναίσθημα > το δέχομαι > βιώνω τη δεδομένη ασφάλεια (εγώ σαν αιώνιο πνεύμα επέλεξα την εμπειρία αυτή) αξία, (ως θεία συνειδητότητα σε ένα προσωρινό σώμα) , πληρότητα-ελευθερία-δύναμη  > η ύπαρξη μου μεγαλώνει & το θέμα μικραίνει >  θεραπευτικός κώδικας (σελ. 24) με τις αλήθειες που με ελευθερώνουν από αυτή την ευαισθησία (ότι με βοηθάει), (δουλεύει και μόνο του, χωρίς νοητικό προγραμματισμό).



κρόταφοι > Προσευχή Ευγνωμοσύνης

"Θεέ μου, σε ευχαριστώ που ανοίγεις και θεραπεύεις με το φως, την αγάπη και την παντοδύναμη θεραπευτική σου ενέργεια, όλες τις γνωστές και άγνωστες αρνητικές εικόνες, λανθασμένες πεποιθήσεις, φόβους, ψευδαισθήσεις, προσκολλήσεις, καταστρεπτικές κυτταρικές μνήμες, ενεργειακά εμπόδια και κάθε τι άλλο σε σχέση με το _____________ (το πρόβλημα ή το θέμα που θέλουμε να θεραπεύουμε)."

γέφυρα > Δέξου τη θεραπευτική ενέργεια να εισέρχεται, το καθάρισμα της αύρας και των κυτταρικών αναμνήσεων.
λαιμός > η δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη αξία σας, ελεύθερη από κάθε επιρροή
σαγόνι > ενέργεια που καθαρίζει και διορθώνει, απελευθέρωση από κάθε επιρροή
κρόταφοι > φως μέσα στο κεφάλι, στα κύτταρα του εγκεφάλου, ελευθερώνεται κάθε κύτταρο από κάθε επιρροή από την εμπειρία αυτή. Φως και ελευθερία.
γέφυρα > θυμάμαι ότι επέλεξα τις εμπειρίες σαν βήματα στην εξέλιξη, 
λαιμός > νοιώσε τη δεδομένη αθωότητά σου, το φως πίσω από το φιλμ, το νου, το σώμα. Διαλύεται κάθε αμφιβολία για αυτή την αθωότητα. 
σαγόνι > η αθωότητα των άλλων, ΄έπαιξαν το ρόλο που συμφωνήσατε.
κρόταφοι >  το φως θεραπεύει τις μνήμες, τα κύτταρα ανοίγουν, ελευθερώνονται οι μνήμες, βιώνων το παρόν χωρίς επίδραση του παρελθόντος.
γέφυρα >  η δύναμη της ύπαρξης σου, η δύναμη σου. 
λαιμός > απελευθέρωση από αυτά τα συναισθήματα, αποχωρούν, διαλύονται.
σαγόνι > φως και ηρεμία, 
κρόταφοι > φως και ηρεμία

Παλάμες στο στήθος, αγάπη με τον εαυτό, συμφιλίωση, ενότητα, αποδοχή του εαυτού σου, αγάπη / νοιώσε την αγάπη του Θείου για εσένα όπως είσαι.
Χέρια ελεύθερα > μείνε στην ηρεμία και το φως


4ο Μάθημα 4ου Χρόνου Αυτογνωσίας

Συνεχίζουμε την διαδικασία απελευθέρωσης από λανθασμένους προγραμματισμούς που έχουν δημιουργηθεί στα παιδικά μας χρόνια και μειώνουν την ευτυχία και την υγεία μας.

Λίστα εναλλακτικών πεποιθήσεων σελ.21

  1. Είμαι ασφαλής σε κάθε περίπτωση και πάντοτε ήμουν ασφαλής στο παρελθόν ακόμα κι όταν φοβόμουν.
  2. Αξίζω την αγάπη και την αποδοχή ακόμα κι όταν κάνω λάθη τα οποία είναι μέρος της εξελικτικής μου πορείας.
  3. Αξίζω την αγάπη και τον σεβασμό ακόμα κι όταν δεν κάνω αυτό που θέλουν οι άλλοι, φυσικά χρειάζεται να τους αγαπάω κι εγώ όταν δεν κάνουν εκείνοι αυτό που θέλω εγώ.
  4. Είμαι ασφαλής μέσα στην αγάπη. Η αγάπη είναι η μεγαλύτερη ισχύς μου. Δεν είναι επικίνδυνο να αγαπάω, επικίνδυνο είναι να χρειάζομαι.
  5. Είμαι και πάντα ήμουν ασφαλής και αξιαγάπητος ακόμα κι όταν ήμουν διαφορετικός από τους άλλους ή δεν μπορούσα να ανταποκριθώ στις ανάγκες ή τις απαιτήσεις τους.
  6. Είμαι και πάντα ήμουν ασφαλής και αξιαγάπητος ακόμα κι όταν οι άλλοι ήταν άρρωστοι, δυστυχισμένοι, υπέφεραν, έκριναν, κακοποιούσαν, απέρριπταν, κατηγορούσαν, απειλούσαν, θύμωναν και μισούσαν.
  7. Είμαστε όλοι θεϊκοί, μοναδικοί και δεν υπήρχε ποτέ και ούτε και τώρα υπάρχει κανένας λόγος να συγκρίνω τον εαυτό μου με οποιαδήποτε άλλη αδελφή ψυχή στην διαδικασία της εξέλιξης.
  8. Ήταν και είναι πάντοτε απόλυτα φυσικό και αγνό να βιώνω και να εκφράζω την δοσμένη από το Θεό σεξουαλικότητά μου.

  9. Ανεξάρτητα από τη σύγχυση της κοινωνίας και ίσως και του κλήρου επάνω σε αυτό το σημείο, ο Θεός πάντοτε αγαπούσε εμένα και όλους τους άλλους, όπως ήμουν κάθε στιγμή στο παρελθόν, ότι κι αν έκανα ή δεν έκανα κι ακόμα με αγαπάει όπως είμαι σήμερα.

  10. Ανεξάρτητα από την ικανότητα των άλλων να αντιληφθούν την εξυπνάδα και την ικανότητά μου είμαι σαν όλες τις άλλες ψυχές απόλυτα ικανός/ή να δημιουργήσω τη ζωή που με ικανοποιεί.

11. Παρόλο που μπορεί να έχω μάθει στο παρελθόν να ταυτίζω τα χρήματα με την ασφάλεια και την αξία, ήμουν πάντοτε και είμαι σήμερα ασφαλής κι αξίζω ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση.

12. Δεν είμαι πια παιδί, είμαι ενήλικας και μπορώ να δημιουργήσω την πραγματικότητα που επιλέγω.

13. Τα γεγονότα του παρελθόντος δεν υπάρχουν. Δεν έχουν πάνω μου καμία δύναμη πια εκτός από τη δύναμη που εγώ τους δίνω. 

14. Επιλέγω να αποδέχομαι οτιδήποτε συνέβη, να αγαπάω τον εαυτό μου και τους άλλους και να αφήνω αυτό που έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει.

15. Είμαι και πάντοτε ήμουν ελεύθερος/η. Σε στιγμές που ένιωσα καταπιεσμένος/η η αλήθεια ήταν και είναι ότι αντάλλαξα την ελευθερία μου για ασφάλεια, αποδοχή ή αγάπη. Ήταν μία ελεύθερη επιλογή, αν τώρα επιθυμώ να κάνω διαφορετικές επιλογές είμαι ελεύθερος/η να τις κάνω

Αξιοποιείστε αυτές τις πεποιθήσεις κάνοντας τον θεραπευτικό κώδικα ή την άσκηση εξισορρόπησης ή αναδρομή. (αναδρομή στη σελ.13)

Προτείνουμε να γράψετε την ιστορία των παιδικών σας χρόνων.

Έγινε γραπτή άσκηση και μετά νοερή, καθιστοί ή ξαπλωμένοι.

Έγινε αναπρογραμματισμός, αλλαγή πεποιθήσεων. Θεραπευτικός κώδικας. (σελ.24)

Διάρκεια 30 λεπτών.

Δέχομαι ότι ένιωσα έτσι αλλά δεν χρειάζεται πια να νιώθω έτσι.

Στις ομάδες θα συζητήσουμε ποια ευαισθησία του παρελθόντος επιλέξατε. Ποιες εμπειρίες του παρελθόντος βρήκατε, ποια συμπεράσματα βγάλατε και ποιες εναλλακτικές αντιλήψεις θα σας ελευθερώσουν από αυτά τα συμπεράσματα και άρα από την ευαισθησία που βιώνετε σήμερα.

Περίληψη Μαθήματος

Σωτηρία Ανάγνου

καλό για τους θεραπευόμενους μου

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
05 ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
EFT

Μάθημα 4.05

https://youtu.be/-rhjXWyf30o

Άσκηση

EFT με όψεις, κώδικα και εξισορρόπηση

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.05_eft_dial.mp3

Σελ. 17 (eft), 18 (πως το δουλέψω και βρίσκω τις όψεις και συναισθήματα από κάθε όψη), 19 (αντιστάσεις), 20, 21 (θετικές αντιλήψεις)

ΑΚΗΣΗΣΗ: μία εμπειρία από τη σελ. 9

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Πως «αλλάζουμε» το Παρελθόν;
  2. Ποιες είναι μερικές από τις όψεις με τις οποίες μπορεί να χρειαστεί να εργαστούμε;
  3. Πως εργαζόμαστε με τις όψεις;

σελ.9,17,18,19,20,21


- Το παρελθόν δεν υπάρχει, με eft διαλύουμε το ενεργειακό μπλοκάρισμα και ξαναβιώνουμε το γεγονός. Έτσι αλλάζουμε το παρελθόν.

- Οι όψεις είναι συναισθηματική φόρτιση ή ερμηνεία του νου (μόνο αυτά υπάρχουν)

Διαλύω τη συναισθηματική φόρτιση¨eft - bsff 
Εισάγω νέα ερμηνεία και αλλάζω το βίωμα: εξισορρόπηση - ΤΑΤ

- Τι είναι οι όψεις (παραδείγματα)
Υπάρχουν όψεις συναισθημάτων και όψεις του γεγονότος

Συναισθημάτων πχ:

Γεγονότος πχ: αυτά που λέει / η κίνηση του σώματος / το βλέμμα του / αν κάποιος κοιτάζει (τα modalities του γεγονότος) / μια γυναίκα ταραζόταν με το κίτρινο επειδή οι κλέφτες φορούσαν κίτρινο.

- Λόγοι που δεν θέλω να απελευθερωθώ (σελ. 19)

Κάθε μέρα eft

Άσκηση:
Πάρε εμπειρία και κάνε λίστα με συναισθήματα και όψεις

Γράψτε εναλλακτικές αντιλήψεις

> καθίστε ίσια / κλείσε μάτια/ αναπνοές/ φέρε το γεγονός ή κατάσταση που θέλεις να απελευθερωθείς από τις επιρροές της/ θυμήσου εμπειρία/ θυμήσου συναισθήματα ... (άκου το αρχείο)


5ο Μάθημα 4ου Χρόνου Αυτογνωσίας

Οι όψεις μιας εμπειρίας.

Σελ.17 οδηγίες για το EFT. Σελ.18 βοήθεια στο θέμα των όψεων μιας εμπειρίας.

Υπάρχει μόνο η συναισθηματική φόρτιση και η ερμηνεία, και όχι το γεγονός, και όταν τα αλλάξουμε, αλλάζει το παρελθόν.

Φτιάχνουμε μια λίστα όψεων για κάθε εμπειρία. Για να βιώσουμε μια αντικειμενικότητα και να μη βλέπουμε πράγματα δεν υπάρχουν χρειάζεται να καθαριστούν όλα αυτά. Να δουλευτούν όλες οι όψεις και τα βαθύτερα συναισθήματα, για να έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Διαβάζονται παραδείγματα.

Όταν δουλεύουμε το παρόν και δεν έχουμε αποτέλεσμα είναι πιθανό να υπάρχει μια εμπειρία του παρελθόντος που κινητοποιεί όλο αυτό τώρα και με αυτήν πρέπει να δουλέψουμε.

Σελ.19 για EFT και BSFF για εμπειρίες του παρελθόντος.

Διαβάζονται παραδείγματα για το πώς δουλεύονται οι εμπειρίες.

Δεν είμαι θύμα, είμαι δημιουργός της πραγματικότητάς μου. 

Σελ.2 σε συνέχεια διαβάζεται.

Μπορούμε να δουλεύουμε συγχρόνως για το συναίσθημα και για το σημείο του σώματος που το νοιώθουμε π.χ. για το φόβο που νιώθω στην κοιλιά μου.

Σελ.21 έχει διαβαστεί όλη στο προηγούμενο μάθημα.

Να κάνουμε EFT και εξισορρόπηση κάθε μέρα. Να επιλέξουμε μια εμπειρία και να κάνουμε μια λίστα συναισθημάτων και όψεων γι' αυτή την εμπειρία π.χ. τα λόγια, η έκφραση του προσώπου, η ένταση της φωνής, ίσως τα ρούχα του κ.λπ. όλα αυτά είναι όψεις του γεγονότος. Να γράψουμε εναλλακτικές αντιλήψεις με πνευματικές αλήθειες που μας ελευθερώνουν για κάθε όψη.

Για τη σημερινή άσκηση επιλέγουμε ένα θέμα, θα γίνει EFT για το κάθε συναίσθημα που εμφανίζεται. Γίνεται EFT 2 φορές και μετά γίνεται θεραπευτικός κώδικας και εξισορρόπηση.

Στις ομάδες θα συζητήσουμε αυτά που ανακαλύψατε. Ποιες ήταν οι όψεις, ποια ήταν τα συναισθήματα, ποια ήταν τα παιδικά συμπεράσματα και ποιες είναι οι αλήθειες που θα σας ελευθερώσουν.

Περίληψη Μαθήματος

Σωτηρία Ανάγνου

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
06 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ - ΜΗΤΕΡΑ

Μάθημα 4.06

https://youtu.be/FU4RRMQXJP0

Άσκηση

BSFF και εξισορρόπηση

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.06_bsff_dial.mp3

Σελ: 30

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Τι μπορείς να έχεις να μάθεις με έναν ευχάριστο ή και δυσάρεστο τρόπο μέσα από την μητέρα σου;
  2. Ποιες όψεις της μητέρας σου θέλεις να δουλέψεις;
  3. Από ποια επίδραση της μητέρας σου επάνω σου, θα ήθελες να απελευθερωθείς;

Σπίτι: σελ. 25-26 Ανάλυση μαθημάτων με μητέρα, σελ. 30, γράμμα σε μητέρα, προσοχή στο νο 4 να πω όλα τα παράπονα.


- Καταγράφουμε τις ιδιότητες της μητέρας μας που θεωρούμε αρνητικές (μας έχουν επηρεάσει). 
- Καταγράφουμε τις ιδιότητες που θεωρούμε θετικές 


Ποιες οι πεποιθήσεις της για: τα χρήματα / σεξ / γυναίκες / ποιος αξίζει και ποιος όχι / ποιος ο σκοπός της ζωής / τι συμπεράσματα έβγαλες για τον εαυτό σου -γυναίκες (πονηρές) - άνδρες (εργάτες/λιγότερο έξυπνοι?) - ανθρώπους (τους χρησιμοποιούμε) - ζωή - (αγώνας, δύσκολη) 


Πως επέδρασαν τα παραπάνω συμπεράσματα στη ζωή μου? / για πολύ καιρό: δεν εμπιστευόμουν τους ανθρώπους / νόμιζα ότι είμαι μόνος / δεν σχετιζόμουν εύκολα / ένοιωθα χωριστότητα / νόμιζα ότι δεν θα με αποδέχονται αν δεν είμαι τέλειος / μερικές φορές νόμιζα ότι οι άλλοι με χρησιμοποιούν / δεν ήξερα πως να νοιώσω ενότητα // στην οικογένεια δυσκολία να νοιώσω ενότητα / στη δουλειά να είμαι πολύ καλός αλλά να έχω αντιπάλους αλλά για συνεργάτες.


Ποιες πεποιθήσεις που πήρες από εκεί θα ήθελες να αλλάξεις? / κριτική και υποτίμηση των ανθρώπων / οι άνθρωποι αξίζουν με βάσει τα επιτεύγματα τους / κάνω εμψυχωτική ερώτηση


Τι συμπεριφορές έχουν οι άλλοι (ο άντρας μου, τα παιδιά μου και οι άλλοι άνθρωποι) που μοιάζουν / η σύζυγος με αγνοεί / τα παιδιά μου δεν εμπιστεύονται εύκολα / οι άλλοι με απορρίπτουν και με κρατάνε σε απόσταση > αυτό που έχω μέσα μου το έλκω από τους άλλους για να το καθαρίσω.


Γιατί έχω έλξει αυτή τη μάνα? / το μάθημα / να έχω εμπιστοσύνη και να σέβομαι εαυτό μου και να αγαπώ τους ανθρώπους


ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ 4 - ΜΑΘΗΜΑ 6 - ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ

Στο σημερινό μάθημα θα συνεχίσουμε να ασχολούμαστε και να δουλεύουμε για τη θεραπεία του εσωτερικού παιδιού. Το μάθημα επικεντρώνεται στην αδερφή ψυχή που συμφωνήσαμε και επιλέξαμε να παίξει το ρόλο της μητέρας μας. Είναι μια συμφωνία που έχουμε κάνει ερχόμενοι σε αυτή την ενσάρκωση ώστε να έχουμε με αυτή την αδερφή ψυχή τόσο στενή σχέση- επαφή.

Η αληθινή αγάπη ξέρουμε ότι είναι αγάπη χωρίς όρους και αυτό αφορά σε κάθε σχέση μας. Η αληθινή μας φύση είναι η αγάπη χωρίς όρους. Ο νους μας ίσως έχει παράπονα ενώ η αληθινή μας φύση έχει μόνο αγάπη.

Κληθήκαμε στο μάθημα να απαντήσουμε αν είχαμε θετικές ή δυσάρεστες εμπειρίες από τη μητέρα μας. Στη σελίδα 5 του φυλλαδίου κάναμε απογραφή των ιδιοτήτων της μητέρας μας και των προγραμματισμών της.

Κατόπιν, αφού απαντήσαμε κάποιες ερωτήσεις όπως: αν η μητέρα μας είναι ακόμα στο σώμα της, αν μας μεγάλωσε η βιολογική μας μητέρα ή άλλη θηλυκή μορφή, ποια είναι τα σημεία που θέλουμε ή δε θέλουμε να μοιάζουμε στη μητέρα μας κ.α. συνεχίσαμε με τις ερωτήσεις 9, 10, και 11. Δηλαδή απαντήσαμε στο πώς έχουν επιδράσει τα συμπεράσματά μας για τη μητέρα μας στη ζωή μας, ποιες συμπεριφορές ή τάσεις επαναλαμβάνονται στο σύντροφό μας ή στα παιδιά μας και τι έχουμε να μάθουμε εμείς από αυτά τα συμπεράσματα. 

Στο υπόλοιπο μάθημα εφαρμόστηκε η τεχνική του BSFF επιλέγοντας μια συμπεριφορά- ιδιότητα της μητέρας.

Σελ 30 γράφουμε μια επιστολή προς τη μητέρα με σεβασμό και αγάπη καθώς απελευθερωνόμαστε από τις πεποιθήσεις της. Εντοπίζουμε τις ιδιότητες, τις ανάγκες και τις τάσεις στις οποίες μοιάζουμε, τις αλήθειες για να απελευθερωθεί η αγάπη προς εμάς, προς εκείνη και προς όλους. Αυτό λέγεται «δηλώνοντας προς την πηγή». Είναι η άσκηση γύρω από την κοσμολογία, δηλαδή σε τι συμφωνούμε με τους γονείς μας και σε τι όχι, χωρίς να τους αναστατώνουμε. Κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα γύρω από το τι πιστεύω, τι νιώθω, τι είναι σημαντικό, σε τι συμφωνώ, σε τι δε συμφωνώ και σε τι νιώθω ευγνωμοσύνη.

Για την εβδομάδα που μεσολαβεί ζητήθηκε μια ώρα προσωπικής δουλειάς με τις τελευταίες 3 ερωτήσεις του φυλλαδίου , να σκεφτόμαστε τη μητέρα μας χωρίς να επηρεαζόμαστε αρνητικά!

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
07 ΣΥΓΧΩΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ / ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Μάθημα 4.07

https://youtu.be/PK7rUL5XkZw
Ασκήσεις

BSFF και εξισορρόπηση no 2

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.07_bsff2.mp3

και TAT

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.07_TAT.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Περίγραψε την μέθοδο ΤΑΤ.
  2. Πως γίνεται;
  3. Τι είναι αυτά που θα ήθελες να συγχωρέσεις στην μητέρα σου;
  4. Ποιες αλήθειες θα σε βοηθήσουν;

-κατεβαζω βιντεο σε virmeo και το βαζω διπλα απο το κειμενο

-βαζω και τα ακουστικα αρχεια


σελ 30 γραμμα για μητερα / εμφαση στο 4 (παραπονα) / ειχαμε μεινει στο γράμμα στη μητέρα / η επιστολη αυτη πάντα θα εξελίσσεται / θα ερχονται πράγματα στην επιφάνεια / δεν ειναι τυχαια ψυχη - εχει γινει συμφωνια / μαθηματα και καθρεφτισματα / ευκαιρια για εξελλιξη / από  δυσάρεστες οψεις της ακαι απο ευχαριστες οψεις της / εξελλιξη, προσφορα και δημιουργια ειναι οι λογοι της εξελλιξης μας / οτι συμβαινει ειναι στα μετρα μας / επηρεαζομαστε επισης απο τη συμπεριφορα της προς τους αλλους και τη συμπεριφορα αλλων προς αυτην / αρα η υπαρξη της εχει μεγαλη επιδραση πανω στο νου μας, και οχι μονο ο τροπος που μας φερεται η φερθηκε / ακομη και η αποφαση να ΜΗΝ ειμαι σαν αυτην, δεν ειναι ελευθερια / ψαχνουμε την επολυτη ελευθερια απο την οποιαδηποτε επιρροη της υπαρξης της μητερας / ακομη και η απουσια της ειναι μια επιδραση / τωρα συνεχιστε την επιστολη και μετα κανουμε BSFF /

ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (σελ.30) ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ / ξεχωριζω τι ειναι δικο μου, τι ειναι της μητερας μου, τι ειμαι εγω που δεν ειναι η αντιληψη της μητερας μου


BSFF - επιλεγω μια οψη της μητερας που με εχει επιρεασει και θελω να δουλεψω.

- συμπεριφορα της προς εμας

- συμπεριφορα της προς πατερα η καποιον αλλον

- συμπεριφορα αλλων προς αυτην

- καποιο φοβο ή ανασφάλεια η αντιπληψη που είχε

θα κανουμε bssf, μια τεχνικη, συζητηση και τατ.

———- 

καθιστε ισια/ φερτε στο νου οψη της μητερας που εχετε επιλεξει / για να επελευθερωθειτε από καθε επίδραση που έχει πάνω σας…. άκου τα ηχητικά 

———-

ΣΕΛ 29 έχει τα βήματα του bssf και του tat

ΤΑΤ (για τραυματικες εμπειριες, κατανοηση και συγχώρεση)

7 Στάδια:

1. βιωνω την εμπειρια

2. φερνω μια θετικη αντιληψη για το θεμα*. 

3. ζητω να εξαλειφθουν απο μεσα μας ριζες και αιτιες που συμβαλλουν να δημιουργηθει αυτη η εμπειρια (καρμα, επιλογες ψυχης, καθρεφτισμα, πεποιθησεις)

4. δεχομαι να διαλυόνται απο μεσα μου ολες οι επιρροες που ειχε στο σωμα και στο νου μου αυτη η εμπειρια 

5. μπαινω στη θεση του αλλου, τι ενοιωθε

6. καλλιεργω κατανοηση και/η συγχώρεση για τον αλλον

7. κατανοηση και συγχωρεση για εμενα 

————- 

*απο οταν συλλαβω τη θετικη πεποιθηση μεχρι να την πιστεψω, μεσολαβει καποιος χρονος.


4.7

Στο σημερινό μάθημα θα συνεχίσουμε με τη σελίδα 30 του φυλλαδίου. Στην εβδομάδα που μεσολάβησε είχαμε να συνεχίσουμε την επιστολή προς τη μητέρα, τη γυναικεία μορφή που έπαιξε το ρόλο της μητέρας μας. Θα τη συνεχίσουμε με την επιστολή για να την ολοκληρώσουμε.

Η μητέρα δεν είναι μια τυχαία ψυχή με την έννοια ότι με αυτή τη θηλυκή μορφή έχουμε κάνει συγκεκριμένη συμφωνία μαζί της η οποία δεν είναι η ίδια με αυτή των αδερφών μας. Κάθε παιδί της έχει κάνει τη δική του συμφωνία. Η σχέση με τη μητέρα είναι η δική σας καρμική συμφωνία για την εξέλιξή σας. Η εξέλιξή σας είναι ο σκοπός της ενσάρκωσης.

Καθόλη τη διάρκεια της ζωής μας επηρεαζόμαστε από τη δική της συμπεριφορά προς εμάς, προς τους άλλους, των άλλων ανθρώπων προς την ίδια κοκ. Επηρεαζόμαστε αν π.χ. κάποιος άλλος την αδικήσει ή αν είχε η ίδια φοβίες. Ακόμα και η απουσία της είναι ένα ερέθισμα που επιδράει μέσα μας. Αυτή την επιστολή λοιπόν θα συνεχίσουμε να τη δουλεύουμε για ένα μήνα.

Κατόπιν κάναμε BSFF για την επίδραση της ζωής της μητέρας μας πάνω μας. [15 λεπτά άσκηση] Επιλέγω μια όψη της αδερφής ψυχής που επέδρασσε στη ζωή μου, ακούγοντας τη συμφωνία με το υποσυνείδητο. 

Η αδερφή ψυχή της μητέρας δεν έχει καμία ευθύνη για την ιδιότητες που φέρουμε. Μας έδωσε ερεθίσματα για όσα έχουμε έρθει να ζήσουμε.

Κληθήκαμε να εντοπίσουμε μέσα μας 3 αλήθειες που μας απελευθερώνουν από κάθε επίδραση που είχε η μητέρα στη ζωή μας. Ποιες είναι αυτές; Μετά από αυτή την άσκηση μπορούμε να συνεχίσουμε με ψυχόδραμα σε ομάδες. Προτείνει ο δάσκαλος να γίνουμε ζευγάρια και να απευθυνθούμε στον άλλον προφορικά - οραματιζόμενοι ότι έχουμε τη μητέρα μας απέναντι-. Εκφράζοντας όσα θα θέλαμε να πούμε στη μητέρα μας, το εσωτερικό μας παιδί θα απελευθερωθεί από τις επιδράσεις που έχει από εκείνη και θα μπορέσει να πάρει πίσω τη δύναμή του. Της μιλάμε από τη θέση του ενήλικα, της λέμε τι νιώσαμε και τι χρειαζόμασταν.

Ακολούθησε η τεχνική του ΤΑΤ με τα 7 βήματα. Επιλέξαμε να συγχωρέσουμε καθετί που έχει επιδράσει στη ζωή μας π.χ. αν εκείνη ήταν θύμα και δεν προστάτευσε τον εαυτό της.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Νιώσατε αντίσταση προς την απόλυτη συμφιλίωση και αγάπη;;; Αν ναι προτείνεται ψυχόδραμα.


(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
08 TAT ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ (ΓΕΝΙΚΑ)

Μάθημα 4.08

https://www.youtube.com/watch?v=RWsSqLfzakE

Άσκηση

TAT https://www.armonikizoi.com/downloads/4.08_TAT.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Ποια είναι τα εμπόδια προς την συγχώρεση;
  2. Ποια είναι τα αποτελέσματα στον εαυτό μας όταν δε συγχωρούμε;
  3. Ποιον θα ήθελες να συγχωρέσεις - εκτός από τον εαυτό σου;
  4. Ποιες αλήθειες θα σε βοηθήσουν;

=================================

Σε σχέση το εσωτερικό παιδί - εννοείται ότι δεν φτάνει αυτό που κάναμε εδώ. Η καλύτερη λύση είναι να συμμετέχετε μερικές φορές στο καλοκαιρινό σεμινάριο για το εσωτερικό παιδί στην Μυρρινούντα ή και να εργαστείτε με αρκετές συναντήσεις με έναν έμπειρο συντονιστή ή ψυχολόγο.

Καλή επιτυχία

σελ.32,34,35,36,37


ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ 4. 8

ις προηγούμενες εβδομάδες κάναμε BSFF και TAT για τη μητέρα. Σε αυτό το μάθημα θα μιλήσουμε για το θέμα της συγχώρεσης και αυτό επιδρά πάνω μας, ποια είναι η σημασία του και ποιες οι δυσκολίες στο να συγχωρέσουμε.

Συγχώρεση είναι η απελευθέρωση από την ψευδαίσθηση του παρελθόντος. Αυτό που μας επηρεάζει ανήκει στο παρελθόν και αφήνουμε να μας επηρεάζει στο παρόν.

Έχουμε αρνητικά συναισθήματα τα οποία εκκρίνουν πεπτίδια τα οποία αντιστοιχούν σε αυτά τα συναισθήματα, τα οποία εθίζουν σε αυτά τα συναισθήματα και αναζητούμε ευκαιρίες με άλλους ανθρώπους για να βιώσω για το ίδιο πράγμα: να αδικηθώ, να νιώθω αδικία και αν δε μου δίνουν ερεθίσματα θα προβάλω στον άλλον κίνητρα που δεν υπάρχουν για να βιώσω ξανά την αδικία. Μπορούμε ακόμα και κατά φαντασία να το πετύχουμε για να αδικηθούμε.

Αυτό είναι επιβαρυντικό για το νευρικό σύστημα, για το αμυντικό, για το ενδοκρινολογικό τα οποία υποφέρουν από τα δυσάρεστα συναισθήματα. Η συγχώρεση λοιπόν είναι για το όφελός μου και όσο δε συγχωρούμε το θύμα είμαστε εμείς. Βάσει ερευνών 5 λεπτά αγάπης δυναμώνει το αμυντικό για 5 ώρες!

Νομίζουμε ότι αν συγχωρέσουμε: 1. Υποσυνείδητα θεωρούμε ότι κινδυνεύουμε ότι αν το ξεχάσουμε θα εκτεθούμε και θα πληγωθούμε ξανά. Νομίζουμε ότι δίνουμε την αξία μας στους άλλους, 2. Ότι είναι λες και παραδεχόμαστε ότι έχουμε κάνει λάθος (ψυχολογική αντιστροφή).

Πώς συγχωρούμε;

Συγχωρούμε με μαθήματα θαυμάτων. Συνειδητοποιώ ότι αυτό που έγινε ήταν ψευδαίσθηση. Απομυθοποίηση ότι υπάρχει αυτό που χρειάζεται να συγχωρέσω. Κάρμα -αιτία- νόμος- επιλογή ψυχής- καθρέφτισμα. Η αιτία τι έγινε μέσα μου ήταν το κάρμα μου και σε μεγαλύτερη ηλικία ότι ο άλλος καθρεφτίζει σε μένα αυτό που έχω μέσα μου.

Αντιστροφή: δημιουργήθηκε μια εμπειρία για να μάθω κάτι- να διδαχθώ. Δικαιολογία για το γεγονός ότι δεν είμαι καλά είναι π.χ. ότι φταίνε οι γονείς . Ερώτηση: όλα τα αδέρφια έχουν επηρεαστεί το ίδιο από το ίδιο ερέθισμα; 

Ότι συμβαίνει είναι βήμα για εξέλιξη, συνεπώς δεν υπάρχει φταίξιμο αλλά ευθύνη. Δημιουργείται η εμπειρία για να μάθω κάτι. Υπάρχει μόνο μάθηση μέσω σύμβασης αδικούμαι- αδικώ μόνο για να μάθω κάτι.

  1. Θα ξεβολευτούμε, θέλουμε μια δικαιολογία. Η μη συγχώρεση είναι δικαιολογία ότι δεν είμαι καλά όσο δε συγχωρώ το ερέθισμα! Ψάχνουμε να βρούμε το λόγο που δεν είμαστε καλά σε κάποιον άλλον οπότε η μη συγχώρεση με βολεύει. Μη συγχώρεση για δύναμη εκβιασμού για όσους θέλουν τη συγχώρεση μου είναι σαν δύναμη πάνω σε αυτούς που περιμένουν να τους συγχωρέσουν.
  2. Θα χάσω τη δύναμη μου. Τη δύναμη του εκβιασμού και εκμετάλλευσης για να ελέγξω αυτόν που περιμένει τη συγχώρεση μου. Μην αφήνετε ανθρώπους, γονείς, τα παιδιά σας να σας εκβιάζουν με την ψευδαίσθηση ότι είστε υπεύθυνοι για την πραγματικότητα τους. Δεν είστε υπεύθυνοι για αυτό που νιώθουν ή που σε εισέπραξαν οι άλλοι, είστε υπεύθυνοι για αυτό που κάνατε. Αν η συμπεριφορά σας σε κάτι δεν είναι αυτό που θα θέλατε τότε ζητήστε συγνώμη.

Σελ. 36 λόγοι που μας συμφέρει να συγχωρέσουμε.

Το πονόσωμα θέλει την πίκρα.

Βήματα συγχώρεσης: 1. Συνειδητοποιώ τι δεν έχω συγχωρέσει, που έχω δυσάρεστα συναισθήματα για κάτι που μας έχουν κάνει. 2. Εκφράζω (πχ επιστολή, ψυχόδραμα σε κάποια μορφή) στον άλλον πως νιώθω για κάτι που χρειαζόμουν και δε μου το έδωσε, τι νιώσαμε και τι χρειαζόταν, 3. Να το εκτονώσω. Μέσα από μια εμπειρία κάθαρσης που επιτρέπουμε στον εαυτό μας να φωνάξουμε, να χτυπήσουμε ένα μαξιλάρι, να κλάψουμε κτλ. 4. Αφαίρεση συναισθημάτων με ενεργειακή ψυχολογία και 5. Εγκατάσταση μιας νέας αντίληψης που μας επιτρέπει να το δούμε διαφορετικά.

Σελ. 32 γράφω επιστολή σε κάποιον που μας έχει στεναχωρήσει.

Κατόπιν γράφουμε την επιστολή του άλλου προς εμένα. Σαν ο άλλος να γράφει σε μένα γιατί έχει στεναχωρηθεί από κάτι που έχουμε κάνει. Συνεχίζουμε με απάντηση δική μας προς αυτόν.

Τι αντιστάσεις νιώσατε; Για την πνευματική μας εξέλιξη πρέπει να το υπερβούμε αυτό με περισσότερη έκφραση και εκτόνωση.

Σελ. 35 2ο στάδιο ΤΑΤ - εναλλακτικές πεποιθήσεις- θύμα των πεποιθήσεων, των προσκολλήσεων, παιδικών εμπειριών, συμβάσεων.

Κάναμε ΤΑΤ.


(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
09 BSFF και TAT ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ

Μάθημα 4.09

https://youtu.be/cnJLjqe4VGY

Άσκηση

BSFF- TAT

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.09_BSFF_TAT.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Γιατί είναι σημαντικό να εργαστούμε με την ψυχή που έπαιξε / παίζει το ρόλο του πάτερα μας;
  2. Πάνω σε ποιες όψεις του πάτερα σου θα ήθελες να εργαστείς;
  3. Ποιες αλήθειες θα σε απελευθερώσουν από κάποια αρνητική επιρροή από τον πάτερα σου;

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 4.9

Στις προηγούμενες συναντήσεις δουλέψατε με την αδερφή ψυχή που έπαιξε το ρόλο της μητέρας σε αυτή την ενσάρκωση κάνοντας BSFF, TAT, αναλύοντας και γράφοντας μια επιστολή για να απελευθερωθείτε νιώθοντας μόνο αγάπη και ευγνωμοσύνη για αυτή την ψυχή που βρέθηκε στο δρόμο σας μόνο για την εξέλιξή σας.

Η απελευθέρωση θα φέρει δύναμη στις ψυχές μας, η μονόπλευρη αγάπη, η συνειδητοποίηση ότι είμαστε ενήλικες που δε δίνουμε σε κανέναν άνθρωπο τη δύναμη να καθορίζει την αξία μας λέγοντας τι χρειάζεται να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τη ζωή (όπως π.χ. οι γονείς).

Σε αυτό το μάθημα θα μιλήσουμε για το ίδιο θέμα που δουλέψαμε για τη μητέρα από την πλευρά του πατέρα.

Σελ 27-28-31.

  • Ποιες οι αρνητικές ιδιότητες του πατέρα?
  • Σε ποια σημεία θες να μην είσαι σαν τον πατέρα σου?
  • Ποιες είναι οι θετικές ιδιότητες του πατέρα σου?
  • Ποιους ρόλους έπαιξε ο πατέρας σου?
  • Ποιο το νόημα τα ζωής του πατέρα σου?
  • Τι μηνύματα πήρατε για το γυναικείο/ αρσενικό φύλο από τον πατέρα?


Πρόκειται για συν-δημιουργία αφού ο άλλος ήταν το μέσο για να δημιουργήσετε τη δική σας πραγματικότητα, τη δική σας πραγματικότητα. Ο άλλος ήταν το μέσο, ο φορέας, ενώ εγώ με τις δικές μου «συμβάσεις» είμαι η αιτία. Αυτή η αιτία δε σημαίνει υπαιτιότητα.

Σελ 31 επιστολή προς πατέρα- προτείνεται 1 ώρα συγγραφής της επιστολής.

BSFF τεχνική - ανάλυση μιας ιδιότητας του πατέρα σας ή μια όψη της ζωής του (δηλαδή προς εσάς, τους άλλους, εμμονές του, των άλλων συμπεριφορές προς τον πατέρα σας).

Παρατηρείστε τη σκέψη σας γι' αυτό το θέμα και δεχτείτε το συναίσθημα που δέχεστε ακούγοντας τη συμφωνία με το υποσυνείδητο.

ΤΑΤ- για το ίδιο θέμα ή για άλλο (γεγονός ή κατάσταση που θέλετε να συγχωρέσετε). Κάνουμε ΤΑΤ για όσα θέματα μας απασχολούν για όποιο άνθρωπο από τα παιδικά χρόνια.

Καλή δύναμη με φωτισμένο δρόμο!


Η AΥΤΟΣΥΓΧΩΡΕΣΗ

Μάθημα 4.10

https://youtu.be/pXj03B6LTQk

Άσκηση

AΥΤΟΣΥΓΧΩΡΕΣΗ

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.10_aytosyxrosei.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό να συγχωρούμε τον εαυτό μας;
  2. Ποια είναι τα αποτελέσματα του να μην αγαπάμε και να μην δεχόμαστε τον εαυτό μας;
  3. Για τι πράγμα θα ήθελες να συγχωρέσεις τον εαυτό σου;
  4. Ποιες αλήθειες θα σε βοηθήσουν να συγχωρέσεις τον εαυτό σου;

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 4.11

https://youtu.be/uJaBqbNiEKE

Άσκηση

ΚΩΔΙΚΑΣ

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.11_kodikas.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Ποιες πεποιθήσεις σου διαφέρουν από αυτές των γονιών σου ή της κοινωνίας;
  2. Που δυσκολεύεσαι να βιώσεις τις δικές σου αντιλήψεις;
  3. Ποιες από τις δικές σου αντιλήψεις θα ήθελες να δυναμώσεις;
  4. Πως θα τις δυναμώσεις;

σελ.33 - ποια αντίληψη από τα παλιά θέλω τώρα να αλλάξω? / πως να την κάνω

-είμαι μόνος στη ζωή, ο καθένας είναι μόνος του / είμαστε όλοι συνδεδεμένοι και αλληλοεπηρεαζόμενοι 

- δεν τα καταφέρνω, είμαι ανεπαρκής, (τα παρατάω?) / έχω συγκεκριμένο βίωμα?
Χρειάζεται να βρω συγκεκριμένες εμπειρίες (η τίνα η όμορφη που την ήθελα και την έφαγε ο άλλος / ο χρήστος που τον φοβήθηκα / ο πατέρας που με έδιωξε / η μάνα που για το μηνίσκο είπε 'δεν έχεις ανάγκη' / η δασκάλα που με χτύπαγε με μίσος / οι εκκλησίες που δεν μπορούσα να τις μάθω / το γράμμα με χαρτόνι που δεν τα είχα κάνει και έκανα ότι έψαχνα στην τσάντα / το μάθημα με τον παππά που δεν μπορούσε η κατερίνα να με βοηθήσει / το μηχανάκι που δεν ήξερα να το φτιάξω και ήρθαν τα παιδιά / που δεν μπορούσα να κάνω σούζα με το ποδήλατο / στο πανεπιστήμιο που έκαναν κτήρια και εγώ δεν έφτανα σε αυτό αλλά κατέθετα ψυχή (ακόμα αυτό κάνω, γι' αυτό δεν τελειώνω? / δεν μπορώ να ακολουθήσω μια απλή καθημερινή ρουτίνα αυτοφροντίδας)

Με ποιο τρόπο τη δυναμώνω?
. eft + bsssf για απελευθέρωση
και για εγκατάσταση:
. τη γράφω 21 φορές 21 μέρες
. εξισορρόπηση και τη λέω συνεχώς & εγκαθίσταται
. θεραπευτικός κώδικας
. εμψυχωτική ερώτηση
. θετική προβολή και το λέω στους γονείς

- Πως θα ήταν η ζωή σου αν είχες ενδυναμωμένη αυτή την πεποίθηση?
- Μπορείς να φέρεσαι σαν να είναι πραγματικότητα?

Όταν το 'τώρα' σταματήσει να σε τσιγκλάει, σημαίνει ότι το 'τότε' έχει χάσει τη δύναμη του.

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ)
ΜΙΑ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 4.12

https://youtu.be/5RNFW9ZoXLE

Άσκηση

ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.12_epafi.mp3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Περίγραψε την διαδικασία του να θεραπεύσουμε το εσωτερικό παιδί.
  2. Για ποιο λόγο να γράφουμε μια επικοινωνία με το εσωτερικό μας παιδί;
  3. Τι θέλεις να εκφράσεις στο παιδί μέσα σου;

σελ. 41,42,43


σελ 9 και 13 είναι καλές για να εντοπίσουμε τις εμπειρίες του παρελθόντος (η 13 μας πάει από το τρέχον γεγονός στο παρελθοντικό)

Ξεχνάω τη μάνα και τον πατέρα μου. Είμαι εγώ ο κηδεμόνας μου τώρα.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ
1. Επαφή
2. Τεχνικές (eft, bsff, tat, ho'oponopono, επιστολές, κώδικας, καρδιά, εμψυχωτικές)
3. Αλήθειες στον καθρέφτη (ή μέσα από καρδιακή συζήτηση, ή ηχογράφησή στο κινητό)

Το γράψιμο βοηθά να ανοίγει το υποσυνείδητο - ειδικά όταν γράφω με το αντίθετο χέρι

Γράμμα στο παιδί
Αγαπημένο μου παιδάκι. Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω και μπορώ να σε αναγνωρίζω εκεί που είσαι. Θέλω κατ' αρχήν να σου ζητήσω συγνώμη που σε ξέχασα, η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι υπήρχες. Δεν μπορούσα να δω τη θλίψη, το φόβο και τη μοναξιά σου παρόλο που την ένοιωθα μέσα στην καρδιά μου. 
Ξέρω ότι ήσουν μόνος και πέρασες το μεγαλύτερο κομμάτι μέχρι σήμερα σκληρός και σε άμυνα γιατί αυτό ήταν ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις και να μη χάσεις την ύπαρξή σου. Το ίδιο και εγώ. Σε καταλαβαίνω και σε νοιώθω και τώρα που σε γνωρίζω νοιώθω πολύ πιο ολοκληρωμένος, δυνατός και ικανός. Ξέρω ότι δεν θα είμαι μόνος πια, ούτε και εσύ. Τίποτα δεν μπορεί πια να μας τρομάξει όσο είμαστε μαζί και προσέχει ο ένας τον άλλο. Τώρα μπορείς να μου λες τι αισθάνεσαι και το θέλεις και εγώ να σου λέω τι συμβαίνει με εμένα. Και μαζί να είμαστε μια ομάδα που δεν θα εξαρτάται η ευτυχία της από άλλα πράγματα. Εγώ σε τοποθετώ στην καρδιά μου και σου υπόσχομαι ότι από εκεί θα ακούγεσαι. Πάντα θα έχω ένα αυτί προς τα εσένα, ώστε να μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να μου μιλάς. Και όταν είμαστε για τα καλά ένα, θα μπορούμε να περάσουμε και όμορφα στη ζωή. Να πηγαίνουμε για μπάνιο στη θάλασσα ...να ... να
.....


(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 13 Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ

https://youtu.be/FxTr_5NK3fQ

1. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ (από το BBC)

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 13

https://www.armonikizoi.com/downloads/4.13_dialogismos.mp3

1. Ποια είναι τα στάδια που περνάει η ψυχή φεύγοντας από το σώμα;

2. Γιατί λέμε ότι η ζωή αυτή είναι ένα όνειρο;

3. Τι είναι αυτά που θα πάρουμε μαζί μας φεύγοντας από το σώμα;

να το ανεβάσω από το σκληρό μου, στο Vimeo και από το vimeo εδώ

σελ. 46,48,49

το video ντοκιμαντέρ τα έχω επίσης στο σκληρό μου - μπορώ να τα βάλω εδώ

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 14 ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ

https://youtu.be/MQOpHrZKoJM

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 14

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_14_dialogismos.mp3

2. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΑΝΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ

3. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ

1. Ποια είναι τα στάδια που περνάει η ψυχή φεύγοντας από το σώμα;

2. Τι «σώματα» έχουμε όταν έχουμε φύγει από το υλικό σώμα;

3. Τι ρόλο παίζουν οι πεποιθήσεις μας όταν φεύγουμε από το σώμα;

να το ανεβάσω από το σκληρό μου, στο Vimeo και από το vimeo εδώ 

σελ. 51,52

το video ντοκιμαντέρ τα έχω επίσης στο σκληρό μου - μπορώ να τα βάλω εδώ

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 15 ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ

https://youtu.be/l1SVEp2H5_k

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 15

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_15_dialogismos.mp3

5. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΥΤΗ/a>

7. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ

1. Με ποιο τρόπο γίνεται η εξέταση όταν έχουμε φύγει από το σώμα;

2. Ποιες είναι οι μελέτες της Helen Wambach σχετικά με τις επιλογές της ψυχής;

3. Ποια συναισθήματα νιώθεις με την ιδέα ότι κάποια στιγμή θα φύγεις από το σώμα σου;

να το ανεβάσω από το σκληρό μου, στο Vimeo και από το vimeo εδώ  

σελ. 47,53,54,55

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 16 EFT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

https://youtu.be/PYvWNG_uGVc

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 16

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_16_dialogismos.mp3

10. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΙΑΣ ΜΟΥΡΤΖΑΝΙΣ

1. Ποιες ήταν οι συνειδητοποιήσεις της Annita Mourjani;

2. Τι είναι αυτό που θα σου λείπει περισσότερο από την διάσταση αυτή όταν φύγεις από το σώμα;

3. Τι θέλεις να κανείς για να είσαι πιο έτοιμος (η) να φύγεις όταν έρχεται η ώρα;

να το ανεβάσω από το σκληρό μου, στο Vimeo και από το vimeo εδώ 

σελ. 55Α, 55Β

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 17 Η ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

https://youtu.be/hIlnvseTcEg

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 17

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_17_dialogismos.mp3

6. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.

11. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Ερωτήσεις

1. Τι είναι αυτό που χρειάζεται να φροντίσουμε για να είμαστε έτοιμοι για την αναχώρηση μας από το προσωρινό υλικό σώμα;

2. Τι χρειάζεσαι να κάνεις εσύ για να είσαι έτοιμος (η);

σελ. 56

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 18 ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 

https://youtu.be/u5n-J3SmuhM Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 18 https://www.armonikizoi.com/downloads/4_18_dialogismos_em_that.mp3 8. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ 9. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΝΕΑΡΟ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ Ερωτήσεις 1. Τι μπορούμε να κάνουμε για να συμπαρασταθούμε σε κάποιον που είναι πολύ άρρωστος ή που πλησιάζει στην αποχώρηση από το προσωρινό υλικό σώμα; 2. Πως νιώθεις για την ιδέα να συμπαρασταθείς σε κάποιον σε αυτήν την κατάσταση; 

σελ. 68,69

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 19 Η ΑΠΩΛΕΙΑ

https://youtu.be/hAyQaQdFsfQ

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 19

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_19_dialogismos_em_that2.mp3

12. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΤΥΧΑΙΟ

13. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΔΩ

Ερωτήσεις

1. Ποιες είναι μερικές από τις πεποιθήσεις που μας κάνουν να δυσκολευόμαστε να συμφιλιωθούμε με την αποχώρηση ενός αγαπημένου;

2. Ποιες αλήθειες θα μας βοηθήσουν να συμφιλιωθούμε με την αποχώρηση ενός αγαπημένου;

σελ. 71,72,73,74, & 46

(ΘΑΝΑΤΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 20 H ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

https://youtu.be/a-8CbH7vSHQ

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 20

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_20_empereia.mp3

Ερωτήσεις

1. Πως ήταν η εμπειρία για σένα;

2. Ποιες δυσκολίες είχες;

3. Τι ήταν αυτά που σου άρεσαν;

σελ. 52, 60, 75, 79, 80

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 21 H Η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ

https://youtu.be/Aj-kyHksUR4

Άσκηση ΤΑΤ για το μάθημα Νο 21

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟ/a>

Ερωτήσεις

1. Ποια είναι τα εμπόδια προς το να συγχωρούμε τους άλλους;

2. Ποιες αλήθειες μας βοηθάνε να συγχωρούμε;

3. Ποιον θέλεις να συγχωρέσεις και γιατί;

σελ. 83,84,85

Σελ. 83-85 και όμορες

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 22 Η ΑΥΤΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ

https://youtu.be/MzjknBOF_Cw

Άσκηση ΤΑΤ για το μάθημα Νο 22

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_22_dialogismos_TAT_self.mp3/a>

Ερωτήσεις

1. Ποια είναι τα εμπόδια προς το να συγχωρούμε τον εαυτό μας;
> δεν παίρνω ευθύνη για την πραγματικότητα μου 
>πιστέψω ότι ο άλλος είναι υπεύθυνες για την πραγματικότητά μου

2. Ποιες αλήθειες μας βοηθάνε να συγχωρούμε τον εαυτό μας;
>Σελ. 58

3. Θέλεις να συγχωρέσεις τον εαυτό σου και γιατί;
>Σελ. 58

Σελ. 58, 86,87,88

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 23 O ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

https://youtu.be/aJeG_qxJZFc

Άσκηση ΤΑΤ για το μάθημα Νο 23

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_23_dialogismos.mp3/a>

Ερωτήσεις

1. Ποιοι είναι οι παράγοντας που μας εμποδίζουν να συντονιστούμε με το σκοπό της ζωής μας;

2. Νιώθεις την ανάγκη να κάνεις κάποια αλλαγή στην ζωή σου για να είσαι πιο συντονισμένος (η) με το σκοπό της ζωής σου; - αν ναι τι;

3. Νιώθεις εμπόδια προς αυτήν την αλλαγή; - αν ναι ποια και τι θέλεις να κάνεις;

Σελ. 64-67

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 24 Η ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ

https://youtu.be/wriWoxLHenQ

Άσκηση για το μάθημα Νο 24

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_24_dialogismos.mp3

Ερωτήσεις

1. Ποια είναι τα εμπόδια προς το να τακτοποιούμε τα κλειδιά της ευθύνης;

2. Σε ποιον θέλεις να δώσεις πίσω την ευθύνη για την πραγματικότητα του;

3. Από ποιον θέλεις να πάρεις πίσω τα κλειδιά της αξίας και της ασφάλειας σου;

Σελ. 89,90,91,92,93

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 25 ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ

https://youtu.be/MS6Ph2cqXtY

Άσκηση για το Μάθημα Νο 25

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_25_dialogismos.mp3

Ερωτήσεις

1. Ποιες είναι μερικές από τις παγίδες στο πνευματικό δρόμο;

2. Σε ποιες έχεις πέσει εσύ;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

Σελ. 94,95 

ΜΑΘΗΜΑ ΝΟ 26

Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ. ΝΟ 1

https://youtu.be/JfY8dJgySPY

Άσκηση για το μάθημα Μάθημα Νο 26

https://www.armonikizoi.com/downloads/4_26_dialogismos.mp3

===

Ερωτήσεις

1. Εντοπίζεις στον εαυτό σου κάποιες τάσεις ψυχολογικής αντιστροφής;

2. Αν ναι, ποιες;

3. Τι θέλεις να κάνεις για αυτό;

Σελ. 96-99 και 102, 108, 109

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ.

  1. Φόβος της Ευτυχίας

https://www.armonikizoi.com/2017/fovos_eyt

  1. Ερωτήσεις για προβληματισμό σχετικά με την Ευτυχία σε δύσκολες στιγμές

https://www.armonikizoi.com/2017/ero_eyt

  1. Ερωτήσεις για προβληματισμό σχετικά με την Αποδοχή του Εαυτού μας όπως Είμαστε

https://www.armonikizoi.com/2017/apodoxi

  1. Ερωτήσεις για προβληματισμό σχετικά με την Αγάπη προς τους Άλλους

https://www.armonikizoi.com/2017/agapi_allous

  1. Ο Φόβος να Νιώσουμε Ασφάλεια, Ηρεμία και να Αφεθούμε

https://www.armonikizoi.com/2017/fovos_asf

  1. Γιατί φοβόμαστε τις στενές σχέσεις

https://www.armonikizoi.com/2017/fovos_sxeeis

  1. Τα Εμπόδια προς την Ευτυχία

https://www.armonikizoi.com/2017/empod_eyty