bob συντονιστές 17

Αυτοαποδοχή

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ


εμπεριέχει τις εργασίες πριν το μάθημα και τα στοιχεία επαφής των εκπαιδευόμενων

Μάθημα 17

H AYTO ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ 

to νέο video το έχω στο σκληρό μου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΥ

.....................

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ

Σήμερα είναι το 17ο μάθημα για την εκπαίδευση Συντονιστών και συνεχίζουμε το θέμα της αυτοπαραδοχής, επειδή είναι μεγάλο αλλά και το πιο σημαντικό θέμα που θα συναντήσετε και στον εαυτό σας αλλά και στους ανθρώπους, με τους οποίους θα εργαστείτε.

Όλη η ζωή του κάθε ανθρώπου που θα συναντήσετε, θα εξαρτιέται πάνω στη σχέση που έχει με τον εαυτό του, οι σχέσεις του, η υγεία του, η οικονομική του κατάσταση, η ευτυχία του εννοείται, όλο αυτό βασίζεται ουσιαστικά , με το αν αγαπάει και δέχεται τον εαυτό του και όχι μία ψεύτικη αποδοχή χωρίς αυτογνωσία , νομίζοντας ότι είναι τέλειος και δεν έχει ελαττώματα , δεν εννοούμε αυτό, θα δούμε κάποιον που έχει και αυτογνωσία , συνειδητοποιεί τα ελαττώματά του, συνειδητοποιεί ότι είναι σε μία διαδικασία εξέλιξης αλλά δέχεται και αγαπάει τον εαυτό του, εκεί που βρίσκεται στην εξέλιξη του καθώς συνεχίζει τη διαδικασία της αυτοβελτίωσης.

Μέχρι τώρα, εργαστήκαμε με τις γραπτές επιβεβαιώσεις και μετά κάποια στιγμή δουλέψαμε με τα σημεία του σώματος που μπορεί να μη δεχτούμε και θα σας έρθουν άνθρωποι, που το πρόβλημά τους είναι, ότι ντρέπονται για κάποιο μέρος του σώματος ή δεν έχουν καλή σχέση με κάποιο μέρος του σώματος και αυτό πολλές φορές επιδράει βέβαια και στις σχέσεις τους και στην αυτοπεποίθηση αλλά και στην υγεία τους γιατί τα σημεία του σώματος που δεν δέχομαι, δεν τρέφονται "ενεργειακά" από μας.

Μιλήσαμε για το πώς μετράμε την αξία μας συνήθως μέσα από την γνώμη των άλλων και μέσα από τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας και την γνώμη των άλλων, για τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας και στην σελίδα 48 στα χαρτιά σας που σας δίνουμε, όχι στο βιβλίο, και στη σελίδα 49, έχει μία λίστα από πιθανές αιτίες ή προϋποθέσεις που βάζουμε στην αξία μας: αν κάνω λάθος, η γνώμη του άλλου, πώς συγκρίνομαι με τους άλλους, αν έχω αποκλειστική αγάπη ενός ανθρώπου, όλα αυτά που συζητήσαμε και που θα πρέπει εσείς να τα γνωρίζετε καλά γιατί πολλές φορές ο άλλος δεν τα βλέπει αυτά, δεν βλέπει ότι το πρόβλημά του είναι. ότι έχει δώσει τη δύναμη του έξω από τον εαυτό του και βασίζει την αξία του πάνω σε κάτι έξω από αυτόν και η δική σας εργασία είναι να τον βοηθήσετε να δει αυτό και να κάνει αυτή την μετατροπή. Την προηγούμενη εβδομάδα δουλέψαμε με τη σελίδα 50, με την εσωτερική έρευνα, που γράψατε ο ένας για τον άλλον εκεί που δυσκολεύεστε να αγαπήσετε τον εαυτό σας , ποιες είναι οι πεποιθήσεις που σας εμποδίζουν, ποιες είναι οι πεποιθήσεις που θα σας ελευθερώσουν, τι μπορείτε να πιστεύετε, τι αλλαγή στο σύστημα πεποιθήσεων μπορείτε να κάνετε για να νιώσετε αγάπη για τον εαυτό σας και αυτοσεβασμό, ακόμα σε αυτές τις περιπτώσεις που σήμερα το χάνετε. Και σας ζήτησα ,επίσης, να κοιτάξετε τη σελίδα 51, είναι μερικές σκεπτομορφές και πεποιθήσεις που αφορούν την αυτοεκτίμηση, δεν έχουμε συζητήσει αυτά, μπορείτε να τα μελετήσετε και να τα γνωρίζετε σαν εναλλακτικές πεποιθήσεις και για σας και για άλλους ανθρώπους. Μετά ζήτησα για σήμερα να συμπληρώσετε ένα ερωτηματολόγιο με αρκετές ερωτήσεις είναι στην σελίδα 57 και 58, δηλαδή πότε ένιωσες ενοχή ή ντροπή ή αυτοαπόρριψη σαν παιδί ,β) ντρεπόσουν ή ένιωσες αυτοαπόρριψη κάποτε για... και υπήρξαν διάφορα ερεθίσματα εδώ ,τι σου είπανε με λόγια αλλά και με πράξεις και τη στάση τους για διάφορα θέματα , μετά στο παρόν ένα μέρος του εαυτού μου, μικρό ή μεγάλο που νιώθει ενοχή ή ντροπή ή εσωτερική σύγκρουση, όταν κάνω τις ακόλουθες πράξεις, όταν έχω τις ακόλουθες σκέψεις, όταν εκφράζομαι έτσι, όταν δεν κάνω τα ακόλουθα, όταν αμελώ ή ξεχνάω να.... και εκτός από τα παραπάνω , νιώθω ενοχή ή ντροπή κατά καιρούς όταν...

Είναι μία σημαντική απογραφή, αυτές οι δύο σελίδες, που σας βοηθάει να βλέπετε που κολλάτε εσείς, είναι και ένα ερωτηματολόγιο που μπορείτε να δώσετε σε σας , αλλά στον τέταρτο χρόνο όταν δουλεύω με το εσωτερικό παιδί, αλλά μπορείτε να το δώσετε σε κάποιον για να σας βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα, πού αυτός ο άνθρωπος κολλάει. Τώρα,πόσοι από σας έχετε συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο; οκ είχα πει ότι όσοι δεν έχετε συμπληρώσει θα σας ζητήσω να πηγαίνετε στο γραφείο να το συμπληρώσετε για να μπείτε στο μάθημα. Μερικοί από σας θα πείτε, δεν ήμουνα εδώ, αυτό δεν είναι δικαιολογία, πρέπει όταν δεν είστε εδώ να τηλεφωνηθείτε, να βρείτε τι ήταν η άσκηση, να μάθετε τι είναι και να το κάνετε. Σήμερα θα το αφήσω, την άλλη φορά όμως δεν θα το αφήσω, εντάξει; Δηλαδή περιμένω γιατί όσο λάσκα είμαστε στην αυτογνωσία και αφήνουμε τον καθένα να κάνει ότι θέλει, εδώ το αντίθετο πρέπει να είμαστε, γιατί αν υπάρχει μία κριτική για μένα και την Αρμονική ζωή, αυτή είναι ότι όλα καλά αλλά οι συντονιστές δεν είναι τόσο καλοί. Και εσείς παραπονιέστε πολλές φορές για αυτό, και είναι δική μου υποχρέωση να βγάζουμε ανθρώπους που πραγματικά θα κάνουν σωστή εργασία. Επίση,ς αν εσείς δεν το κάνετε, δεν θα σας το κάνουν, είναι νόμος στο σύμπαν. Αν εσείς δεν κάνετε αυτή την εργασία, οι άνθρωποι με τους οποίους θα εργαστείτε δεν θα κάνουν αυτές τις εργασίες, είναι πολύ απλό γιατί δεν θα μεταφέρετε σε αυτούς αυτή τη δόνηση ότι έχει σημασία, εφόσον δεν έχει σημασία για σας γιατί να έχει σημασία για αυτούς; Δεν θα μπορείτε να το μεταφέρετε αυτό.
Αλλά οπωσδήποτε θα ήθελα να το κάνετε μέχρι την επόμενη φορά και γενικά δεν σας έχω δώσει πολλές εργασίες αυτές τις λίγες όμως που σας δίνω, θα ήθελα να τις κάνετε γιατί είναι κρίμα να χάσουμε χρόνο εδώ στο μάθημα για αυτά. Αυτό που θα ήθελα να κάνετε τώρα είναι κοιτώντας αυτές τις δύο σελίδες να κάνετε ένα κύκλο γύρω από πιο σημαντικά εμπόδια που έχετε για την αυτοπαραδοχή, αυτό που όταν συμβαίνει και όταν το σκέφτεστε δεν νιώθετε καλά, δεν νιώθετε σεβασμό για τον εαυτό σας ή αποδοχή για τον εαυτό σας ή αγάπη για τον εαυτό σας και θα ήθελα να μείνουμε ακόμα σε κοινωνικούς προγραμματισμούς, εντάξει; μην επιλέξετε όταν λέω ψέματα ή όταν βρίζω τον άλλον, αυτά ανήκουν στο δεύτερο θέμα που θα δουλέψουμε και είναι θέματα συνείδησης. θέλω να επιλέξετε: η εμφάνιση μου, η γνώμη των άλλων, τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας, πού συγκρίνεστε με κάποιον άλλον, τέτοια πράγματα. Εντάξει; Δουλεύουμε τώρα κοινωνικούς προγραμματισμούς ,επιλέξτε τα τρία κύρια εμπόδια και κάντε ένα κύκλο και αν δεν είναι γραμμένο εδώ, γράψε το εσείς τώρα, σας δίνω τρία λεπτά
Ερώτηση: για το παρόν μιλάμε ή για το παρελθόν; Απάντηση: Αυτά που σκέφτεστε τώρα είτε για το παρόν είτε για το παρελθόν. Μπορεί να έχετε κάνει κάποιο λάθος στο παρελθόν και να μην το έχετε ξεπεράσει ακόμα και να σας τρώει, κάποιο λάθος του παρελθόντος
Πάρτε τώρα τρία λεπτά - Παύση.
Έχοντας βρει αυτά τα τρία θα ήθελα να τα γράψετε στη σελίδα 60 εκεί που λέει το "βίωμα της αντίστασης" και λέει και 1, 2 και 3 και στο 3 λέει στη σελίδα 60 το "βίωμα της αντίστασης": "Δεν αξίζεις επειδή...... (τους λόγους που ακούω πιο συχνά ή πιο έντονα από τους άλλους ή στο παρελθόν ή στο παρόν ή από τον ίδιο τον εαυτό μου", έχει Α ,Β και Γ. Θα ήθελα να γράψετε με κεφάλαια καθαρά γράμματα, εκεί στο A και στο Β και στο Γ τους τρεις λόγους, αν έπρεπε να ολοκληρώσετε αυτή την φράση : Δεν αξίζω επειδή.... Α), Δεν αξίζω επειδή....Β) ,Δεν αξίζω επειδή... Γ) . Εντάξει; Συμπληρώστε αυτά τα τρία σημεία, τους τρεις κύριους λόγους που εσείς είστε προγραμματισμένοι να μη δέχεστε αυτές τις στιγμές που δεν μπορείτε να αγαπήσετε τον εαυτό σας. Σημειώστε εκεί.
Παύση- Μουσική.
Οκ, τώρα έχετε στη σελίδα 60 τρεις περιπτώσεις, τρεις σκέψεις ή καταστάσεις ή γεγονότα, που όταν τα σκέφτεστε, κλονίζεται η θετική εικόνα του εαυτού σας και δημιουργείται, ας το ονομάσουμε γενικά αυτοαμφισβήτηση, μπορεί να είναι για την αξία σας, την ασφάλειά σας και την ικανότητά σας μέσα στην ζωή. Αυτό είναι σε άμεση αντίθεση με την αληθινή σας φύση, η αληθινή μας φύση είναι θεία, είναι όμορφη, έχει απεριόριστη αξία και πάντα αξίζει αγάπη και σεβασμό όπως είμαστε ,ανεξάρτητα από εμφάνιση, ανεξάρτητα από τη γνώμη των άλλων, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, δηλαδή είναι μία ψευδαίσθηση, ταυτίζομαι με μια ψευδαίσθηση και ελέγχομαι από προγραμματισμούς που με κάνουν να έχω λανθασμένη εικόνα του εαυτού μου και μετά αυτή η λανθασμένη εικόνα επιδράει σε όλη την ζωή μου. Χρειάζομαι την αναγνώριση των άλλων, χρειάζομαι την αγάπη των άλλων, έχω προσκόλληση στην εμφάνιση, έχω προσκόλληση στην γνώση, έχω προσκόλληση στην αποδοχή από τους άλλους και γίνομαι σκλάβος προγραμματισμών και φοβιών που δημιουργούνται και εμποδίζουν την ευτυχία μου αλλά και εμποδίζουν και την εξέλιξη μου μέσα στη ζωή. Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να δουλέψουμε αυτό το θέμα με τον εαυτό μας αλλά να μπορούμε να το δουλέψουμε και με τους άλλους. Όταν κάνουμε ενεργητική ακρόαση πάνω στο θέμα αυτό με έναν άνθρωπο, τι θέλουμε να ξέρουμε; Πρώτον: αυτά που έχουμε σημειώσει τώρα, δηλαδή ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις που κλονίζεται το αίσθημα της αξίας, Δεύτερον: τι θέλουμε να ξέρουμε; Απάντηση: τα συναισθήματα . Ναι αλλά κάπου ήδη μας έχει πει τα συναισθήματα: είναι αυτοαπόρριψη ή ενοχή ή ντροπή ή μειονεκτικότητα, είναι σε αυτή την κατηγορία τουλάχιστον συναισθημάτων , μπορούμε όμως να διευκρινίσουμε τα συναισθήματα, αλλά θα είναι αυτή η κατηγορία συναισθημάτων. Τι άλλο θέλουμε να ξέρουμε;
Τι άλλο θέλουμε να ξέρουμε;
Τι πιστεύει που τον κάνει να πιστεύει, ότι σε αυτές τις περιπτώσεις ή αυτές τις στιγμές ή με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αξίζει αγάπη και σεβασμό. Τι άλλο θέλαμε να ξέρουμε; Ποια ανάγκη κινδυνεύει; Ήδη η ανάγκη που κινδυνεύει σε αυτή την περίπτωση είναι η αξία, τι πίστευαν οι γονείς για αυτό το θέμα; (Απάντηση από τους συμμετέχοντες).
Οκ, αν έχει προγραμματισμούς και τι μπορεί να τον έχει προγραμματίσει στο παρελθόν να πιστέψει ότι όντως αυτός δεν αξίζει σε τέτοιες περιπτώσεις, τι άλλο θέλουμε να ξέρουμε; Αν θέλει να το αλλάξει αυτό; (Απάντηση από τους συμμετέχοντες), πολύ σημαντική ερώτηση, Αν δέχεται να δέχεται τον εαυτό του σε αυτή την περίπτωση, θα ήθελε; Κι αν απαντάει δεν μπορώ ,δεν ρωτάμε αν μπορεί ή αν δεν μπορεί, ρωτάμε αν δέχεται, προσέξτε πολλές φορές θα ρωτήσετε αν δέχεσαι αυτό και θα πει αλλά δεν μπορώ ,και απαντάμε «δεν ρωτάω αν μπορείς ρωτάω αν δέχεσαι», «αν εγώ έχω ένα μαγικό χάπι που ξαφνικά θα αλλάξει το μυαλό σου και μπορείς, δέχεσαι να μπορείς ή δεν επιτρέπεται»; π.χ. σήμερα είχα μια μητέρα που η κόρη της 40 χρόνων δεν της μιλάει και το συμπέρασμα της είναι: «κάτι έχω κάνει λάθος εγώ, για να μη μου μιλάει η κόρη» και τη ρωτάω «δέχεσαι να νιώθεις καλά παρόλο που η κόρη σου δεν σου μιλάει»; δεν μπορούσε να το διανοηθεί, είναι δυνατόν να είμαι καλά όταν η κόρη μου δεν μου μιλάει; αλλά το δέχεσαι; έπρεπε να την ρωτήσω πέντε έξι φορές για να καταλάβει τι της ρωτάω, γιατί είναι τόσο ασύλληπτο σε πολλούς ανθρώπους, ότι υπάρχει αυτή η επιλογή ,υπάρχει η επιλογή να είμαι καλά παρόλο που κάποιος από τον οποίο χρειάζομαι αναγνώριση και αγάπη , σε αυτή την περίπτωση είναι η κόρη, δεν μου μιλάει και είναι θυμωμένη μαζί μου, κάνουμε EFT περίπου 10 λεπτά και έφυγε χωρίς πρόβλημα ,τώρα δεν ξέρω τι θα γίνει αύριο και μεθαύριο , αλλά θέλω να πω μην το πάρετε σαν δεδομένο, ότι οι άνθρωποι θέλουν να αλλάξουν κι αν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό, ότι υπάρχει και η ευτυχία χωρίς την αγάπη της κόρης.
Ή εχθές το βράδυ είχα μια γυναίκα που δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι θα μπορούσε να είναι καλά χωρίς έναν συγκεκριμένο άντρα, ο οποίος είναι παντρεμένος με 3 παιδιά, τη ρωτάω «θέλεις να μπορείς να είσαι καλά χωρίς τον άντρα αυτόν»; Δεν γίνεται , αν γίνεται..Καταλαβαίνετε τότε εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι αν γίνεται... Γιατί γίνεται!
Ο καθένας έχει προγραμματίσει τον εαυτό του.. εγώ δεν μπορώ να είμαι καλά... Αυτή η γυναίκα ήταν καταδικασμένη στη δυστυχία επειδή είναι ερωτευμένη και πιστεύει ότι δεν μπορεί ποτέ να είναι καλά με άλλον άντρα και αυτός ο άντρας δεν έχει πρόθεση να αφήσει την οικογένειά του και τη γυναίκα του.
Ήθελες να ρωτήσεις κάτι;
Ήθελα να ρωτήσω το εξής, το καταλαβαίνω αυτό, έχω ένα ερώτημα, «το πρόβλημα βρίσκεται και στις πεποιθήσεις αλλά και στην κατάσταση από την οποία πρέπει να απαλλαγεί»; «Γιατί είναι και οι πεποιθήσεις που υπάρχουν πίσω από αυτό, είπες πριν, ας πούμε στην πρώτη περίπτωση η γυναίκα είπε ότι η κόρη μου κάτι θα χω κάνει εγώ και δεν μου μιλάει, άρα υπάρχει μία πεποίθηση, δηλαδή ψάχνουμε και την πεποίθηση και να δεχτεί μία κατάσταση όπως είναι».

Απάντηση : Βεβαίως.
Είναι οι πεποιθήσεις που μας επιτρέπουν να δεχτούμε και να μη δεχτούμε τον εαυτό μας και την κατάσταση, όταν της πρότεινα να νιώθει αγάπη για την κόρη της από μακριά, ήταν σαν να άνοιξε ένα φως μες στο μυαλό της, εντάξει εφόσον μπορώ να την αγαπώ εγώ, ήταν θυμωμένη με την κόρη, μπορείς να την αγαπάς από μακριά ότι και να κάνει; Τότε το ερώτημα είναι: « θέλεις να αλλάξεις; Θέλεις να το δεις αλλιώς»; αυτό είναι κάτι που θέλουμε να ξέρουμε.
Τι άλλο θέλουμε να ξέρουμε σε αυτή την περίπτωση; Είπαμε: τι νιώθει, τι πιστεύει, τι έχει γίνει στο παρελθόν, και αν θέλει να αλλάξει. Τι άλλο θα θέλετε να ξέρετε; Πότε θέλει να αλλάξει; (απάντηση από τους συμμετέχοντες), γέλιο, εντάξει, καλό κι αυτό, άλλο;; Αν σκεφτεί μία θετική πεποίθηση που θα την κάνει να αλλάξει (απάντηση από τους συμμετέχοντες).Κάποια στιγμή θα αρχίσουμε να ψάχνουμε για εναλλακτικές πεποιθήσεις. Τώρα εκεί πιθανόν θα δυσκολεύονται οι άνθρωποι και θα χρειαστούν τη βοήθειά μας. Επίσης να θυμηθούμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι "ενεργειακά δεσμευμένοι" από τα συναισθήματα τους και δεν μπορούν πολλές φορές να σκεφτούν άλλες λύσεις χωρίς να αλλάξει η ενέργεια και εδώ είναι το μεγάλο όφελος της ενεργειακής τεχνολογίας, EFT, TAT, ακούγοντας την καρδιά, μέθοδος ΣΕΝΤΟΝΑ, και τώρα το hooponopono , τεχνικές που βοηθάνε να αλλάξει ενεργειακή δέσμευση, ένα αρνητικό συναίσθημα , ώστε ξαφνικά να μπορούν να το δουν διαφορετικά και όχι τόσο νοητικά. Υπάρχει και μία άλλη ερώτηση - παύση.
Ποιο είναι το χειρότερο που θα μπορούσες να πάθεις αν συνέβαινε αυτό που πιστεύεις; (ερώτηση από τους συμμετέχοντες)
Τι είναι το χειρότερο , ναι είναι ένας δρόμος που μπορείτε να πάρετε, δηλαδή τι είναι το χειρότερο που μπορεί να γίνει, αν δεν έχεις την αγάπη του άντρα αυτού ή της κόρης σου αυτής.οκ. Άλλο; τι άλλο θα θέλετε να ξέρετε; Υπάρχει εδώ μία συγκεκριμένη ερώτηση που βοηθάει τον άνθρωπο να καταλάβει και ρωτάω αν απορρίπτει άλλους ανθρώπους κάτω από τις ίδιες συνθήκες, δηλαδή αν απορρίπτει τον εαυτό του ή τον εαυτό της λόγω βάρους αν απορρίπτει και τους άλλους ανθρώπους λόγω βάρους ή αν απορρίπτει τον εαυτό του, της λόγω αδυναμίας ,αν απορρίπτει και τους άλλους που έχουν αδυναμία, και πολλές φορές βλέπουμε ότι ο άνθρωπος δεν έχει τα ίδια κριτήρια για τον εαυτό του και τους άλλους ανθρώπους, δέχεται άλλους ανθρώπους με στοιχεία που δεν μπορεί να δεχθεί στον εαυτό του και υπάρχει μία αντίφαση. Υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που είναι το αντίθετο, δέχονται πολλά στον εαυτό τους, που δεν μπορούν να δεχτούν στους άλλους. Υπάρχουν και οι δύο όψεις.

Σε κάποιο βαθμό και αυτή η άσκηση είναι ενεργειακή και αν γινόταν για πάρα πολύ ώρα ίσως για 10 λεπτά, όντως κάτι να αλλάξει στην ενέργεια του άλλου γιατί ζητιέται από τον άλλον να λειτουργήσει διαφορετικά από αυτό που συνηθίζει ,οπότε αλλάζουμε συμπεριφορά και εγώ λέω συμπεριφορά αν είναι να δηλώσουμε, ότι όχι, αλήθεια είναι ότι αξίζω και αγάπη και σεβασμό, όπως είμαι. Είναι σημαντικό αυτά, η αγάπη και ο σεβασμός, μπορεί να μη αξίζω μία θέση σαν πρωθυπουργός, μπορεί να μην αξίζω πάρα πολλά χρήματα ή κάτι , αλλά αξίζω αγάπη και σεβασμό και αυτό ισχύει για το κάθε πλάσμα στην δημιουργία, ότι και να έχει κάνει, ότι να μπορεί να κάνει και ότι να μην μπορεί να κάνει. Και αυτό βέβαια είναι πάρα πολύ σημαντικό για μας να καλλιεργήσουμε. Δηλαδή, μία ένδειξη της πνευματικότητας του ανθρώπου είναι ότι έχει σεβασμό προς το κάθε πλάσμα, όποιος και να είναι, ότι και να έχει κάνει, όποιος και να είναι. Δηλαδή, δεν κάνει διαχωρίσεις στο νου του και δεν βάζει ανθρώπους σε κατηγορίες. Βλέπει τον κάθε άνθρωπο σαν πλάσμα του Θεό, που φοράει αυτή τη στιγμή ένα διαφορετικό ρούχο, το σώμα που έχει, την κατάσταση που έχει, που μπορεί να είναι μία πολύ φωτισμένη ψυχή πίσω από αυτό, που ίσως η κοινωνία δεν σέβεται και δεν αναγνωρίζει, και για να μπορούμε εμείς να το μεταφέρουμε αυτό στους άλλους ανθρώπους χρειάζεται να το βιώσουμε, να το βιώσουμε και για μας και βέβαια για τους άλλους, αν το βιώσουμε για τον εαυτό μας και για τους άλλους τότε μπορούμε να μεταφέρουμε αυτό σε κάποιον άλλον. Και μάλλον για να έχει μεγάλη επιτυχία αυτή η άσκηση θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 10 λεπτά, οπότε ο άνθρωπος περνάει από διάφορα στρώματα αντιδράσεων μέσα του και συνειδητοποιήσεις αλλά και αλλάζει η ενέργειά του απέναντι στη συγκεκριμένη κατηγορία που έχει γράψει ο ίδιος, που έχει αποφασίσει ο ίδιος: "Δεν αξίζεις επειδή...... " και παίρνει μία άλλη στάση και θα μπορέσουμε να ζητήσουμε με αυτόν τον άνθρωπο, βέβαια μπορεί η φράση να είναι απλώς αυτό ή μπορεί ο άνθρωπος καλύτερα να ήθελε να πει τους λόγους γιατί αξίζει αγάπη και σεβασμό, αλλά αυτό περιέχει τον κίνδυνο, παρά να πούμε γιατί κάποιος αξίζει και πότε δεν αξίζει, όπου το οριστικό "όπως είμαι αξίζω αγάπη και σεβασμό" χωρίς δικαιολογίες και χωρίς αιτίες, είναι το πιο σωστό, το πιο αποτελεσματικό. Αλλά μπορεί κάποιος να χρειαστεί κάπου να ποντάρει για να νιώθει την αξία του.
Κάτι που θέλετε να ρωτήσετε ή να πείτε επάνω σε αυτή την απλή άσκηση.
Μπορώ να ρωτήσω κάτι;
«Όταν αυτό που λες δεν το πιστεύεις αλλά απλά το λες»; (ερώτηση από τους συμμετέχοντες).
«Όταν απαντάς ότι αξίζεις αλλά δεν το νιώθεις; δηλαδή απλά το λες, το παπαγαλιζεις, τι γίνεται, κάποια στιγμή ας πούμε θα γίνει εγγραφή»; (Ερώτηση από τους συμμετέχοντες)
Απάντηση:
Λέγοντάς το θα σε φέρει σε αντίσταση ή σε επαφή με τις αντιστάσεις, που υπάρχουν μέσα σου, γι'αυτό λέει η διάρκεια παίζει ρόλο, και να δεις τι είναι αυτό αυτή τη στιγμή που με εμποδίζει, ποια η αιτιολογία υπάρχει μέσα μου αυτή τη στιγμή, ποιος λόγος υπάρχει ώστε να μη αξίζω και αγάπη και σεβασμό όπως είμαι.
Οι περισσότεροι από μας έχουμε την ψυχολογία ότι πρέπει να αποδείξουμε την αξία, εγώ έχω το αντίθετο, πρέπει να μου αποδείξεις ότι δεν αξίζεις.
Τα περισσότερα συστήματα δικαιοσύνης στο σύμπαν λειτουργούν με αυτό: είσαι αθώος εκτός αν αποδειχτεί ότι είσαι ένοχος . Δεν ξέρω αν υπάρχουν κάποια συστήματα που είσαι ένοχος και πρέπει να αποδείξεις εσύ ότι δεν είσαι, τότε να μου αποδείξεις γιατί δεν αξίζεις; Κατάλαβες; θέλω να ξέρω. Δεν κατάλαβα γιατί δεν αξίζεις.
Συμμετέχων: « Γιατί έκαψες το φαγητό για αυτό δεν αξίζεις...γέλια.. αξίζεις να τρως καμμένο φαγητό.... Αξίζεις αγάπη και σεβασμό...»
Κάτι άλλο, πόσοι από εσάς νιώσατε μια αντίσταση μέσα σας; Μία δυσκολία να το πιστέψετε... Οι περισσότεροι. Πώς σημειώσατε έστω σε κάποια στιγμή μία απελευθέρωση από αυτό, όντως είναι μία πιθανότητα αυτό, ναι οκ, αυτό μας φέρνει στην επόμενη άσκηση που είναι στη σελίδα 63 στα χαρτιά σας, "η δήλωση της απελευθέρωσης από λανθασμένες σκεπτομορφές". Αυτό εδώ συνήθως το έχουμε σαν γράμμα, αλλά το έχω βάλει σε αυτή τη μορφή εδώ τώρα για να είναι πιο κατανοητό.
Ουσιαστικά είναι ένα γράμμα προς την την Πηγή των σκεπτομορφών μου. Και ποιά είναι η πηγή των σκεπτομορφών μου;
Οι γονείς, η οικογένεια, οι δάσκαλοι, η κοινωνία στην οποία ζω. Και είναι μία άσκηση όπου αναγκάζομαι να ψάξω λίγο μέσα μου και να δηλώσω προς την Πηγή αυτά που δεν συμφωνώ πια, όταν είμαι συνειδητός και γιατί δεν συμφωνώ; τι είναι αυτό που πιστεύω τώρα; Είναι μία άσκηση που δίνεται στα μαθήματα αλλά μπορείτε να δώσετε και σε κάποιον που έχει ανάγκη. Κοιτάξτε τι λέει:

"Δήλωση της απελευθέρωσης από λανθασμένες σκεπτομορφές".

Γράψε στους γονείς, σε οικογένεια, σε άλλους και γενικά στην κοινωνία σχετικά με τις σκεπτομορφές που συνειδητά όταν λειτουργεί η λογική δεν δέχεστε πια.
" Αγαπημένε......θέλω να σου ( σας) πω σχετικά με μερικές αντιλήψεις που έχω την εντύπωση ότι έχετε σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον υποσυνείδητα και που δεν πιστεύω πια, όταν είμαι συνειδητός. Επίσης θέλω να μοιραστώ μαζί σου (σας), τι είναι αυτό που πιστεύω που με κάνει να μη ασπάζομαι πια, τις πεποιθήσεις αυτές.
Τώρα μπορεί οι άλλοι να μην έχουν αυτές τις πεποιθήσεις αλλά μπορεί να τις πήρατε εσείς με αυτό που γινόταν, εντάξει; Τότε δεν φταίνε οι άλλοι. Έτσι κι αλλιώς τις επιλέξαμε αλλά θέλω να πω ότι δεν είναι σίγουρο ότι ο άλλος το πιστεύει αυτό, μπορεί και να τα πιστεύει αλλά η συμπεριφορά του ανθρώπου αυτού, μπορεί να μην το έχει πει ποτέ αλλά εμείς βγάζουμε συμπεράσματα από τη συμπεριφορά του. Οι πεποιθήσεις που αντιλήφθηκα σε σας ή που αποκόμισα από παιδικές εμπειρίες και με τις οποίες δεν συμφωνώ πια είναι: ότι η αξία μου μετριέται με τα χρήματα που έχω, με την εμφάνισή μου, την γνώμη των άλλων, με το αν έχω σύντροφο ή όχι, με το αν έχω την αποκλειστική αγάπη του συντρόφου ή όχι κ.λπ. και δεξιά οι πεποιθήσεις και αλήθειες που με κάνουν να μην συμφωνώ πια με αυτές τις αντιλήψεις είναι.....άρα γράψετε μία πεποίθηση αριστερά και δεξιά θα γράψετε μία ή περισσότερες πεποιθήσεις που σας κάνουν να μη συμφωνείτε πια με αυτήν την πεποίθηση γράψατε αριστερά, μετά θα γράψετε τη δεύτερη πεποίθηση με την οποία πια δεν συμφωνείτε όταν είστε λογικοί και συνειδητοί και θα γράψετε δεξιά μία ή περισσότερες πεποιθήσεις που σας κάνουν πια να βλέπετε αυτή την πεποίθηση που γράψετε αριστερά σαν μη αλήθεια, καταλάβετε; και το ονομάζουν αυτό "δήλωση της απελευθέρωσης από λανθασμένες σκεπτομορφές προς την Πηγή". Είναι σημαντικό ότι το εκφράζετε στους γονείς ή στους δασκάλους, στους ανθρώπους αυτούς, γιατί αυτοί είναι οι άνθρωποι από τους οποίους πήρατε , δεν φταίνε αυτοί, δεν υπάρχει φταίξιμο εδώ, αλλά χρειάζεται προς εκεί να δηλώσετε αυτό,
Και επαναλαμβάνω όσο πιο ήρεμα μπορείτε να νιώσετε με την δήλωση των αληθειών αυτών τόσο πιο σίγουροι είστε με τον εαυτό σας, η ηρεμία είναι αποτέλεσμα της σιγουριάς και η ανάγκη να πείθω τον άλλον, να αλλάξω τη γνώμη του άλλου είναι από την αμφιβολία μου. Ένας άνθρωπος που έχει πραγματικά σιγουριά μέσα του, δεν χρειάζεται να αλλάξει τη γνώμη του άλλου. Όταν κάποιος είναι εξαρτημένος από τη γνώμη του άλλου, έχει την ανάγκη να την αλλάξει. Όταν είναι σίγουρος για τον εαυτό του, δεν έχει αυτή την ανάγκη. Θα το εκφράσει με ηρεμία: "Ξέρεις πιστεύω αυτό τώρα, έτσι η ζωή μου έχει δείξει, έτσι μου φαίνεται λογικό , πιστεύω ότι έτσι είναι και δεν είναι έτσι...." Πάρα πολύ απλά, με αγάπη και ηρεμία.
Κάποια ερώτηση για την άσκηση?

Βασικά ενεργειακής ψυχολογίας

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΕ 8 ΜΑΘ. 

NO 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

NO 3 XO'OΠΟΝΟΠΟΝΟ 

ΝΟ 5 EFT, ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ, ΘΕΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ 

ΝΟ 7 BSFF 

NO 2 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΕΝΤΟΝΑ 

ΝΟ 4 ΕΜΨΥΧΩΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

ΝΟ 6 TAT 

ΝΟ 8 ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ