bob 2
Θεέ μου οδήγησε με στο ντάρμα μου, να είναι η κάθε μου λέξη και η κάθε μου πράξη, ένα βήμα προς την αλήθεια. Ας είναι τα κίνητρά μου αγνά, χωρίς εγωισμό, χωρίς ιδιοτέλεια και πάντα σύμφωνα με το ύψιστο καλό.
Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.
Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.
Ευχαριστώ και ευγνωμονώ
Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.
ευχαριστώ
έτος 2
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
ΟΚΤ. https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-1
ΝΟΕΜ https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-2
ΔΕΚ https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-3
IAN https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-4-3
ΦΕΒ https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-5-2
ΜΑΡΤΙΟ https://www.armonikizoi.com/el/2020/2-6
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.01
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.01 neo
https://www.youtube.com/watch?v=2T8hUj-uKgE
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποιες είναι μερικές από τις ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε για να φροντίσουμε το σώμα και το νου μας;
- Ποια είναι μερικά από τα εμπόδια ή αντιστάσεις μας προς το να φροντίσουμε τον εαυτό μας;
- Τι θέλεις να κάνεις από δω και πέρα για να φροντίσεις τον εαυτό σου πιο αποτελεσματικά;
φροντίδα εαυτού /διατροφή, άσκηση χαλάρωση / πεποιθήσεις, συναισθήματα, ενεργειακή ψυχολογία
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.02
neo 2.2
Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι μερικά από τα σωματικά και ψυχολογικά οφέλη του να νιώθουμε αγάπη;
- Πως γίνεται η άσκηση Ακούγοντας την Καρδιά;
- Που θα ήθελες να νιώθεις πιο σταθερή αγάπη;
Αγάπη / τι με εμποδίζει να νοιώσω αγάπη / Freeze Frame /
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.03
neo 2.03
ΣΤΑΔΙΑ / ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Μάθημα 2.03
https://youtu.be/coryv9Ven6A
neo 2.03
https://youtu.be/EcPR6mZgYwI
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι τα 7 επίπεδα της αγάπης;
- Ποιο είναι το πιο σημαντικό εμπόδιο προς τη αγάπη;
- Πότε χάνεις την αγάπη σου;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.04
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΑΓΑΠΩ";
Μάθημα 2.04
https://youtu.be/l8T7E-z-Fgc
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποιες είναι οι ενδείξεις της αγάπης;
- Πως προσπαθούμε να έχουμε αγάπη στην ζωή μας;
- Πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε αγάπη στην ζωή μας;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.05
ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
Μάθημα 2.05
https://youtu.be/Zy27j00Hcxo
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι τα κύρια εμπόδια προς το να αγαπάμε;
- Τι είναι αλληλοεξάρτηση και πως διαφέρει από την αγάπη;
- Ποιοι φόβοι μας εμποδίζουν να αγαπάμε;
- Που θα ήθελες να αγαπήσεις πιο σταθερά
----------------------------------
μισή λαμπάδα / χέρια με αναπνοή / κεφάλι / τετράγωνη αναπνοή / συνειδητή τετράγωνη αναπνοή / ελεύθερη αναπνοή και παλάμες στο στήθος / πόδια να χαλαρώσουν, γλουτοί, μέση, όλη η ΣΣ να ξεκουραστεί να αναπαύεται, οι μυς της κοιλιάς να ξεσφίξουν, ηλιακό πλέγμα να χαλαρώσει, στήθος άνοιγμα και ηρεμία, αυχένας να χαλαρώσει, κεφάλι να χαλαρώσει, κρανίο, σαγόνι, γλώσσα να χαλαρώσει, μάγουλα να ξεσφίξουν, να χαλαρώσουν, μάτια να χαλαρώσουν, αφήστε μέτωπο να χαλαρώσει, εγκέφαλος να ηρεμήσει, ξεκουραστεί, ανανεωθεί. Ξεκουράζεται, ανανεώνεται.
φέρε στο νου άνθρωπο που θέλει να αγαπήσεις με περισσότερη σταθερότητα και βάθος / φαντάσου τον εαυτό σου να αγαπά χωρίς όρους τον άνθρωπο αυτό / να νοιώσετε αγάπη για τον άλλον ότι και να κάνει / παραληρήστε οποιεσδήποτε αντιστάσεις ή ενδοιασμούς μπορεί να υπάρχουν / αφήστε τις λέξεις του απόστολου Παύλου για την αγάπη να περάσουν μέσα στο νου και την καρδιά σας / ''όλοι είστε μέλη της εκκλησίας του θεού - δεν είναι όλοι απόστολοι και θεραπευτές - η μεγαλύτερη αξία είναι η αγάπη - όσες ικανότητες και να έχω αν δεν έχω αγάπη σε τίποτα δεν ωφελεί - εκείνος που αγαπά δεν κομπάζει, δεν φθονεί , υπομένει - ποτέ η αγάπη δε θα πάψει να υπάρχει''
Φέρτε στο νου τον άνθρωπο αυτόν και δοκιμάστε να νιώσετε αγάπη γι αυτόν ότι και να κάνει /
Σιγά σιγά λυγίστε γόνατα και να συνέρχεστε προ την εγρήγορση.
-------------------------------
δεν υπάρχει άλλο κριτήριο για την πνευματική εξέλιξη / να είμαι ασφαλής, να βιώσω την αλήθεια , μόνο τότε βιώνω αγάπη / αν νοιώθω αγάπη είμαι σε καλό δρόμο / να συνειδητοποιήσω τι είναι ο άλλος, εγώ, και το σκηνικό που έχω επιλέξει / κριτήρια: να βιώνω αγάπη, ηρεμία, ευτυχία.
Οι αντιστάσεις προς την αγάπη.
να αγαπώ κάποιον ότι και να κάνει / δε σημαίνει ότι ανέχομαι συμπεριφορές
ποιες είναι οι αντιστροφές:
1. όταν αγαπώ νιώθω ευάλωτος να πληγωθώ, να απογοητευτώ / προγραμματισμός ότι κινδυνέψω να πονάω με την αγάπη / η αγάπη δεν έχει σχέση με πόνο / αν πονέσω μιλάμε για προσκόλληση, θέλω κάτι να πάρω από τον άλλο / αγάπη είναι να θέλω να είναι καλά, όλα τα άλλα αφορούν την ανάγκη μου / να διαχωρίσω αγάπη από ανάγκη, προσκόλληση, εξάρτηση / μόνο αν νιώθω ότι θα είμαι καλά και χωρίς τον άλλον μπορώ να τον αγαπήσω / το κέντρο της ασφάλειας, αξίας να είναι μέσα μου, όχι έξω μου.
2. δε θέλω να με πάρει σαν δεδομένο / παίζω παιχνίδια δύναμης / δεν είναι αγάπη, παίζω παιχνίδια
3. κάτι έκανε και θέλω να ζητήσει συγχώρεση / θέλω δικαίωση για να αγαπήσω / μπορώ να νοιώσω αγάπη ακόμη και αν δεν ζητήσει συγχώρεση? μπορώ να το κάνω?
4. αν δείξω αγάπη θα χάσω τον έλεγχο πάνω στον άλλον / μέσα από ποια συχνότητα θέλω να συντονιστώ με τον άλλον? μέσα από τα παιχνίδια εξουσίας?
5. θέλω ένα φταίχτη, για τη ζωή μου, την ικανοποίηση μου κτλ / γονιός, σύντροφος, φίλος κτλ / έτσι δεν μπορώ να βιώσω αγάπη για αυτόν / νομίζω ότι αν δεν φταίνε αυτοί φταίμε εμείς / είναι μια πλάνη / δεν υπάρχει φταίχτης, μόνο σκηνές-ερεθίσματα για την εξέλιξη μας.
6. πιστεύω ότι αν αγαπώ πρέπει να μπορεί να κάνει ότι θέλει / είναι λάθος / να βάζω όρια και να αγαπώ / επιτρέπεται να πω όχι και να βάλω όρια στη συμπεριφορά του άλλου όταν αγαπώ /
7. είμαι στο ρόλο του θύματος ή του ανακριτή / δεν βιώνω αγάπη σε αυτούς τους ρόλους /
8. δεν θα υπάρχει η απαιτούμενη ανταπόκριση / αν πω σε αγαπώ θέλω να το πει και αυτός / φοβάμαι να εκτεθώ και να μην υπάρχει η ανάλογη ανταπόκριση / η πραγματική αγάπη όμως είναι αυτοτελής /
9. δεν πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να με αγαπά / αφού έμαθα ότι δεν είναι αγαπητός / να πιστέψω ότι είμαι αγαπητός και αξίζω αγάπη /
10. τραυματική εμπειρία με φόβο για αγάπη και ταύτιση της με πόνο, κακοποίηση, εκμετάλλευση, απόρριψη / eft και sedona
11. αν του επιτρέψω να με μάθει καλά δε θα με θέλει ή θα χάσει το ενδιαφέρον του / κρατάω απόσταση
12. φόβος εγκατάληψης , χωρισμού, αποτυχίας μιας σχέσης αγάπης / σίγουρα πονάει, σίγουρα περνάει / 3 τρόποι άμυνας: είτε τον δοκιμάζω συνέχεια με αρνητικές συμπεριφορές μέχρι να καταφέρω να τον διώξω, είτε φεύγω εγώ πρώτος για να διατηρήσω την αξία μου και να αποφύγω τον πόνο της εγκατάληψης, είτε δεν ανοίγομαι αρκετά και δίνω λόγο από τον εαυτό μου και όχι 100%
13. δε θέλω την ευθύνη της σχέσης: ανησυχία, συμβιβασμός, διαπραγμάτευση / αίσθημα ευθύνης για την πραγματικότητα του άλλου (που είναι λάθος)
14. δε θέλω να ξαναβιώσω τη σχέση που είχαν οι γονείς μου
15. δεν αγαπώ αρκετά σταθερά τον εαυτό μου /
--------------------------
σκεφθείτε συγκεκριμένους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσετε ως σημεία αναφορά για αγάπη χωρίς όρους / παρατηρήστε τι σας εμποδίζει να τους αγαπάτε / δεν είναι τυχαίοι, είναι καρμικά άτομα / ψυχές που έχτε επιλέξει να παίξουν αυτούς τους ρόλους / το δύσκολο είναι με αυτόν που χρειάζομαι κάτι από αυτόν, όχι με τους ξένους /
την άλλη εβδομάδα θα βομβαρδίσουμε τις αντιστάσεις με eft+sedona, άρα χρειάζεται να έχουμε εντοπίσει τις αντιστάσεις / πότε δυσκολεύεστε να νοιώθετε αγάπη / ποια είναι η ανάγκη που θίγεται εδώ? / ποιος κίνδυνος με κάνει να κλείνει η καρδιά μου /
φτιάξτε λίστα με άνθρωπο-συμπεριφορά-συναίσθημα
δέχομαι τον εαυτό μυ που δεν νοιώθω αγάπη, δέχομαι να εξελιχθώ όμως, δεν είμαστε φωτισμένοι. Συζητήστε το με την ομάδα σήμερα (άνθρωποι-συμπεριφορές-συναισθήματα)
-------------------------
γράψατε όνομα-συμπεριφορά (΄ή στάση), συναίσθημα / τώρα να σκεφθείτε εναλλακτικές αντιλήψεις: 1. για τον άλλον (ότι φοβάται και όχι ότι θέλει να με χρησιμοποιήσει ή να με πληγώσει), 2. αντιλήψεις για εμάς (ότι αξίζω και είμαι ασφαλής, άρα δεν θίγομαι και δεν φοβάμαι) 3. για τα γεγονότα (ότι εξυπηρετούν την εξέλιξη μου) / ξαναδείτε τ η λίστα και διερευνήστε τις εναλλακτικές αντιλήψεις / πάρτε και συμβουλές από την η ομάδα για το πως θα μπορούσατε να δείτε αλλιώς τα πράγματα
-------------------------
κατά την εβδομάδα ψάξτε τα 4 αυτά στοιχεία: πότε κλείνει η κάρδιά μου, ποιο είναι το ερέθισμα, τι νοιώθω, πως αλλιώς μπορώ να το δv / την άλλη εβδομάδα θα επιλέξουμε ένα και να κάνουμε etf, ακούγοντας την καρδιά και sedona
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.06
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ
Μάθημα 2.06
https://youtu.be/7g3JKJdPLE4
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι μερικά βήματα που μπορούμε να κάνουμε για αν «ανοίξουμε την καρδιά μας» στην αγάπη;
- Ποιες είναι μερικές αλήθειες που θα μας βοηθήσουν προς τον στόχο αυτό;
- Πως γίνεται η συγκέντρωση της αγάπης
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.07
ΜΕΘΟΔΟΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ
Μάθημα 2.07
https://youtu.be/5EvhzqEZv3c
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι η διαδικασία της εφαρμογής του EFT για τα εμπόδια προς την αγάπη;
- Σε σχέση με ποιους ανθρώπους ή συμπεριφορές των άλλων θα ήθελες να εφαρμόσεις τις τεχνικές αυτές;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.08
EFT και ΣΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
Μάθημα 2.08
https://youtu.be/DNBDIdoCRQc
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποια είναι η διαδικασία της εφαρμογής της μέθοδο Σεντόνα για τα εμπόδια προς την αγάπη;
- Σε σχέση με ποιους ανθρώπους ή συμπεριφορές των άλλων θα ήθελες να εφαρμόσεις τις τεχνικές αυτές;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.09
ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ
Μάθημα 2.09
https://youtu.be/2K1SfTZMGOc
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Για πιο λόγο δυσκολευόμαστε να εκφράσουμε την αγάπη μας;
- Ποιοι είναι οι τρόποι να εκφράσουμε την αγάπη μας;
- Πως θέλουμε τους άλλους να μας εκφράσουν την αγάπη τους;
- Πως θέλουμε να εκφράσουμε εμείς την αγάπη μας και σε ποιον;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.10
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μάθημα 2.10
https://youtu.be/bFsJipYo-yA
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Τι είναι ένας αρνητικός άνθρωπος;
- Γιατί είναι έτσι;
- Γιατί επηρεαζόμαστε από αυτόν;
- Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μην επηρεαζόμαστε;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2o ENTATIKO ΤΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2o ENTATIKO ΤΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ 2017
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟ ΤΟ 2 ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ 2018
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ 1 ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ 2 ΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ? ΘΕΩΡΙΑ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ 2 ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ 2 ΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ? ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΑΣ ΦΥΣΗΣ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ 3 ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ 2 ΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ? ? ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩ[ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2 ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ 2018
EFT, BSFF, XO'ΟΠΟΝΟΠΟΝΟ, SEDONA, ΑΛΗΘΕΙΕΣ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΧΟ'ΟΠΟΝΟΠΟΝΟ
======================
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.11
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΙΣΜΑ 1
Μάθημα 2.11
https://youtu.be/YHMaRRGDYRY
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ποιες είναι μερικές από τις όψεις μας που καθρεφτίζονται στην συμπεριφορά του άλλου;
- Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μην συμμετέχουμε πια σε αυτήν συν δημιουργία μεταξύ μας;
- Από τι θέλεις να απελευθερωθείς ώστε να μη το καθρεφτίζουν οι άλλοι;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.12
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΙΣΜΑ 2
Μάθημα 2.12
https://youtu.be/SLbB44xEQHo
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Τι ρόλο παίζουν οι πεποιθήσεις στο καθρέφτισμα;
- Ποιες αλήθειες θα σε απελευθερώσουν από ένα καθρέφτισμα που δεν θέλεις πια;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.13 - Κβαντική Φυσική
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Τι είναι το πεδίο πιθανοτήτων;
2. Τι σημαίνει η Μη τοπικότητα;
3. Τι λέει η κβαντική φυσική για τον χρόνο και τον χώρο;
Η ύλη είναι κενή / 99% κενό / τα άτομα είναι κενά / τα σωματίδια εμφανίζονται και εξαφανίζονται / η εξωτερική πραγματικότητα δεν είναι τόσο στέρεα όσο νομίζουμε / στην ανατολή λένε ότι το κενό είναι γεμάτο από την ενέργεια από την οποία δημιουργούνται τα πάντα/
Ο παρατηρητής δίνει μορφή / όλα είναι σε κατάσταση κύματος μέχρι να τα παρατηρήσει ο παρατηρητής / αυτό είναι δύσκολο να το αντιληφθούμε / το κύμα υλοποιείται σαν σωματίδιο / το εν δυνάμει' του Αριστοτέλη, η ιδέα από την οποία σχηματίζεται η πραγματικότητα.
Διεμπλοκή (εμπλοκή) και μη τοπικότητα
ένα σωματίδιο επηρεάζει το άλλο με το οποίο είχε σχέση ακόμη και όταν αυτό απομακρυνθεί
ένα σωματίδιο σε διαφορετικά μέρη
τι στο μπιπ ξέρουμε = η μπάλα μπασκετ που καταλήγει σε ένα μέρος όταν η γυναίκα κοιτάζει
ΑΡΑ υπάρχει πεδίο πολλών πιθανοτήτων και εγώ επιλέγω και δημιουργώ δική μου πραγματικότητα
Κβαντικό άλμα = εμφανίζεται από το ένα σημείο στο άλλο χωρίς να χρειάζεται χρόνος
David Bohm - υπάρχει ένα πεδίο πιθανοτήτων όπου όλα είναι ενωμένα / δεν υπάρχει χώρος και χρόνος / ο παρατηρητής πραγματοποιεί ανάλογα με το σύστημα πεποιθήσεων και αντίληψης του (αυτό που βλέπω δεν υπάρχει, το πραγματοποιεί το σύστημα πεποιθήσεων μου) - Δημόκριτος =υπάρχουν μόνο άτομα και διάστημα, τίποτα άλλο.
Η αιτία όλων αυτών είναι η συνειδητότητα / ο καθένας από εμάς είναι έκφραση της συνειδητότητας / ο καθένας μας παίρνει την άμορφη αυτή συνειδητότητα και την κάνει πραγματικότητα με μορφή / η ίδια συνειδητότητα εκφράζεται διαφορετικά μέσα από κάθε ένα άνθρωπο, που είναι σωματίδια και κενό / άρα υπάρχει ένα πεδίο ενέργειας μέσα και γύρω από τον άνθρωπο / άρα γινόμαστε αυτό που σκεφτόμαστε /
Rupert Sheldrake: το μορφογενετικό-ενεργειακό πεδίο οργανώνει τα άτομα, μόρια , κύτταρα, όργανα, οργανισμό
συνειδητότητα>μορφογεννητικό πεδίο>ενέργεια/κύμα>σωματίδια>άτομα>μόρια>dna>κύτταρα>ιστοί>όργανα>συστήματα>οργανισμός
η πραγματικότητα εξαρτάται από το περιεχόμενο του νου μας
η οικουμενική συνειδητότητα περνά μέσα από το φιλμ του προσωπικού μας νου και παίρνει ανάλογη μορφή
Δανέζης=ο χώρος της ψευδαίσθησης μας
Βλέπω μέσα από το σύστημα πεποιθήσεων μου (η γυναίκα που ταΐζει τα ποντίκια, ποια είναι η πραγματικότητα?)
να αντιληφθώ τα πράγματα όχι μέσα από τις πεποιθήσεις μου αλλά σαν έκφραση του θείου
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΘΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΥΧΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
Άσκηση: Πως είναι ο ιδανικός εαυτός σου?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.14
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.14 - Η ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ https://youtu.be/47nVo6lBWcs
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Με ποιο τρόπο μπορούμε να επιδρούμε θετικά στους άλλους;
2. Έχει αξία ο άδειος νους;
3. Τι αποδεικνύουν οι έρευνες σε σχέση με την πίστη και την θεραπεία;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.15
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.15 ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΠΕΔΙΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ποια είναι μερικά από τα μαθήματα που μπορούμε να μάθουμε στις σχέσεις;
2. Ποιες είναι μερικές από τις συγκρούσεις αναγκών στις σχέσεις;
3. Τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε πιο θετικοί στις σχέσεις μας;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.16
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.16 ΑΛΛΗΛΟΕΞΑΡΤΗΣΗ - ΑΛΛΛΟΣΥΜΠΑΡΣΤΑΣΗ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της αλληλοεξάρτησης και της αλληλοσυμπαράστασης;
2. Ποια είναι τα προβλήματα που δημιουργούνται από την αλληλοεξάρτηση;
3. Ποιες είναι οι πεποιθήσεις που οδηγούν στην αλληλοεξάρτηση;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.17
2.17 Η ΑΛΛΗΛΟΕΞΑΡΤΗΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.17
https://youtu.be/yf5QLs2qzyA
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ποια είναι τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν ο ένας είναι εξαρτημένος στον άλλον;
2. Γιατί αυτός που είναι στο ρόλο του υπεύθυνου χρειάζεται τον εξαρτημένο;
3. Ποιες λύσεις υπάρχουν για την αλληλοεξάρτηση αυτή;
4. Με ποιους θα ήθελες να «τακτοποιήσεις τα κλειδιά» σου;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.18 ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.18
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ποια είναι τα εμπόδια στις αρμονικές συντροφικές σχέσεις;
2. Γιατί είναι σημαντικό να δεχτούμε την ευθύνη για την πραγματικότητα μας στις σχέσεις;
3. Πως μπορούμε ένα δημιουργήσουμε αρμόνικες σχέσεις;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.19 ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ – ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.19
1. Ποιες είναι οι πρώτες 6 αποφάσεις για μια αρμονική σχέση;
2. Ποιες θέλεις να εφαρμόσεις εσύ;
3. Ποια εμπόδια νιώθεις;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.20 ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ – ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.20
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Μπορούμε να επιλέγουμε την αγάπη;
2. Που θέλεις να επιλέξεις να αγαπήσεις πιο σταθερά;
3. Ποιες αλήθειες θα σε βοηθήσουν να αγαπήσεις πιο σταθερά;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.21 Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ – ΑΠΟΡΡΙΨΗ
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.21
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ποια είναι μερικά από τα συναισθήματα που νιώθουμε όταν ο άλλος επιλέγει να μην είναι μαζί μας;
2. Ποιες αλήθειες θα ελευθερώσει κάποιο από τα συναισθήματα αυτά;
3. Έχεις μάθει ποτέ κάτι μέσα από μια τέτοια εμπειρία – αν ναι τι;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.23
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.24
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.25
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.26
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.27
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.28
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Μάθημα 2.30