bob συντονιστές 7

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ


εμπεριέχει τις εργασίες πριν το μάθημα και τα στοιχεία επαφής των εκπαιδευόμενων

ΕΝΟΤΗΤΑ 2- ΜΑΘΗΜΑ 8
Γραπτές Επιβεβαιώσεις

Διάβασμα μέχρι το επόμενο

κεφ.10 - μέχρι σελ 53 στο Εγχειρίδιο 
& μάθημα 20 πρώτου χρόνου αυτογνωσίας

Άσκηση 1 - 3 φορές 20 φορές (το ελάχιστο) την επιβεβαίωση τις απαντήσεις και συνάντηση με άλλον για να προχωρήσω την άσκηση βρίσκοντας που συγκεκριμένα χρειάζεται να εργαστώ



Απομαγνητοφώνηση 8ου μαθήματος Συντονιστών

Είναι το 8ο μάθημα της εκπαίδευσης συντονιστών και θα συζητήσουμε το θέμα των γραπτών επιβεβαιώσεων που δίνουμε και στο σεμινάριο, αλλά μπορείτε να δώσετε και σε ατομική βάση σε κάποιον που να του ζητήσετε να γράψει 20 φορές την ημέρα για 3-5 μέρες μια επιβεβαίωση και όπως ξέρετε να γράφει και τις απαντήσεις που έρχονται στο νου του. Η άσκηση είναι συγχρόνως μια άσκηση αλλαγής του προγραμματισμού όπου μπαίνει μια νέα ιδέα μέσα στον άνθρωπο, ότι μπορεί να δεχτεί και να αγαπήσει τον εαυτό του, όπως είναι ή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ή ότι μπορεί να νοιώθει ασφάλεια ή ευτυχία ή ηρεμία σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Συγχρόνως προκαλεί και το υποσυνείδητο και κάνει το υποσυνείδητο να φέρει στην επιφάνεια και αρνητικές αντιδράσεις προς την επιβεβαίωση και θετικές και μπορεί κάποιος να νοιώθει όμορφα γράφοντας γραπτές επιβεβαιώσεις και μπορεί να νοιώθει αντίσταση ή φόβο ή δυσκολία. 

Οι γενικές επιβεβαιώσεις, ότι δέχομαι και αγαπάω τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση και το άλλο είναι νοιώθω σίγουρος και ασφαλής σε κάθε περίπτωση 

που στοχεύουν στα δυο πιο ουσιαστικά προβλήματα των ανθρώπων το θέμα της αξίας και το θέμα της ασφάλειας

θα μπορούσε όμως κάποιος επίσης να γράφει, αγαπάω τον άλλον όπως είναι σε κάθε περίπτωση ή 

νοιώθω ικανός να αντιμετωπίσω ότι θα συμβεί στην ζωή μου. 

Στην ενεργητική σας ακρόαση με έναν άνθρωπο μπορεί να διαμορφώσετε μια συγκεκριμένη γενική επιβεβαίωση που θα βοηθήσει αυτόν τον άνθρωπο να αρχίσει να αλλάζει την οπτική του για το θέμα αυτό αλλά και την συνειδητοποίηση τα εμπόδια που έχει του να νοιώθει αυτό που προσπαθεί να νοιώθει γράφοντας της επιβεβαιώσεις. 

Είναι σημαντικό να καθοδηγήσεις τον άνθρωπο με μερικές λεπτομέρειες.

1ον Να γράφει την επιβεβαίωση ολόκληρη, είναι σημαντικό. Να μην γράφει ομοιωματικά ας πούμε από κάτω, η λέξη που γράφω έχει μια δύναμη μέσα στο νου μου, δηλαδή χρειάζεται να γράφω κάθε φορά από την αρχή όλη την επιβεβαίωση αυτό είναι σημαντικό.

2ο Αν έρχεται μια απάντηση στην επιβεβαίωση 2η και 3η φορά το γράφουμε 2η και 3η φορά έχει σημασία που εμφανίζεται η ίδια απάντηση πάλι και πάλι, αυτό θέλουμε να το λάβουμε υπόψη μας ότι έρχεται ξανά και ξανά η ίδια απάντηση. 

Βέβαια εννοείται ότι καταλαβαίνετε ότι έχουμε ένα χαρτί χωρισμένο στα δυο και αριστερά γράφουμε την θετική επιβεβαίωση και δεξιά γράφουμε τις απαντήσεις και θετικές και αρνητικές που έρχονται στο νου μας κάθε φορά που γράφουμε την επιβεβαίωση. 

Όταν σταματάνε οι απαντήσεις γράφουμε την επιβεβαίωση 2η φορά και 3η φορά και θα μπορέσουμε να πούμε ότι ο άνθρωπος θα κάνει την άσκηση 20 φορές να γράψει την επιβεβαίωση ή 20 λεπτά. 

Αν κάποιος γράψει την επιβεβαίωση μια φορά και δεν έρχεται μια απάντηση να μην σταματήσει, να το γράφει και 2η και 3η φορά γιατί μπορεί απλώς αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή να μην έχει έρθει. Δεν σημαίνει ότι δεν θα έρθουν άλλες απαντήσεις.

Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν κάπως επιπόλαια την άσκηση αυτή ή μπορεί και εσείς να την έχετε πάρει επιπόλαια. Ο χρόνος παίζει μεγάλο ρόλο στην άσκηση αυτή. Δηλαδή το να επιμένω, μερικοί άνθρωποι το κάνουν 10 λεπτά και θεωρούν ότι εντάξει το έκανα, ότι συνειδητοποίησα ότι συνειδητοποίησα, αλλά είναι ακριβώς ο χρόνος που επιτρέπει σιγά σιγά να έρθουν από μέσα μας οι συνειδητοποιήσεις. Για αυτό είναι σημαντικό να βάλουμε αυτό το όριο 20 λεπτά ή 20 φορές να το γράψουμε για να υπάρχει κάποια διάρκεια.

Αφού έχει κάνει ο άνθρωπος αυτή την εργασία,  τώρα είναι η ώρα να αναλύσουμε τα αποτελέσματα, δηλαδή να δούμε τις απαντήσεις. Αναλύοντας τις απαντήσεις, θέλουμε να κατανοήσουμε τις βασικότερες πεποιθήσεις που υπάρχουν στον άνθρωπο για το θέμα της αξίας ή της ασφάλειας. Μπορεί να έχει 50 απαντήσεις αλλά ουσιαστικά να έχει 3,
-η γνώμη του άλλου,
-το χρήμα,
-αποτέλεσμα των προσπαθειών μου 

και θα δούμε ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία στις πολλές απαντήσεις που έχει. Εντοπίζοντας αυτά τα κοινά στοιχεία τότε δημιουργούμαι την προσωπική επιβεβαίωση.
Η γενική επιβεβαίωση είναι μόνο για να μπορούμε να κάνουμε την διάγνωση για να μπορούμε να δούμε τι αντιστάσεις τι αντιρρήσεις υπάρχουν στο υποσυνείδητο προτού να νοιώθει αποδοχή του εαυτού του ή να νοιώθει ασφάλεια

Μετά μπαίνουμε και διαβάζουμε ή ακούμε ή μοιραζόμαστε με τον άνθρωπο ή διδάσκουμε στον ίδιο τον άνθρωπο να το κάνει για τον εαυτό του, να βρει για κάθε απάντηση 2 πράγματα ποια είναι η πεποίθηση σε αυτήν την περίπτωση και να θυμηθείτε ότι η πεποίθηση μπορεί να υπάρχει μια αρνητική πεποίθηση ακόμη πίσω από μια θετική απάντηση, γιατί μέσα στο νου του ανθρώπου ο κάθε ένας μπορεί να εκφράσει την απάντηση ή αρνητικά ή θετικά δηλ. μπορεί να πει 'ναι όταν έχω την στοργή του συντρόφου μου' αλλά πίσω από αυτό υπάρχει και το όχι, όταν δεν έχω την στοργή του συντρόφου μου. Τότε είναι σημαντικό και στις αρνητικές και τις θετικές 7:56 απαντήσεις να δούμε την πεποίθηση που υπάρχει εκεί γιατί μερικοί άνθρωποι το μυαλό τους πάει να το εκφράσει την απάντηση θετικά και άλλοι αρνητικά τότε για κάθε απάντηση θέλουμε να βρούμε την πεποίθηση που δημιουργεί αυτό τον όρο στο αίσθημα της αξίας ή ασφάλειας.

Το 2ο που θέλουμε να καταλάβουμε, είναι η ανάγκη ποια είναι η ανάγκη αποδοχής, ανάγκη ασφάλειας, ανάγκη ελευθερίας, ανάγκη ελέγχου. Τότε ελέγχοντας τις απαντήσεις ψάχνουμε να βρούμε τις πεποιθήσεις της ανάγκης. 

Όταν βρίσκουμε αυτό ψάχνουμε μαζί με τον άνθρωπο να βρούμε που θα είναι πιο αποτελεσματικό να εστιάσουμε την επόμενη φορά που θα γράψει την επιβεβαίωση.

 Από αυτή τη λίστα εμποδίων προς το αίσθημα της αξίας ή της ασφάλειας πρέπει να επιλέξουμε ένα σε αυτή την περίπτωση, θέλουμε να δούμε ποιο είναι το ποιο ουσιαστικό ή το ποιο σημαντικό. Τον τελευταίο λόγο θα τον έχει ο άνθρωπος. Αλλά μπορούμε να βοηθήσουμε ένα άτομο να δει τι είναι το βαθύτερο, τι είναι το ποιο επιφανειακό, σε όλη αυτή την περίπτωση, 9: 27 .

Όταν το αποφασίζουμε αυτό, ο άνθρωπος αρχίζει να γράφει την προσωπική επιβεβαίωση που λέει το συγκεκριμένο, 'αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από τη γνώμη της μητέρας μου ή του ανθρώπου που μεγαλώνω τα παιδιά μου', καταλαβαίνετε και άρα αρχίζει να συγκεκριμενοποιεί περισσότερο και μετά βλέπει τις απαντήσεις που έρχονται εκεί. 

Και σύμφωνα με τις απαντήσεις που έρχονται εκεί δημιουργούμε τη νέα προσωπική επιβεβαίωση, με αυτό τον τρόπο πάει βαθύτερα. 

Όταν τελειώνει με μια γραμμή μπορεί να πάρει μια άλλη γραμμή, να γυρίσουμε δυο βήματα πίσω να επιλέξουμε ένα άλλο θέμα την ανασφάλεια όταν είμαι μόνος μου και προχωράμε σε αυτό. 

Είναι ένα ολόκληρο σύστημα αυτό, υπάρχουν ψυχολόγοι που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα χωρίς άλλες τεχνικές. Στην αρμονική ζωή είναι μια από πάρα πολλές τεχνικές, υπάρχουν άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτό σαν βασική τεχνική. Οκ αυτή την εβδομάδα είναι αυτή η επιβεβαίωση και περνώντας ο καιρός αναλύοντας τις απαντήσεις έχουμε ένα πολύ αξιόλογο τρόπο και αυτογνωσίας αλλά και απελευθέρωσης που μπορεί να εφαρμόσει ο άνθρωπος. 

-------------- - 

Τώρα όσον αφορά το θέμα των απαντήσεων στο θέμα της αξίας δηλαδή ότι αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι θα υπάρχουν δυο είδη απαντήσεων σε αυτό όπως έχουμε πει άλλες φορές.

Απαντήσεις που ανήκουν στους κοινωνικούς προγραμματισμούς και απαντήσεις που ανήκουν στο θέμα της συνείδησης. 

Τώρα είναι δύσκολο να πείσουμε κάποιον να γράφει αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ακόμη όταν λέω ψέματα ή ακόμη όταν δέρνω το παιδί μου ή όταν απατάω τον άντρα μου γιατί δεν είναι κοινωνικοί προγραμματισμοί, είναι ηθικά θέματα, άρα θα υπάρχει μια αντίσταση του υποσυνειδήτου, να δεχτεί αυτό.
Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να αλλάξει η τακτική και να εστιαζόμαστε σε αυτό που νοιώθει που τον κάνει να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο και να δημιουργήσουμε μια επιβεβαίωση που τον βοηθάει να απελευθερωθεί από την ανάγκη να πει ψέματα, να δείρει το παιδί και να απατάει το σύντροφο/ Δηλαδή πάμε λίγο πιο πίσω να βρούμε 12 : 20 την αιτία της συμπεριφοράς. 

Όταν είναι κοινωνικός προγραμματισμός, απλώς χρησιμοποιούμε την επιβεβαίωση για να απελευθερωθεί από την εσφαλμένη ιδέα, ότι η αξία του μετριέται με αυτό το θέμα. 

Όταν είναι θέμα συνείδησης βοηθάμε τον άνθρωπο να απελευθερωθεί από τη συμπεριφορά που δημιουργεί την ενοχή που νοιώθει. 

Βέβαια χρειάζεται και στην περιοχή της συνείδησης να συγχωρέσει τον εαυτό και να αγαπήσει τον εαυτό του όπως είναι γιατί όπως έχουμε πει είναι η ψυχολογία της αθωότητας ή της αμαρτίας. Όταν νοιώθω καθαρός θέλω να διατηρώ την καθαριότητα, όταν νοιώθω κακός και αμαρτωλός δεν έχω πρόβλημα να επαναλαμβάνω αυτό που με κάνει να νοιώθω ένοχος. 

Τότε μαζί με την απελευθέρωση από τις αιτίες τις ενέργειες που οδηγεί τον άνθρωπο 13 : 26 να συμπεριφέρεται αντίθετα από ότι την συνείδηση του, χρειάζεται και να τον βοηθήσουμε να δεχτεί και τον εαυτό του σαν ψυχή στην εξέλιξη που μπορεί να κάνει λάθη δεν είναι φωτισμένος αλλά επίσης που θέλει να απελευθερωθεί από αυτή την συμπεριφορά. 

------------ - 

Τώρα μερικές πιο προσωπικές επιβεβαιώσεις, παραδείγματα , που μπορεί να βγαίνουν θα σας πω ότι αυτά που σας λέω είναι στο μάθημα 6 στα απομαγνητοφωνημένα μαθήματα και στο κεφάλαιο 10 σημειώστε αυτά τα δυο κεφάλαιο 10 στο εγχειρίδιο και μάθημα 6 στα απομαγνητοφωνημένα

------------------ -

Μερικές προσωπικές επιβεβαιώσεις:

- Νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμη όταν δεν μπορώ να ελέγξω τους ανθρώπους γύρω μου. Γιατί μερικοί άνθρωποι θα καταλάβουν ότι γενική επιβεβαίωση ότι νοιώθουν ανασφάλεια 14 :36 όταν δεν μπορούν να ελέγχουν τους άλλους. Πόσοι μπορείτε να ελέγξετε τους άλλους 14 :46 ελάτε να μας κάνετε ένα μάθημα (γέλια) χαμένη υπόθεση είναι ούτε τον εαυτό μας μπορούμε να ελέγξουμε.

Άλλη προσωπική επιβεβαίωση. 

- Αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ακόμη και όταν κάνω λάθη. Αν κάποιος γράφοντας βλέπει ότι εμφανίζεται 4-5 φορές 15: 12 το θέμα του λάθους τότε βοηθάμε αυτή την εβδομάδα να δουλεύσει σε αυτή την επιβεβαίωση ή 

- Αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ακόμα και αν δεν είμαι τέλειος (μην κοιτάξετε τα χαρτιά σας δεν υπάρχει εκεί μάλλον είναι στο εγχειρίδιο στο κεφάλαιο 10)

- Αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση. 15 :44 Αν βλέπετε ότι κάποιος έχει κολλήσει εκεί ότι δεν αξίζει ή ότι δεν νοιώθει ασφαλής λόγω οικονομικών ή νοιώθει μειονεκτικότητα ή έχει προγραμματιστεί έτσι τότε του λέμε εντάξει, αυτή την εβδομάδα θα γράφεις αυτό.

- Ανεξάρτητα από την υγεία μου, μερικοί άνθρωποι έχουν ταυτίσει την υγεία τους ή την ασφάλεια με την υγεία.

- Ακόμη όταν είμαι μόνος ή μόνη, μπορεί κάποιος να έχει φόβο να βρίσκεται μόνος βλέπετε ότι η προσωπική επιβεβαίωση αρχίζει να συγκεκριμενοποιεί τις συνθήκες που έχουμε βρει μέσα από τη γενική επιβεβαίωση και μετά δημιουργούμε με τις απαντήσεις στην 1η προσωπική επιβεβαίωση τις συνθήκες για την 2η προσωπική επιβεβαίωση και την τρίτη και την 4η σύμφωνα με τις απαντήσεις που έρχονται. 

Είναι κάτι που μπορείτε να πειραματιστείτε εσείς μόνα σας αυτές τις εβδομάδες και να δοκιμάσετε αυτό το σύστημα, είναι πολύ βοηθητικό και πολύ αποκαλυπτικό. 

-Επίσης βέβαια μπορούμε να πούμε ότι αγαπάω και δέχομαι τους άλλους άσχετα από την συμπεριφορά τους και αυτό μπορεί να γίνει συγκεκριμένο: 

- αγαπάω και δέχομαι τον σύντροφό μου ακόμη όταν κάνει αυτό που κάνει ότι είναι αυτό ή
- το παιδί μου ή η μητέρα μου και μπορείτε να το κάνετε όλο και πιο συγκεκριμένο για να βρείτε συγκεκριμένες αντιστάσεις ή ενστάσεις που έρχονται ή να απελευθερωθείτε και να μπορείτε να το κάνετε. 

Η επιβεβαίωση έχει αυτή την ικανότητα ή μας οδηγεί στο πραγματικό βίωμα και εφαρμογή του τι γράφουμε 17: 42 ή μας φέρνει αντιμέτωπούς με την αντίσταση που υπάρχει μέσα μας το να το βιώσουμε. Και τα δυο είναι χρήσιμά καθώς προχωράμε.

----------------- - 

Τώρα κάποια παραδείγματα τι μπορούμε να κάνουμε όταν έχουμε βρει την προσωπική επιβεβαίωση και θέλουμε να βρούμε με ανταπόκριση προς αυτήν είμαστε στο τρίτο επίπεδο τώρα

1ο επίπεδο είναι αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ή νοιώθω σίγουρος και ασφαλής σε κάθε περίπτωση

2ο Το συγκεκριμενοποιούμε και μετά βλέπουμε τις απαντήσεις, σκεπτόμαστε τι άλλες επιβεβαιώσεις μπορούμε να δώσουμε στον άνθρωπο, γιατί υπάρχουν διάφορες κατευθύνσεις που μπορούμε να πάρουμε και θα δείτε αυτές οι κατευθύνσεις καθώς προχωράμε. 18 :33 

Ας πούμε ότι κάποιος απαντάει 'όχι όταν οι άλλοι δεν με αγαπάνε και δεν με δέχονται'. Πιθανές συνέχειες από αυτό:
- νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμη όταν οι άλλοι δεν μου δείχνουν αγάπη και αποδοχή και πάμε σε αυτή την κατεύθυνση ή
- πάντα νοιώθω αγάπη και αποδοχή ανεξάρτητα από τη συμπεριφορά των άλλων, 

Άλλο αυτό: πάντα αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου άλλη γραμμή καταλαβαίνετε?

 Από την μια μπορούμε να πάμε σε αυτή την κατεύθυνσή σε μια άλλη κατεύθυνση για αυτό χρειάζεται από τη μια πλευρά πείρα και αυτή η πείρα μόνο μέσα από τα χρόνια θα γίνει. Από το άλλο, πάντα θα συμβουλευτείτε με τον ίδιο τον άνθρωπο αλλά νομίζω το πιο σημαντικό είναι η δική σας εμπειρία να το εφαρμόσετε στον εαυτό σας, την άσκηση, ας πούμε μια άλλη απάντηση:

-  όχι σε σεισμούς, θα νοιώθω ασφαλής.
Επιβεβαίωση: νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμα και σε σεισμούς. 

Θα οδηγούμε από μέσα μου τι να κάνω. 

Άλλη: είμαι αθάνατη ψυχή.

Άλλη: όχι όταν οι άλλοι γνωρίζουν παραπάνω από εμένα. 

Άλλη: νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμη όταν οι άλλοι ξέρουν περισσότερα από μένα. 

Αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από τι ξέρω και τι δεν ξέρω. 

Όχι όταν είμαι άρρωστος: νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμη όταν το σώμα μου είναι άρρωστο. 

Άλλο: είμαι άτρωτος προς όλες τις αρρώστιες, δημιουργώ υγεία. 

Είμαι πνεύμα πέρα από το σώμα. 

Οπότε μπορούμε να πάρουμε την κατεύθυνση ότι νοιώθω ασφάλεια μέσα στην αρρώστια αλλά και να πάρουμε τη γραμμή ότι δεν δημιουργώ αρρώστια

Και αυτό ισχύει για το κάθε τι που φοβόμαστε. Γενικά υπάρχουν 2 γραμμές σε κάθε φόβο

- ότι δεν θα γίνει αυτό που φοβόμαστε να γίνει αυτό το πράγμα είναι μια γραμμή το αποκλείω και 2η γραμμή 

- ακόμη να γίνει θα το αντιμετωπίσω. 21 :06 

Και βέβαια μπορεί κάποιος να πάρει αυτό το συνδυασμό ότι δεν θα γίνει αλλά αν γίνει θα το αντιμετωπίσω.

Όχι όταν σκέφτομαι τα χρήματα
Νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ανεξάρτητα από τα χρήματα. 

Άλλη επιβεβαίωση: η δύναμη μου να κερδίζω χρήματα αυξάνεται κάθε μέρα. 

Ότι μπορώ να νοιώθω ασφάλεια ανεξάρτητα από το χρήμα και μπορεί να δημιουργώ μια άλλη σκεπτομορφή για την ικανότητα μου να δημιουργώ το χρήμα. 

Αυτές οι πιθανότητες υπάρχουν σε κάθε περίπτωση. 

Όχι όταν ο άντρας μου οδηγεί τρελά επικίνδυνα.
Νοιώθω σίγουρος και ασφαλής ακόμη όταν ο άντρας μου οδηγεί επικίνδυνα.
Η ζωή μου δίνει ακριβώς αυτό που χρειάζομαι. 

Άλλη γραμμή:

έχω το δικαίωμα να εκφράσω την ανάγκη μου χωρίς να θυμώσω και να χάσω την αγάπη του άλλου, μπορώ να μιλήσω.
Δηλ. μπορώ να πάρω τη γραμμή ότι απελευθερώνομαι από το φόβο να μιλήσω, να διαπραγματεύομαι αυτό που θέλω 22 :27

Οπότε βλέπετε τις γραμμές που υπάρχουν μπορεί να δω γραμμή ότι είμαι σίγουρος και ασφαλής όπως είμαι και υπάρχει γραμμή να μπορώ να μιλήσω χωρίς επιθετικότητα με αγάπη με αυτό που χρειάζομαι.

Κάποιες άλλες θετικές επιβεβαιώσεις:

Έχω την δύναμη να αντιμετωπίσω ότι φέρνει η ζωή

Συγχωρώ τον εαυτό μου για τα λάθη μου συγχωρώ τους άλλους για τα λάθη τους και 

γράφοντας αυτό θα έρθουν στο νου μου συγκεκριμένα λάθη δικά μου και συγκεκριμένα λάθη των άλλων είναι πολύ ωραία αυτή η άσκηση γιατί είναι ένα καθάρισμα που κάπου κολλάω. Θα συγχωρέσω 23: 15 είτε στον εαυτό μου είτε στον άλλον. 

Και τότε παίρνουμε το προσωπικό επιλέγω να συγχωρώ τον εαυτό μου για το συγκεκριμένο και των άλλων για το συγκεκριμένο ή η αντίσταση που έρχεται από αυτό μήπως νομίζει ότι έχει δίκιο. Δεν με ενδιαφέρει αν νομίζει ότι έχει δίκιο, με ενδιαφέρει εγώ να νοιώθω καλά δηλαδή προχωράμε όλο και πιο βαθιά.

Έχω το δικαίωμα να πω όχι με αγάπη και να με αγαπάω ακόμη και αν πω όχι 

Είμαι υπεύθυνος για την πραγματικότητα μου.
Μπορούμε να το γράφουμε από 20 φορές και να δούμε αυτά για τα οποία δεν νοιώθουμε υπεύθυνοι. 

Δεν νοιώθω υπεύθυνος για την πραγματικότητα μου όταν οι άλλοι με αδικούν. Τώρα είμαι ή δεν είμαι, όταν οι άλλοι με αδικούν; καταλαβαίνετε? 

Τότε δηλαδή μας φέρνει αντιμέτωπους με συγκεκριμένες αντιστάσεις που υπάρχουν μέσα μας να εφαρμοστούν συγκεκριμένες αλήθειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Και μετά μπορούμε να τα δουλέψουμε.

---- - 

Τώρα, επειδή είναι μια εγκεφαλική άσκηση αλλά και βιωματική, όσοι από εσάς την έχετε κάνει θα συνειδητοποιήσετε, ΄όταν αρχίσετε να γράφετε αρχίζει να γίνεται πιο βιωματικό παρόλο που περιέχει γράψιμο και όχι χορό ή κάτι τέτοιο, υπάρχουν βιώματα μέσα από την άσκηση,

μας φέρνει σε επαφή με προγραμματισμούς που είναι και πιο βιωματικοί από τα παιδικά χρόνια. Χρειάζεται να θυμηθούμε ότι θα βγούνε αντιστάσεις που δεν ανήκουν στην λογική του ενήλικα αλλά ανήκουν στη λογική του παιδιού και θα θυμηθείτε την λογική του παιδιού που είναι πάντα φταίω 25 :23 

Δηλ.. Εγώ έχω το πρόβλημα που δεν με αγαπάνε που δεν μου συμπεριφέρονται καλά που δεν έχω αυτά που θέλω. 

Πρέπει να υπάρχουν κάποια ελαττώματα σε μένα για να μην γίνεται αυτό που θέλω και είναι και είναι μια λίστα από τέτοιες περιπτώσεις και είναι:

- όταν οι γονείς εγκαταλείπουν το παιδί 

- όταν οι γονείς πρέπει να εργάζονται πολλές ώρες και δεν έχουν χρόνο για το παιδί 

- όταν οι γονείς έχουν συναισθηματικά προβλήματα και συμπεριφέρονται αρνητικά στο παιδί 

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το παιδί δεν σκέφτεται οι γονείς πρέπει να εργάζονται, οι γονείς έχουν συναισθηματικά προβλήματα 26: 20 σκέφτεται:

- εγώ δεν αξίζω, κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχω εγώ και 2ο
- έτσι θα είναι η ζωή μου 

Αυτά είναι τα δύο συμπεράσματα.

Και άρα αναπαράγει αυτό διότι αυτό αξίζει και αυτή είναι η ζωή,
μέχρι να γίνει μια αυτογνωσία και να απελευθερωθεί από την τάση να έλκει το ίδιο.

- Αν οι γονείς χωρίζουν τα παιδιά πολλές φορές νομίζουν  ότι φταίνε αυτά, 26 :47 ότι αν το παιδί ήταν αρκετά καλό και αξιαγάπητο οι γονείς δεν θα χωρίζανε και το παίρνει προσωπικά, δεν μπορεί να συλλάβει ότι δεν έχει καμία σχέση απολύτως καμία σχέση με την αξία του παιδιού αλλά με τα προβλήματα των γονιών και λένε αν με αγαπήσουν θα μείνουν μαζί άρα δεν αξίζω τόση αγάπη. 

- Όταν ένας γονιός ήταν ανίκανος να εκφράσει στοργή τρυφερότητα το παιδί νοιώθει ότι φταίνε, 

- όταν οι γονείς αρρωσταίνουν ή πεθαίνουν πολλές φορές το παιδί νοιώθει ότι φταίει. Εγώ θυμάμαι μια κυρία που δούλευα, πήρε το θάνατο του πατέρα της όταν ήταν 8 χρονών σαν απόρριψη, 'αν με αγαπούσε δεν θα πέθαινε θα έμενε εδώ'. Σαν ενήλικες αυτό καταλαβαίνουμε ότι δεν στέκει για το παιδί ήταν μια χαρά συμπέρασμα. 27: 52 Αν με αγαπούσε θα έμενε δεν θα έφευγε, έτσι είναι η λογική του παιδιού και τι δημιουργούσε στη ζωή της συνέχεια; Φόβο να αγαπάει γιατί αν αγαπάει αυτόν που αγαπάει θα φύγει και δεν θα αντέξει τον πόνο. Και αυτό είναι κάτι πολύ κλασσικό αν κάποιος έχει βιώσει εγκατάλειψη κάποια στιγμή φοβάται μετά να αγαπήσει φοβάται μετά να δεθεί ή να βασίζεται γιατί προτιμάει τη μοναξιά από τον πόνο της απώλειας του αγαπημένου ή σε θάνατο ή σε διαζύγιο ή σε τίποτε άλλο 

- Επειδή οι γονείς τσακωνόντουσαν συνέχεια και το παιδί δεν βίωσε αγάπη. 

- Επειδή ο δάσκαλος κορόιδεψέ το παιδί μπροστά στους άλλους ή μάλωσε το παιδί 28 :55 

- Επειδή κάποιος είπε στο παιδί ότι είναι κακό παιδί. Ποιο είναι κακό παιδί. Υπάρχει κακό παιδί? Λέμε ότι μας βολεύει δηλαδή. Ουσιαστικά δηλ. έχουμε πρόβλημα εμείς και ΤΟ μεταφέρουμε στο παιδί. 

- Επειδή δεν πήγε καλά στο σχολείο νοιώθε μειονεκτικά. 

- Αν το παιδί απορρίφθηκε λόγω εμφάνισης τα παιδιά μπορεί να είναι αρκετά βάρβαρα όταν ένα παιδί διαφέρει. Είχα μια κοπέλα προχθές που είχε κάποιο δερματικό πρόβλημα 8 - 10 χρονών και δέχτηκε πολύ απόρριψη και έχει σημαδέψει την ζωή της μεγάλη ανασφάλεια. Από την κοροϊδία από τα άλλα παιδιά. Και μετά άλλο λόγο όταν τα άλλα παιδιά ήθελαν να κοροϊδέψουν τους άλλους και να κουτσομπολεύουν και όλα αυτά αυτή δεν ήθελε και έλεγε να μην το κάνετε αυτό δεν είναι σωστό και την απορρίπτανε και για αυτό 30 :11 και νοιώθει πολύ φόβο δεν νοιώθει άνετα με ανθρώπους καταλαβαίνουμε ότι, ότι δερματικό πρόβλημα 30 :21 δεν μπορεί να ορίζει την αξία του ανθρώπου, αλλά τα παιδιά δεν το ξέρουν. Αυτά μένουν μέσα μας χωρίς αυτογνωσία. Η λογική του ανθρώπου αυτού έχει προχωρήσει, έτσι δεν είναι? Αλλά δεν επιδράει στον συναισθηματικό κόσμο. Η λογική έχει προχωρήσει αλλά τα συναισθήματα δεν δημιουργούνται από τη λογική έχει προχωρήσει αλλά τα συναισθήματα δεν δημιουργούνται από τη λογική. Δημιουργούνται από αυτά τα ενεργειακά πεδία που έχουν δημιουργηθεί.

Ώστε με αυτή την έννοια οι γραπτές επιβεβαιώσεις στους φέρνουν όλα αυτά στην επιφάνεια σε κάποιο βαθμό που να λειτουργήσουν και ενεργειακά αλλά πιθανόν όταν έχουμε εντοπίσει 31: 07 κάτι πολύ συγκεκριμένο μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία με το eft και έχοντας πει αυτό ελπίζω ότι σταδιακά βλέπετε τα DVD που είναι παράλληλη εκπαίδευση σας, βέβαια θα το κάνουμε και το καλοκαίρι στην Μυρρινούντα αλλά δείτε αυτά τα DVD eft 1,2,3,4 για να εξασκήσετε την ικανότητα σας με αυτά. 

- Όποτε οι γονείς τιμωρήσανε το παιδί. Επανειλημμένα εργαζόμενος με ανθρώπους 31 :44 τους ρωτάω πως νοιώθουν όταν δέχονται τιμωρία και λένε ότι 'το αξίζω' είναι προγραμματισμένα να πιστεύουν ότι αξίζουν την τιμωρία ότι είναι κακοί. 

- Και όταν δεν υπήρξε καθόλου επικοινωνία. 

Σε λίγο θα σας αφήσω χρόνο να γράψτε εδώ και τώρα, την πρώτη σας επιβεβαίωση και μετά θα κάνετε ζευγάρια και ο ένας θα βοηθήσει τον άλλον να αναλύσει τα αποτελέσματα εντοπίζοντας πίσω από κάθε απάντηση και θετική και αρνητική προσέξτε γιατί οι θετικές απαντήσεις δίνουν και αρνητικούς όρους, την πεποίθηση και την ανάγκη 32: 45 και έχοντας κάνει αυτή την ανάλυση μαζί, θα βοηθήσει ο ένας τον άλλος σαν συντονιστής και ο άλλος σαν άνθρωπος που βοηθιέται, για την επόμενη επιβεβαίωση που θα γράψει μέσα στην εβδομάδα αυτή.

Την προσωπική επιβεβαίωση, που είναι το αποτέλεσμα της ανάλυσης που θα κάνετε μαζί επάνω στις απαντήσεις στην γενική επιβεβαίωση. 

Πριν κάνουμε αυτό και σας δίνω τα χαρτιά για αυτό, να πω για μια 2η άσκηση που συνήθως κάνουμε στο τέλος της άσκησης με τις επιβεβαιώσεις και αυτό είναι να ζητάμε από τον άνθρωπο να γράφει 5 λόγους γιατί η επιβεβαίωση αυτή είναι αλήθεια δηλαδή αν είναι αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση και δεξιά τι γράφουμε; περιπτώσεις όπου δεχόμαστε ή δεν δεχόμαστε, άλλο το πότε και άλλο το γιατί. Προσέξτε το πότε αναφέρετε σε περιπτώσεις όπου δέχομαι και περιπτώσεις όπου δεν δέχομαι το γιατί είναι δεδομένο και γράφουμε στο τέλος για να βοηθήσουμε να κλείνει η άσκηση με ένα θετικό κλίμα 5 λόγους γιατί αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση δεν γράφω εδώ περιπτώσεις δεν λέω 'όταν αυτό' δεν πρέπει να υπάρχει 'όταν' πρέπει να υπάρχει 'επειδή'. Άλλο όταν και άλλο επειδή καταλαβαίνετε, τότε ολοκληρώνουμε 5 λόγους που νοιώθουμε αγάπη και αποδοχή ή σίγουροι και ασφαλείς ή αγαπάμε τον εαυτό μας ανεξάρτητα από τη γνώμη της μητέρας μας ολοκληρώνουμε οποιαδήποτε επιβεβαίωση με 5 λόγους γιατί κάνουμε αυτό και αυτό κλείνει την άσκηση με μια θετική ενέργεια 35 :01

--------------------- -

Τώρα κοιτάξτε τη σελίδα 33 βλέπετε εδώ ένα δείγμα απαντήσεων. Εδώ έρχεται κάποιος, μια γυναίκα ήταν, που έγραψε αριστερά 20 φορές δέχομαι και αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση και δεξιά βλέπετε τις απαντήσεις της: 

ναι όταν πετυχαίνω κάτι
όχι όταν με απορρίπτουν 

Tώρα στο 'ναι όταν πετυχαίνω κάτι' και 'όταν δεν πετυχαίνω κάτι' καταλάβατε? 

Όχι όταν κάνω ένα λάθος όχι 

όταν οι άλλοι κάνουν κάτι καλύτερο από εμένα 

όχι με την μητέρα μου, τώρα αυτό είναι πολύ γενικό όχι με την μητέρα μου, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε αυτό και να δούμε τι συγκεκριμένα με τη μητέρα μου.

 Ναι όταν μου δείχνουν αγάπη, 

ναι όταν μου αναγνωρίζουν τα ταλέντα μου, 

ναι όταν συμμετέχω σε μια αρμονική συζήτηση 

ναι όταν χορεύω. Tώρα εδώ ναι όταν χορεύω πιθανόν να μην είναι όταν δεν χορεύω και θα υπάρχουν μερικά ναι που δεν θα έχουν όχι. Θέλει μια διάκριση αυτό 

όχι όταν με διορθώνουν 

όχι όταν είμαι με άλλους και 36: 34 πιο έξυπνους από εμένα. 

όχι όταν τα παιδιά μου αρρωσταίνουν 

όχι όταν σκέφτομαι ότι δεν έχουμε πολλά χρήματα 

όχι όταν οι άλλοι έχουν περισσότερα από εμάς. 

Όχι όταν ο άλλος παίζει τον ανώτερο 

ναι όταν με σέβονται 

όχι όταν τα παιδιά μου αποτυχαίνουν σε κάτι, 

ναι όταν κάνω πολλά πράγματα σε μια μέρα. 

Ναι όταν έχω πολύ ενέργεια και κέφι 

ναι όταν η σχέση μου με το σύντροφο είναι αρμονική και πιθανόν 

όχι όταν η σχέση μου με το σύντροφο δεν είναι αρμονική, 

ναι όταν έχουμε στοργικές σχέσεις με τον σύντροφο μου, όχι όταν 37 :15

Σπαταλάω χρήματα όχι όταν θυμώνω, όχι όταν λέω ψέματα, τώρα πάμε στα θέματα συνειδήσεις διότι όταν θα δουλέψετε με τον άλλο πρέπει να είσαστε ικανοί ν χωρίσετε στο νου σας και να βοηθήσετε τον άλλον να χωρίσεις, ποιοι είναι οι προγραμματισμοί και ποια είναι η συνείδηση και πως θα δουλέψει το καθένα, ναι όταν παίρνω επαγγελματική επιβεβαίωση, όχι όταν οι άλλοι είναι ντυμένοι καλύτερα από εμένα. Εγώ και εγώ από το πρόβλημα (γέλια) όχι όταν έχω σεξουαλικές επιθυμίες, 37 :51, όχι όταν τρώω πολύ, όχι όταν μου λένε ψέματα, όταν έχω σεξουαλικές επιθυμίες είναι θέμα προγραμματισμού η συνείδηση. Είναι προγραμματισμός, όταν τρώω πολύ? (Δεν ακούγεται καθαρά η απάντηση) 38 :08

Όταν μου λένε ψέματα? Προγραμματισμού. Ναι όταν νοιώθω κοντά στο Θεό. Ναι όταν κάνω διαλογισμό. Όχι όταν ξεχνάω τις ασκήσεις μου. Ναι όταν προσεύχομαι. Από κάτω 5 λόγοι για τους οποίους αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ή άσχετα με τα αποτελέσματα που έχω ή δεν έχω πάντα προσπαθώ. Τα κίνητρα μου συνήθως είναι αγνά και αγαπάω και συγχωρώ τους ανθρώπους, αγαπώ το Θεό και θέλω να 38: 45 βοηθάω τους ανθρώπους, 5 λόγους γιατί, άλλο το γιατί άλλο το όταν, εντάξει? Η επόμενη σελίδα 34 είναι μια κενή σελίδα που μπορείτε εσείς να γράψετε εσείς την δική σας επιβεβαίωση, δεν υπάρχει πολύς χώρος εδώ, μάλλον καλύτερα να το κάνετε σε κάποια άλλη σελίδα στο τετράδιο σας. Στη σελίδα 35 είναι για την επιβεβαίωση νοιώθω σίγουρος και ασφαλής σε κάθε περίπτωση είναι το ίδιο και σελίδα 37 κοιτάξτε το 37 πρώτα και μετά το 36 εδώ είναι δείγμα ανάλυσης των πεποιθήσεων και των αναγκών μέσα από γραπτές επιβεβαιώσεις. Τώρα πήραμε μερικές απαντήσεις της γυναίκας αυτής και τις βάλαμε εδώ και γράψαμε την πιθανή πεποίθηση και την πιθανή ανάγκη. Ας κοιτάξουμε μερικές από τις απαντήσεις της και τον τρόπο που εσείς θα κάνετε την ανάλυση μετά το να απαντήσουν το άλλο εντάξει. Ναι όταν πετυχαίνω κάτι. Πεποίθηση, αξίζω όταν πετυχαίνω κάτι Δεν αξίζω όταν δεν πετυχαίνω 40 :08 Ανάγκη αποδοχή όταν με απορρίπτουν. Πεποίθηση, Αξίζω όταν με δέχονται. Δεν αξίζω όταν δεν με δέχονται. Ανάγκη, Αποδοχή, ναι όταν τα παιδιά μου πάνε καλά στο σχολείο. Πεποίθηση, Αξίζω όταν τα παιδιά μου πάνε καλά στο σχολείο. Γεν αξίζω όταν δεν πάνε καλά στο σχολείο. Ανάγκη, Αποδοχή, καταλαβαίνετε πως πάει το πράγμα δηλ. πίσω από κάθε απάντηση ψάχνουμε να βρούμε την πεποίθηση 40: 39 που κάνει αυτόν τον άνθρωπο να δέχεται ή να μην δέχεται τον εαυτό τους σε σχέση με το συγκεκριμένο ερέθισμα και προσπαθούμε να βρούμε την ανάγκη που υπάρχει πίσω από αυτό. Η αποδοχή η ασφάλεια η ελευθερία ή έλεγχο. Την ανάγκη την θέλουμε να τη βρούμε γιατί γνωρίζοντας την ανάγκη 41: 03 μπορούμε πιο εύκολα να κάνουμε εφτ ή και μέθοδο σεντόνα και να βοηθήσουμε τον άνθρωπο να αφήσει την ανάγκη που υπάρχει μέσα του να βιώσει την αξία του ή την ασφάλεια του μέσα από το συγκεκριμένο εσωτερικό ερέθισμα και να το βιώσει μέσα του γιατί όλος ο στόχος είναι αυτό να ανεξαρτητοποιηθεί και την αξία μου και την ασφάλεια μου από την σύνδεση με όλα αυτά. Όλα αυτά τα εμπόδια το να βιώσω την αληθινή μου εσωτερική κατάσταση τότε κάνουμε μια λίστα βλέποντας τις απαντήσεις του άλλου, βρίσκουμε τις πεποιθήσεις βρίσκουμε και τις ανάγκες και δημιουργούμε τη νέα προσωπική επιβεβαίωση μερικές πιθανότητες πιο κάτω. Επιλέγω να αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από τη γνώμη του άλλου. Έχουμε πάει από τη γενική πεποίθηση αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση έχοντας δει τώρα ότι εκεί κολλάει περισσότερο. Οι περισσότερες απαντήσεις που είναι πιο πάνω είναι 42: 15 η γνώμη του άλλου τα 7/10 είναι η γνώμη του άλλου ή επιλέγω να αγαπώ και να δέχομαι τον εαυτό μου θα πάμε πιο συγκεκριμένα, ανεξάρτητα από τη γνώμη της μητέρας μου. Γιατί μπορεί να το γράφω τη γνώμη των άλλων 42: 36 και να κολλάω που στη μητέρα μου. Όλοι οι άλλοι δεν με ενδιαφέρει, ο μανάβης, ο Μπακάλης ο ταξιτζής και ο άλλος αλλά εκεί κολλάω και θυμώνω. Μετά πάμε πιο βαθιά. Ανεξάρτητα από την υγεία των παιδιών μου η ανεξάρτητα από την οικονομική μας 42 :58 κατάσταση ή ανεξάρτητα από την εμφάνιση μου τότε όταν εργαζόμαστε με τον άνθρωπο προσπαθούμε να δούμε ποιο είναι το ποιο σημαντικό προτείνουμε διάφορες προτάσεις αλλά πάντα ο ίδιος θα αποφασίσει με πιο θέμα θέλει να εργαστεί στο επόμενο στάδιο των επιβεβαιώσεων ας πούμε τώρα πιο κάτω ότι θα επιλέξουμε το αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από τη γνώμη του ή της κάποιου συγκεκριμένου ανθρώπου εντάξει? Πιθανές απαντήσεις μήπως είναι εγωιστικό? Θα με αφήσουν οι άλλοι, θα είμαι μόνος, νοιώθω απελευθέρωση, μπορεί να υπάρχουν και θετικές απαντήσεις ότι μου αρέσει αυτή η ιδέα, πράγματι είναι αλήθεια ότι αξίζω ανεξάρτητα από την γνώμη των άλλων. Φοβάμαι και να το κάνω, όλοι έχουν άλλη γνώμη. Τι σημαίνει αυτό, αν αξίζω σύμφωνα με τη γνώμη του άλλου με ποιανού γνώμη αξίζω? Αυτού που με θαυμάζει? Αυτού που με απορρίπτει? Ή αυτού που δεν ξέρει καν ότι υπάρχω? Είναι τρελό να ταυτίσω την αξία μου με την γνώμη των άλλων. Τι θα πουν οι γονείς μου. Θέλω να μάθω να το κάνω, τότε μπορώ να αγαπήσω τους άλλους. Έρχονται απαντήσεις. Αφού έχουμε κάνει αυτό τώρα, εντοπίζουμε πιο είναι το επόμενο βήμα, το να πάω βαθύτερο βαθύτερο να εξαφανίσω τα εμπόδια, όπως καταλαβαίνω σε οποιοδήποτε στάδιο μπορούμε τότε να εφαρμόσουμε εφτ ή μέθοδο σεντόνα ή κάποια άλλη τεχνική για να πάμε ακόμη πιο βαθιά και να απελευθερωθεί ο άνθρωπος από το συγκεκριμένο εμπόδιο που υπάρχει προς την αξία ή προς την ασφάλεια, κοιτάξτε τώρα το φύλλο 36 που έχετε μια τέτοια φόρμα για να μπορείτε τώρα να κάνετε την εργασία σας, εντάξει αυτό είναι αυτό με το οποίο θα δουλέψετε όταν θα κάνετε ζευγάρια, εφόσον ο καθένας έχει εργαστεί επάνω στον εαυτό του με την σελ. 34 περιγράφοντας την επιβεβαίωση, τη γενική επιβεβαίωση. Θα κάνετε ραντεβού μεταξύ σας και θα προσπαθήσει ο ένας να βοηθήσει τον άλλο να βρει αν θέλετε τις κοινές απαντήσεις που υπάρχουν που κολλάει και που θέλει να πάει στο επόμενο βήμα της αυτοπαραδοχής ή της ασφάλειας ή της ελευθερίας. Καμιά ερώτηση?

Βασικά ενεργειακής ψυχολογίας

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΕ 8 ΜΑΘ. 

NO 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

NO 3 XO'OΠΟΝΟΠΟΝΟ 

ΝΟ 5 EFT, ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ, ΘΕΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ 

ΝΟ 7 BSFF 

NO 2 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΕΝΤΟΝΑ 

ΝΟ 4 ΕΜΨΥΧΩΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

ΝΟ 6 TAT 

ΝΟ 8 ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 


περίληψη μαθήματος 8 - ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

απομαγνητοφώνηση μαθ 6

εγχειριδιο κεφ 10 σελ 52

σημειώσεις Α σελ 33

(δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση > ναι όταν ... όχι όταν κάνω λάθη -προγραμματισμός-, όχι όταν λεώ ψέματα -συνείδηση-. >> χρειάζεται να ξεχωρίζω πότε είναι προγραμματισμός και πότε συνείδηση και να βοηθώ ανάλογα τον άνθρωπο.)

Γενική επιβεβαιώση > προσωπική επιβεβαιώση

επιβεβαιώσεις/20 λεπτά/ξανά κ ξανά/βρίσκω την πεποίθηση/αλλάζω την επιβεβαιώση συμπεριλαμβάνοντας την πεποίθηση/απαντήσεις κοινωνικών προγραμματισμών κ συνείδησης/τα ηθικά θέματα εμπεριέχουν αντίσταση/αλλάζω τακτική κ εστιάζω σε αυτό που νοιώθω όταν καλνω την ανήθικη συνπεριφορά/στον κοινωνικό,προγραμματισμό απλά απελευθερώνομαι από την πεποίθηση/απαραίτητο η συγνχώρεση κ αγάπη του εαυτού/

Α Επίπεδο - αγαπω κ δεχομαι τον ευρο μου σε κάθε περίπτωση / αυτό θα μου δώσει αντιστάσεις

Β Επίπεδο - δουλεύω συγκεκριμένα την αντίσταση

προσωπικές επιβεβαιώσεις: αγαπώ κ δέχομαι τον εαυτό μου ακόμη και όταν κάνω λάθη/ακόμη και όταν δεν είμαι τέλειος/ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση/ακόμη και όταν είμαι μόνη -ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ- 

ή τους άλλους/αγαπώ το σύντροφό μου ακόμη και όταν - Ή ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ Η’ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ 

Γ Επίπεδο - επιλέγω κατεύθυνση / αν έχω αντίσταση στην αφάλεια ‘όχι σε σεισμούς’ είτε πάω στο ‘νοιώθω ασφαλής σε κάθε περίπτωση’ είτε στο ‘νοιώθω ασφαλής ακόμη και σε σεισμούς’. ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟ: ή νοιωθω σίγουρις κ ασφαληλς όταν οδηγά επικίνδυνα ή νοιώθω ασφάλεια να μιλήσω και να βάλω τα όρια μου όταν οδηγά επικίνδυνα. 

Η λογική του παιδιού: πάντα φταίω / όταν το εγκαταλείπουν / όταν έχουν συναιθηματικά προβλήματα / όταν δεν εκφράζουν στοργή, όταν αρρωσταίνουν ή πεθαίνουν, τσακώνονται.  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: φταίω , δεν αξίζω κάτι άλλο , πάντα έτσι θα είναι η ζωη μου. (δεν αγαπώ/βασίζομαι/δένομαι γιατί θα εγκαταλειφθώ).

Τα συναισθήματα δεν ενεργοποιούνται από τη λογική αλλά από τα ενεργειακά πεδία. (ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ EFT).

Στο τέλος κλείνω με 5 λόγους ‘γιατί' ισχύει η επιβεβαιώση. (όχι ‘πότε’ αλλα’ ‘γιατί').

Άσκηση: σημειώσεις σελ 35 - δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ... (20 φορές ή 20 λεπτά) / μετά κάνουμε ζευγάρια και βρίσκουμε την ανάγκη κ την πεποίθηση (θα βγουν οι κοινές πεποιθήσεις που θα επαναλαμβάνονται). / μετά αποφασίζουμε για την επόμενη προσωπική επιβεβαίωση που θα δουλευτεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

(ΕΧΩ ΗΔΗ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ)