μαρία

Καρδιακή Αναπνοή
> Επέλεξε ένα τρόπο από τους παρακάτω (όποιον σου ταιριάζει αυτή την εποχή) για να αποκτήσεις ευχέρεια με την Τεχνική.


καθοδήγηση (1.43') - σκοπός: Άμεση Επαναφορά όταν χρειαστεί 'εκεί έξω'


Οδηγός ισόχρονης αναπνοής / επέλεξε ταχύτητα εδώ


καθοδήγηση (10 λεπτά) - σκοπός: προετοιμασία & ρύθμιση (καθημερινή προπόνηση)

ΑΣΚΗΣΗ - Επαφή με συναισθήματα / σκοπός: Αναγνώριση συναισθημάτων

> Βρες ένα ήσυχο μέρος για να μείνεις εστιασμένη για λίγα λεπτά
> Δες τον τροχό των συναισθημάτων κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο παραπάνω
> Ρίξε μια ματιά στα συναισθήματα και προσπάθησε να θυμηθείς στιγμές στη ζωή σου που έχεις βιώσει κάποια από αυτά, όσο περισσότερα τόσο καλύτερα.
> Σημείωσε τις αναμνήσεις σου στο τετράδιο εργασίας σου


ΑΣΚΗΣΗ - Παρατήρηση και αναγνώριση ανάκτησης ενέργειας / σκοπός: άσκηση παρατηρητή
Σημείωνε τις στιγμές που βιώνεις ανανέωση ενέργειας (είτε στο παρόν είτε στο παρελθόν)
Είτε τη στιγμή που συμβαίνουν είτε το βράδυ με μερικά λεπτά αναστοχασμού σε συνδυασμό με την Καρδιακή Αναπνοή. Στόχος: να συλλέξεις όσο περισσότερες στιγμές ευφορίας, αγάπης, ευγνωμοσύνης, ζεστασιάς και να τις ξαναβιώνεις κατά βούληση.

Συγκινησιακή Πειρατεία

Διακοπή πειρατείας:
 
1. Μαθαίνω πως το κανει

(μελετώ το Δικαστή & τους 3 κύριους βοηθους του)

2. Τον πιανω στα πράσα 

(εξασκώ τον παρατηρητή μου)

3. Δεν εμπιστευομαι τα ψεματα του 



Άσκηση Αυτογνωσίας: επιλογή πειρατή για εργασία / από το αρχείο 'δες τους πειρατές σου' επέλεξε ποιόν πειρατή θέλεις να αντιμετωπίσεις πρώτα.

v Ποιο είναι το πρόβλημα,

v Ποιο είναι το ερέθισμα που ενεργοποιεί τα ανεπιθύμητα συναισθήματα,

v Ποια είναι αυτά τα συναισθήματα,

v Ποια είναι τα δευτερεύοντα συναισθήματα που δημιουργούνται όταν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε τα αρχικά συναισθήματα,

v Πως αντιδράμε σε αυτές τις καταστάσεις,

v Τι πιστεύουμε που μας κάνει να αισθανόμαστε και να αντιδράμε έτσι όταν βρισκόμαστε σε επαφή με αυτά τα ερεθίσματα,

v Ποιες πεποιθήσεις θέλουμε να μεταμορφώσουμε,

v Τι θέλουμε να κάνουμε,

v Πως θα μεταμορφώσουμε τις πεποιθήσεις και θα κάνουμε τις αλλαγές που θέλουμε.

Τι πλάνο δράσης θα ακολουθήσω μέχρι την επόμενη συνάντηση.


Άσκηση: Αναγνώριση στιγμών διαρροής

1. Πότε έγινε το γεγονός
2. Τι έγινε
3. Τι αισθάνθηκες
4. Τι ενοιωσες στο σώμα
5. Τι σκέψη έκανες
6. Πως αντέδρασες 



02.03.21

Άσκηση συνοχής: Ασκήσου στην ισόχρονη καρδιακή αναπνοή χρησιμοποιώντας τον οδηγό εδώ. Στη συνέχεια ασκήσου στη διπλή επίγνωση με την παρακάτω άσκηση.


Άσκηση διπλής επίγνωσης: Ξεκίνα με καρδιακή ισόχρονη αναπονοή.
Ο παρακάτω κύβος μπορεί να διαβαστεί με δύο τρόπους. Μπορείς να τους διακρίνεις; Παρατήρησε πως σιγά-σιγά διακρίνονται όλο και πιο εύκολα. Προσπάθησε να έχεις επίγνωση και των δύο κύβων συγχρόνως. Ασκήσου όσο περισσότερο μπορείς. Διατήρησε την ηρεμία της ισόχρονης καρδιακής αναπνοής και εστιάσου στη διπλή φύση των κύβων. Μπορείς να τους δεις να συνυπάρχουν συχρόνως;


βοηθητικό: (Αυτοί είναι οι δύο κύβοι που συνυπάρχουν.
Δες τους και επέστρεψε στην πρώτη εικόνα για την άσκηση)


9.11.21

Μιλήσαμε για το δωμάτιο του παιδιού
Τι γίνεται μέσα μου με αυτό το ερέθισμα.
Τι εργασίες κάνω ευχαρίστως.
Ποια τα όρια που ευχαρίστως θέτω.
Να κάνω την καρδιακή αναπνοή.
Να αποδέχομαι οτιδήποτε συμβαίνει στη διάρκεια της άσκησης.
Να παρακολουθώ πότε χάνω την ευζωία μου και τι συμβαίνει στο σ΄ώμα, στο μυαλό και στο συναίσθημα / τι πεποιθήσεις παίζουν και που τις απέκτησα. 

Να γράψω γράμμα στο παιδί: όταν γίνεται αυτό, μέσα μου παίζουν αυτά, επειδή .... και θα ήθελα να ....
Η άσκηση με το τετράγωνο μου αρέσει.