bob συντονιστές

Επικαλούμαι όλες τις θετικές πνευματικές δυνάμεις του σύμπαντος ,
να εισέρχονται στο χώρο που βρίσκομαι, μέσα στο σώμα μου , το νου μου,
να με προστατεύουν, να με καθοδηγούν, να με ευλογούν.

Να προστατεύουν, να καθοδηγούν να ευλογούν τα παιδιά μου
και όλους του ανθρώπους πάνω στη γη.

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ

Αγαπημένο μου υποσυνείδητο,
Σε ευχαριστώ,
που θα φέρεις στην επιφάνεια,
αυτό που χρειάζομαι να δουλέψω
και αυτό που μπορώ να διαχειριστώ.

ευχαριστώ



Εκπαίδευση Συντονιστών

βιβλίο πληροφορίες σελ 4-5-6-7 ερωτήσεις σεμιναρίου / 

σελ 8-12 τι ρόλο παίζει η ενεργειακή ψυχολογία / 

σελ 13 ερωτήσεις για eft απο βιβλίο 'ενεργειακή ψυχολογία' και 

βίντεο eft 1,2,3 k 4 /




απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... εισαγωγή/τι θα κάνουμε και πως

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... προσκολήσεις, πεποιθήσεις (πως τις δουλεύω)


απομ.σελ ... / εγχ 16 / πληρ 17 συναισθήματα κ ανάλυση / ερωτήσεις για συναίσθημα

απομ.σελ ... / εγχ. 17-19 / πληρ ... περιγραφή σταδια ενεργητικής ακρόασης / ερωτήσεις για πεποιθήσεις / τι κινδυνεύει? /  


απομ.εως σελ 20 / εγχ.εως 36 / πληρ.σελ.22,23 / τι θέλει να δουλέψει? τελικές ερωτήσεις /  τι θα κάνει μέχρι το επόμενο? κινητοποιω εσωτερική διαδικασια αυτογνωσιας / θετικές επιβεβαιώσεις / δεν απορρίπτω / το αγνό ‘γιατί' /

απομ.εως σελ26 / εγχ. 37-42 / πληρ εως 27 /τυποι πελατων / αντίσταση στη θεραπεία - εμπόδια / να είμαι ουδέτερος / αδράνεια / λόγοι αντίστασης / τι εξυπηρετεί το δυσάρεστο συναίσθημα / εθισμος σε αδικια, θυμο, ενοχη / ασκηση πληρ σελ 27


κεφ.8 απομ.σελ ... / εγχ. 43/ πληρ ... ενεργεια, μιση λαμπάδα (υπόφυση, υποθάλαμος, νευρικο, ενδοκρινικο), γιόγκα, ο ανθρωπος ως ολότητα, βιταμίνες, όχι ζαχαρη άμυλα, νηστεια, ασκηση, αναπνοες, προσφορά, δημιουργία, σιάτσου, ρεφλεξολογία (δες σεμινάριο πνευματικής θεραπείας).

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... γραπτές επιβεβαιώσεις


απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... Γραπτές επιβεβαιώσεις (συνέχεια) > διάλογος με μέρος εαυτού που έχει ένα συναίσθημα

κεφ 11 / απομ.σελ ... / εγχ. 54/ πληρ ... πάμε βαθύτερα (εφόσον δώσαμε ενέργεια και έχει εντοπίσει πεποιθήσεις/και επιθυμητες πεποιθήσεις/και θετικές φράσεις και νοητή προβολή και γραπτες επιβεβαιώσεις) - τι βρίσκεται πιο πίσω / αρχίζω με εγκεφαλικές (όχι βιωματικές) γραπτες εργασίες / ημερολόγιο / > ερωτηματολόγιο σελ 3 πληροφοριες κ εργασίες (έχει ερωτήσεις που


κεφ. 13/ απομ.σελ ... / εγχ. 66./ πληρ ... πως ελέγχω αρνητικα συναισθήματα μέχρι να αλλάξω πεποιθήσεις / (δεν είχαμε ανακαλύψει το eft όταν γραφτηκε το κεφάλαιο) / eft σε εμένα εκ μέρους του άλλου / …

κεφ 11; απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... γραπτες εργασίες για αυτοκατανόηση / ερωτηματολόγιο/τετράγωνα/παιδικα βιωματα/ > γράμμα σε κάποιον


κεφ. 11/απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ 42 ανάλυση παιδικών βιωμάτων με ερωτηματολόγια κ τετράγωνα / πρώτα εγκεφαλικα (βαλβίδα ασφαλείας) / 

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ. 2/ τετράγωνα με άλλο τρόπο 


απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ 44-64 / Αυτοεκτίμηση / αξια-μοναξια-ασφάλεια / 2 κατηγοριες εμποδιων: κοινωνικος προγραμματισμός, συνείδηση

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ 48-49-50-51 Αυτοεκτίμιση συνέχεια / εργασία σελ 57-58


απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... σελ.57 πότε δεν νοιώθεις αυτοπαραδοχή λόγω κοινωνικών προγραμματισμών? / τα γραφω στη σελ.60 / 3 λόγοι που δεν αξίζω / αυτοαμφισβήτηση / αντιθετο με αληθινη φύση / ελέγχομαι από λανθασμένη εικόνα / σκλάβος προγραμματισμών / ενεργητική ακροάση: πότε κλωνίζεται το αίσθημα αξίας, τι πιστεύει που χάνει αυτοαποδοχη, τι τον έχει προγραμματίσει, δέχεται να αλλάξει? να είναι καλά χωρίς αυτο? / εναλλακτικές πεποιθήσεις / δεν μπορώ να σκεφτώ διαφορετικά αν δεν αλλάξει η ενέργεια, δεν είναι νοητικό (ενεργειακά δεσμευμένοι-ενεργειακό σχήμα) / απορρίπτεις άλλους ανθρώπους κάτω από ίδιες συνθήκες? / ποια η νέα πεποίθηση? / αν παπαγαλία τις  νέες πεποιθήσεις ρωταώ ‘γιατι’ / μπορείς να θαυμάζεις τον εαυτό σου? / 

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ Αυτοπαραδοχή συνέχεια / εχω γράψει τους λογους που αμφιβαλλω για την αξια μου / η πεποιθηση αυτη ειναι λογικη? / που τη στηριζεις? / την αισθηση της αξιας που τη στηριζεις? / βιβλιο ‘σκεφθειτε ελευθερα’ εχει ερωτησεις για ενεργητικη ακροαση / αξια βασει γνωμης του αλλου δε στεκει λογικα, πολλες γνωμες / ηιατι ακιζεις αγαπη και σεβασμο? που το συηριζεις? λογικα, πρακτικα, πνευματικα / eft για εμπειριες που στηριζουν την πεποιθηση οτι δεν αξιζει / behaviour therapy-μην κανεις αυτα που εκανες αναγκαστικα για να αξιζεις (μια εβδομαδα) / ακουγοντας την καρδια - φερνω στο νου την περιπτωση που χανω την αξια κ το βλεπω εναλλακτικα, γιατι αγαπω κ δεχομαι (αξιζω) τον εαυτο μου οπως ειναι? / λιστα παρελθοντος κ παροντος και τεχνικες eft-bsff-sedona-ακουγοντας καρδια-eft με επιλογες (3ο βιντεο-ολα ειναι 4) / δεν εχω ευθυνη για πραγματικοτητα του αλλου / 8 βιντεος ενεργειακης ψυχολογιας κ 7 βιντεο κωδικα, συην ιστοσελιδα μας / η μονη αλλαγη ειναι η αλλαγη του συστηματος πεποιθησεων, εχουμε τοσα βιντεο γι’αυτο.

ασκηση (απο σελ.60-έχουμε γράψει τους λόγους που δεν αξίζουμε) > χωριστητε σε ζευγαρια / 1. ο Α θα πει στο Β ‘δεν αξίζεις’, ‘κάνεις λάθος’. Β-η αλήθεια είναι ότι αξιζω την αγαπη κ το σεβασμο σου οπως ειμαι / αλλαζουν ρόλους  / (μπορω να το κανω και γραπτα ισως αυτο) 2. δεν αξίζεις επειδη ‘…….’ / η αλήθεια είναι ότι αξίζω την αγάπη και το σεβασμό σου όπως είμαι (3 φορές για κάθε λόγο που έχει γράψει). κλεινουμε με αγκαλια.

αξιζω χωρις δικαιολογιες ή τεκμηριωση

η ασκηση ειναι ενεργειακη διοτι ο λειτουργουμε διαγορετικα απο οτι συνηθως. αξιζω αγαπη και σεβασμο (μπορει οχι χρηματα η εξουσιες αλλα αγαπη και σεβασμο οπως αξιζει καθε πλασμα, οτι και να ειναι, οτι και να εχει κανει). δεν χωριζω τους ανθρωπους, δεν τους βαζω σε κατηγοριες / η ψυχη φοραει ενα ρουχο / για να το μεταφερω για τους αλλους χρειαζεται να το εχω βιωσει για τον εαυτο μου Αξιζω όπως ολα τα πλασματα της φυσης / 

ασκηση σελ 63 > δηλωση απελευθερωσης απο λανθασμενες σκεπτομορφες προς την πηγή  γράμμα προς την πηγη των σκεπτομορφών μου (γονεις, οικογενεια, δασκαλοι). Δηλώνω προς την πηγή ότι δεν συμφωνω / ΔΕΣ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ / οι άλλοι μπορει  να μην εχουν αυτες τις πεποιθησεις αλλα να εχουν φτιαχθει ετσι σρο δικο μας μυαλο, δεν εχει σημασια / οσο πιο ηρεμα νοιωθω, τοσο ποιο σιγουρος ειμαι / η αναγκη να αλλαξω τη γνωμη του αλλου ειναι απο την αμφιβολια μου / 

> Χρειαζεται να αφαιρω τα ενεργειακα πεδια της προηγουμενης πεποιθησης με ενεργειακες τεχνικες / να αναγνωριζω οτι πιστευω αυτο αλλα εχω προγραμματιστει για αυτο (η αποπροσωποποιηση με τους πειρατες ισως βοηθα)

ποιες πεποιθησεις δημιουργουν τα συναισθηματα αποριψης / τι κινδυνευει αν σε απορριπτει? / πως αλλιως θέλεις να το δεις / 


απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... Αυτοπαραδοχη τελευταιο / κοινωνικοί προγραμματισμοί > ασκηση σελ 62

απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... Αυτοαπόρριψη, ενοχή, ντροπή λόγω συνείδησης / 


απομ.σελ ... / εγχ. .../ πληρ ... / eft


Βασικά ενεργειακής ψυχολογίας

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΕ 8 ΜΑΘ. 

NO 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

NO 3 XO'OΠΟΝΟΠΟΝΟ 

ΝΟ 5 EFT, ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ, ΘΕΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ 

ΝΟ 7 BSFF 

NO 2 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΕΝΤΟΝΑ 

ΝΟ 4 ΕΜΨΥΧΩΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 

ΝΟ 6 TAT 

ΝΟ 8 ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 




μάθημα 1

3 πακέτα υλικού

Να παρακολουθήσω ξανά το πρώτο κ δεύτερο χρόνο αυτογνωσίας (απλά να βιώσω)

Να παραδώσω τις γραπτές εργασίες, Θα έχω συντονιστή-σύμβουλο , ο κάθε συντονιστής θα αναλάβει έναν εκπαιδευόμενο.

Να κάνω όλες τις προφορικές εργασίες/ασκήσεις/τεχνικές (ίσως να μένουμε μετά τα μαθήματα)

2 καλοκαιρινά σεμινάρια για την εκπαίδευση συντονιστών (2007-2008), ειδικά το σεμινάριο της κάθαρσης για να εξοικειωθούμε με τα έντονα συναισθήματα. Το άλλο σεμινάριο έχει αναδρομές, ψυχόδραμα κτλ. Μια εβδομάδα κάθε σεμινάριο.

Διαβάσω εγχειρίδιο συντονιστών και απομαγνητοφώνηση μαθημάτων.

Βιβλία: ενεργειακή ψυχολογία, ψυχολογία της ευτυχίας, αυτογνωσία

Γραπτές και προφορικές ασκήσεις

Σαβαροκυριακα σεμινάρια για τις τεχνικές σε dvd για να κερδίζουμε χρόνο

2ευρώ κάθε dvd για τεχνικές:

Απαραίτητα

  1. Σεμινάριο υπερβαίνοντας το φόβο (eft)
  2. EFT στάδιο 1, στάδιο 2, στάδιο 3, στάδιο 4 και για TAT, BSFF
  3. Πραγματοποιόντας τους στόχους
  4. Θεραπεύοντας το εσωτερικό,παιδί 4 ώρες
  5. Απελευθέρωση από αρνητικά συναισθήματα
  6. Διπλό dvb για το SEDONA (7 ασκήσεις - να το μάθω πολύ καλά)

Πρόσθετα

  1. Βιοενεργιακό μασάζ (σιάτσου)
  2. Ενεργειακή/πνευματική θεραπεία
  3. Cd για προπονητής ζωής life coaching, 15 θέματα για επίτευξη στόχου (χωρίς ψυχολογικό πρόβλημα)

Διάφορα ανεξάρτητα χαρτιά στα οποία θα εργαστούμε.

Δάσκαλος γιόγκα στον προβελέγγιο (ασκήσεις, αναπνοές, διατροφή)

Σύμβουλος ψυχοσωματικής αρμονίας από την Αρμονική Ζωή


ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ:

Πως να συντονίσουμε ομάδα 25% του σεμιναρίου

Τι κάνω όταν κάποιος έχει προβλήματα 75% του σεμιναρίου

  1. Ενεργητική ακρόαση (εντοπίζουμε τους στόχους)
  2. Πρόγραμμα αναζωογόνησης και απελευθέρωση από το στρες (σε εκπαίδευση δασκάλων γιόγκα)
  3. Θετικοί αναπρογραμματισμοί (γραπτές επιβεβαιώσεις, συγκέντρωση και μεταμόρφωση υποςυνείδητου μέσω βαθείας χαλάρωσης, υποσυνείδητα μηνύματα, τεχνικές ψυχοδράματος, ενημέρωση.)

Έχουμε τεράστιο όγκο ύλης που μπορούμε να δώσουμε στον άνθρωπο, μια άλλη οπτική γωνιά στη ζωή.

  1. Ανάλυση με τετράγωνα, προσωπικό ημερολόγιο, ερωτηματολόγια για κατανοήση εαυτού, γραπτές επιβεβαιώσεις, γράμματα με τα συναισθήματα μας για επίγνωση και απελευθέρωση από καταπιεσμένα συναισθήματα, γραπτή ιστορία παιδικών χρόνων, εργασία σε συντροφικές σχέσεις.
  2. Βαθύτερη ανάλυση και εσωτερική μεταμόρφωση. Τον καθοδηγούμε σε επαφή με το υποσυνείδητο και κάνουμε μορφοποίηση του προβλήματος ή του συναισθήματος ή της σκεπτομορφής-πεποίθησης και μεταμόρφωση
  3. Αναδρομές σε παιδικές εμπειρίες, ψυχόδραμα (κανονικό, αντίστροφο, συγχώρεση, διευκρίνιση ευθύνης)
  4. Συναισθηματική συμπαράσταση μέσω κάθαρσης για απελευθέρωση συναισθημάτων
  5. Απελευθέρωση απο ενοχή, ντροπή, αυτοαπόριψη
  6. Ασκήσεις εσωτερικής συμφιλίωσης (εσωτερικός διάλογος)
  7. Μεταμόρφωση αντίληψης παιδικών εμπειριών
  8. Ενεργειακή ψυχολογία (ETF-TFT-TAT)
  9. SEDONA,
  10. Κβαντικές ασκήσεις
  11. ακούγοντας την καρδιά

Να μάθει τι μάθημα έχει σε σχέση με το πρόβλημα

Rebirthing - φέρνω στην επιφάνεια μπλοκαρισμένα συναισθήματα

Αποφάσεις σε βαθύτερους στόχους

Ανακάλυψη προσωπικής πνευματικής λύσης

Life coaching για επίτευξη στόχων

Αναδρομές σε προηγούμενες ζωές -οι παλιοί συντονιστές το έκαναν, εμείς όχι.


Προϋποθέσεις:

  1. Αγαπώ τον άνθρωπο που θέλω να βοηθήσω / στην Αρμονικη δεν πληρωνόμαστε / δεν υπάρχει αυτό το κίνητρο / ίσως παιρνω αξία αλλά θα μάθω και θα το εξαλείψω αυτό.
  2. Να μπορώ να ακούσω χωρίς κριτική μέσα μου / ότι και να πει να μη με προδιαθέτει θετικά ή αρνητικά / απλός καθρέφτης χωρίς γνώμη / καθρεφτίζω αυτό που εκπέμπει, μέσα από ερωτήσεις / αυτό είναι δύσκολο όταν αυτό που λέει ο άλλος αγγίζει κάτι δικό μου.
  3. Δε βλέπω κακό αλλά βλέπω άγνοια (η ψυχρότητα, ο εγωισμός κτλ από πίσω έλθουν φόβο και αδυναμία). Να εξοικειωθώ με το δικό μου κομμάτι που τα έχει αυτά.
  4. Κατανόηση λειτουργίας του νου / από ανάλυση εαυτού και επαφή με τους άλλους + διάβασμα (είναι πολύ πιο απλή από αυτό που παρουσιάζει η ψυχολογία, ναι υπάρχει μεγάλη ποικιλία έκφρασης των νόμων λειτουργιάς αλλά οι νόμοι λειτουργίας είναι απλοί).
  5. Εμπιστοσύνη στο Θειό εαυτό του άλλου. Αυτός που βοηθώ είναι μια έκφραση του Θείου, όσο το βλέπω τόσο τον εμψυχώνω. Δε βάζουμε ετικέτα ελλατωματικού στον άνθρωπο. Βλέπω την ουσία και τον βοηθώ να συνδεθεί με αυτό. (Διατροφή, τρόπος ζωής, παιδική εμπειρία).
  6. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ - δεν είμαι υπεύθυνος για το αποτέλεσμα / απλά αφαιρούμε τα εμπόδια / Προσευχή για καθοδήγηση / να μας χρησιμοποιήσει σαν αγνά όργανα της αρμονίας των άλλων / πριν απο ραντεβού και ομάδα / να μη λειτουργήσω για δική μου αξία αλλά για το καλό των άλλων.
  7. Ανοικτοί προς το μοναδικό τρόπο εξέλιξης του καθένα. Το σύστημα δεν είναι για να μας περιορίσει. Ευαισθησία και ευελιξία να μας καθοδηγήσει αυτός.
  8. Μόνο τεχνικές που έχω εφαρμόσει και κατακτήσει εγώ. Δίνω μόνο αυτές που έχω βίωμα.
  9. Walk the talk. Εφαρμόζω αυτό που διδάσκω. Ιδανικά και αξίες / σεβασμός, έλλειψη εγωισμού, ευγένεια, αγάπη. Όχι μόνο τεχνοκρατική εφαρμογή.
  10. Απλότητα, ειλικρίνεια, ταπεινότητα / δε χρειάζεται να τα ξέρω όλα. Να βοηθώ και χωρίς χρήματα όταν κάποιος δεν έχει.
  11. Ευαισθησία πόσο πιέζω και πόσο όχι. (Κάποια πίεση βοηθάει, πολύ πίεση διώχνει).
  12. Ασχολία με δική μου εξέλιξη, ασκήσεις, αναπνοές, διαλογισμό, αυτοανάλυση. Χρειάζεται γερό ενεργειακό πεδίο. Καθημερινή εργασία για να είμαστε στο κέντρο μας όταν έρχεται ο άλλος με την ενέργεια του.
  13. Να μάθω καλά την ενεργητική ακρόαση (ερωτήσεις, δρόμοι, μνήμη, που θέλω να φτάσω, να ξέρω τι θέλω να μάθω -ερέθισμα/συναίσθημα/πεποίθηση)
  14. Να ξέρω καλά τις τεχνικές
  15. Να παραπέμπω αλλού αν χρειάζεται (να ξέρω που μπορώ να βοηθήσω και που μπορούν άλλοι).
  16. ..
  17. Όχι συμβουλή στο τι θα κάνει. Μόνο με ερωτήσεις τον βοηθώ.
  18. Εχεμύθεια, το συζητώ μόνο με δικό δάσκαλο ή συντονιστή για να πάρω βοήθεια στο πως να βοηθήσω.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ

Στόχος η ευτυχία. Η ικανοποίηση κάποιας ανάγκης.

Ασφάλεια / αξία / ελευθερία / απόλαυση / έλεγχος

Αν εμποδίστηκαν στα παιδικά χρόνια

Αναπτύσονται 'ιδιαίτεροι' μηχανισμοί με σκοπό την ικανοποίηση τους, ακόμη και αυτοκαταστροφικοί η ανασταλτικοί για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών.

Τρομοκράτης, ανακριτής, επαναστάτης, αρνητικός ακόμη και αν δεν εξυπηρετεί την ικανοποίηση των αναγκών. Αυτοκαταστροφή.

Ανάγκη / αμυντικοί μηχανισμοί / ψυχολογικές αντιστροφές = δεν ικανοποιούνται οι ανάγκες μας

> Νομίζουμε ότι η ικανοποίηση των αναγκών έρχεται από έξω. (Εκπαιδευτήκαμε έτσι, να εξαρτόμαστε από εξωτερικές συνθήκες.) = προσκόλληση

Οι περισσότεροι (90%) ελέγχονται από προσκολλήσεις ή ψυχολογικές αντιστροφές.

Να τον βοηθήσουμε να απελευθερωθε.

> Ταύτιση ψυχής με σώμα και προσωπικότητα = φόβος

Αναζητώ ασφάλεια και αξία έξω από εμένα = αιτία δυστυχίας

Λύση: αντιμετώπιση προσκόλλησης / εσωτερίκευση της πηγής της αξίας/ασφάλειάς μου.


Στόχος συντονιστή

>να αναγνωρίσει ο άνθρωπος τα συναισθήματα του (οι περισσότεροι βιώνουν μόνο την αντίδραση). Να κατανοήσει το μηχανισμό

-τι συμβαίνει εδώ

-τι νιώθεις

-ποιες οι πεποιθήσεις

-πως αντιδράς

-τι συντέλεσε στη δημιουργία της πεποίθησης ή της προσκόλλησης

Πρώτα το κάνουμε στον εαυτό μας (εργασία επόμενης φοράς)


Υλικό:

. Τετράγωνα για ανάλυση (Χ3)

. Πως δημιουργείται η πραγματικότητά μας (Χ3)

. Κατάλογος ερωτήσεων ενεργητικής ακρόασης (Χ1)


Τετράγωνα:

  1. Ερέθισμα
  2. Προγραμματισμοί (4 κατηγορίες πεποιθήσεων)

2.1 φορτισμένες εντυπώσεις / τραυματικά γεγονότα του παρελθόντος (σοκ)

2.2 λανθασμένα παιδικά συμπεράσματα / γύρω από διάφορα θέματα

2.3 λογική οπτική έξω από παιδικά βιώματα (ευκαιρία να γράψει και τις θετικές αντιλήψεις - για πιο ολοκληρωμένη εικόνα)

2.4 πνευματική διαίσθηση ή πίστη

3. Συναισθήματα / μπορεί να έχω και αρνητικά και θετικά

4. Αντιδράσεις / αρνητικές και θετικές / εσωτερικές και αρνητικές

ΑΣΚΗΣΗ: 2 τέτοιες αναλύσεις μέχρι το επόμενο μάθημα


  • - - - - - - - - - - - -

Πως δημιουργείται η πραγματικότητά μας (διαφορετικός τρόπος ανάλυσης)

  • Ερέθισμα
  • Κάθε συναίσθημα ξεχωριστά
  • Βρίσκω την ξεχωριστή πεποίθηση για κάθε συναίσθημα / η αιτία της ύπαρξης του κάθε συναισθήματος ξεχωριστά (καλή εξάσκηση για εντοπισμό πεποιθήσεων)

ΑΣΚΗΣΗ: τετράγωνα: αναλύω μια απο τις δύο περιπτώσεις με αυτό τον τρόπο

  • - - - - - - - - - - - - - - -

Διάβασμα:

  • εγχειρίδιο συντονιστών τα πρώτα 3 κεφάλαια > μέχρι σελίδα 13
  • Απομαγνητοφωνημένα μαθήματα > το πρώτο μάθημα, μέχρι σελίδα 7

μάθημα 2

προσκολήσεις, πεποιθήσεις (πως τις δουλεύω)

Ξεκαθαρίζει τα 3 βιβλία που θα διαβάζουμε / τι είχαμε να διαβάσουμε και τι εργασίες είχαμε να κάνουμε (τετράγωνα) συν την ανάλυση με τα τετράγωνα στη σειρά (άλλη πεποίθηση για κάθε συναίσθημα).

Τώρα: εγχειρίδιο κεφάλαια 4-5 / απομαγνητοφώμηση σελ. 8-9 / πληροφορίες σελ. 8-12 εξήγηση για διαφορετικές πεποιθήσεις και eft. 

Καλλιέργεια κ προγραμματισμός του νου

ένας άνθρωπος είναι μια αιώνια ψυχή/συνειδητότητα / έχει όλες τις γνώσεις / εμείς διευκολύνουμε / πίσω από τη σύγχιση υπαρχει θεία ύπαρξη / τον βλέπω έτσι και βοηθιέται / δεν βάζω ετικέτες ψυχιάτρων διότι με αυτό συντονίζομαι και αυτό ενισχύω / ίσως χρειάζεται να πάρει φάρμακα / δεν βοηθώ ανθρω’πους με βαρειά ψυχικά θέματα / οι προγρα,ματισμοί είναι τα διλμάκια μπροστά από το φως / το φως είναι ο αληθινός εαυτός / να βλέπω και τον εαυτό μου έτσι / οικουμενική συνειδητότητα / μια εκδήλωση / 13-14 δις χρόνια πήρε για να γίνει / big bang / εμφ’ανιση ανθρώπου, μόλις πρόσφατα / νόμος δαρβίνου, επιβιώση ισχυρότερου / ικανοτητα νου / στην αρχή ο εχθρός ήταν παντου / πρπγραμματιστήκαμε με φόβο για τους άλλους / μετά από την επιβιώση ήρθαν οι ανάγκες επιβεβαιώσης, να είμαι αποδεκτός για να επιβιώσω / γι αυτο ταυτίζουμε αξία με αποδοχή καιμαποδοχή με ασφάλεια / γι αυτό μας φοβίζει η απόρριψη / φο’βος για τη γνώμη των άλλων = ανασφάλεια για επιβιώση / χάνουμε επίγνωση της αληθινής φύσης, της αιωνιότητας, της ομορφιάς μας / ταυτιζόμαστε με ένα αδύναμο σώμα που φοβάται για τα πάντα (σαν το λιοντάρι με τα πρόβατα). / φοβάμαι για την αξιά μου / έτσι προσκολιέμαι σε ανθρώπους, ρόλους, αντικείμενα, καταστάσεις / για να νοιώθω ότι αξίζω, είμαι ασφαλής, είμαι ελεύθερος / μόνο αν έχω τις προυποθε’σεις-προσκολλήσεις / 

όλα τα αρνητικά συναισθήματα = πως προστατεύω τις προσκολλήσεις μου? / πρέπει να έχω αυτο / συναισθήματα : φοβάμαι μήπως δεν το έχω / μη[πως το χάσω /   προσκολήσεις = αρνητικά συναισθήματα / i want peace, σβήσε το εγω και το θέλω και έχω ειρήνη. / η πιστευώ ότι μπορώ να έχω τα πάντα ή ότι μπορώ να είμαι καλά καιι χωρίς / δεν είναι αυταπάρνηση / το κάνω προτίμηση / δεν συνδέω την αξία μου ή την ασφάλεια ή την ελευθερία μου με αυτό / είμαι πάντα άξιος και ασφαλής / βρίσκω προσκόληση-συναίσθημα και την κάνω προτίμηση / βρίσκω παιδικό βιώμα-πεποίθηση-προσκόλληση-συναίσθημα

συναισθήματα: φόβο μήπως δε το έχω ή το χάσω / κατάθλιψη όταν δεν το καταφέρνω και νοιώθω αδύναμος και μάταια κάνω την προσπάθεια / το έχασα και δεν δέχομαι ότι το έχασα / δεν πιέζω κάποιον να απελευθερωθεί από κάτι που δεν θέλει να απελευθερωθεί / πίκρα κ θυμό προς αυτούς που θεωρώ εμπόδια να έχω αυτό που θέλω / αδικιά όταν ο άλλος με εμποδίζει, θυμλο, οργή, μίσος, τον θεωρώ την αοτιά της δυστυχίας μου / αν φταίει ο άλλος, δε φταίω εγώ / θετικά συναισθήματα προς αυτούς που ικανοποιούν τις ανάγκες μας (δεν έχουμε πραγματική αγάπη, αν συμπεριφερθούν αλλοώς, αλλάζει αυτό που νοιώθω γι αυτούς) / ζήλια κ φθόνο γι αυτούς που έχουν αυτό που θέλω να έχω / ψευδαίσθηση: θα ήμουν καλύτερα αν είχα αυτό που έχει ο άλλος / 

Αμυντικοί μηχανισμοί. Ρόλοι για να αποκτήσω αυτό που θέλω / ή ψυχολογική αντιστροφή για να μην έχω αυτό που θέλω, αυτοσαμποταζ, λόγω φόβου να έχω αυτό που θέλω ή δεν το αξίζω / 

Βασικές ανάγκες: 1.ασφάλεια / στέγη, φαγητό, θέρμανση, ρούχα / 2.απόλαυση / αποδοχή από αυτούς που επιθυμώ / 3.αναγνώριση, ανώτερη θέση, να γίνω δήμαρχος ή συντονιστής, ένα επίπεδο περισσότερο, δύναμη κ έλεγχος, να γίνονται τα πράγματα όπως τα θέλω, να ελέγχω ανθρώπους / 4.να αγαπάμε και να αγαπιόμαστε, αγνότητα, ελευθεριά από κατώτερα συναισθήματα / 5. δημιουργία κ προσφορα, η ζωή έχει νοήμα μέσα από αυτό, δεν είναι ανιδιοτέλεια διότι έχω ανάγκη, μπορεί να μην απαιτώ να πάρω κάτι πίσω αλλά ειπναι ανάγκη / 6. ανάγκη για εξέλιξη, εσωτερική πιέση για εξέλιξη, μάθηση 7. ενότητα, κατάργηση ψευδαίσθηση ατομικής ύπαρξης, ενότητα με όλους και όλα.

Πως ικανοποιώ τις ανάγκες. Μέσα από έλεγχ των άλλων και των συνθηκών γύρω μου / για να έχω αυτά που θέλω / αν τα έχω = ευτυχία, αν δεν τα έχω = δυστυχία ‘ πάντα έχω 2 επιλογες, να γίνω ικανός να έχω αυτό που θέλω, να απαλλαγώ από την ανάγκη / πάντα αποφασίζει ο άνθρωπος / Συνήθως: να αναβαθμίσω την προσκόληση σε προτίμηση καθώς προσπαθώ να έχω αυτό που θέλω / η αλλάζω την όψη του χαρακτήρα που με ταλαιπωρεί, η να είμαι καλά με κάποιον, για να πάρω αυτοπ που χρειάζομαι, ή να νοιώθω αξία και ασφάλεια μέχρι να δημιουργήσω αυτό που θέλω. 

Η εξέλιξη των αναγκών / η ψυχή εξελίσεται, οι ανάγκες εξελίσονται / αλλάζει ο λόγος ύπαρξης, εξελίσσεται ο ρόλος μας / να βοηθήσουμε τον άνθρωπο να δει την αλλαγή των αναγκών.

Τι εγκλωβίζει τον άνθρωπο. φαύλος κύκλος αντίληψης-πεποίθησης / η πεποίθηςη χρωματίζει ότι έρχεται από έξω / βλέπω αυτό που πιστεύω / αυτοτροφοδοτούμενη κατάσταση / επιβεβαιώνω αυτά που ήδη πιστεύω / με τη συμπαθητική δόνηση δημιουργώ και τη δική μου πραγματικότητα / ερμηνευώ και δημιουργώ την πραγματικότητά  μου / μέσα από αυτό το θέατρο θα πάρω τα μαθήματά μου / μέχρι να βγω από το θέατρο / να βοηθήσω εμένα και μετά τους άλλους να βρουν τις πεποιθήσεις που δημιουργούν την πραγματικότητα τους / ξεκινώ απο εκεί που δε νοιώθει καλά / 

Συντονιστής: τι πρόβλημα? ποια η πεποίθηση? το συναίσθημα? πως απελευθερώνεσαι?

Προπονητής ζωής: ποιος ο στόχος σου? διευκολύνω να φτάσει στους στόχους του.

Συναισθηματικοί μηχανισμοι / προγραμματισμός / φαύλος κύκλος / χημεία / πεπτίδια ή ορμόνες από υποθάλαμο φτάνουν στα κύτταρα / όμοιες με την ηρωίνη / υποδοχείς στα κύτταρα είναι ίδιες με φαγητού / κάθε κύτταρο έχει 1000-10000 υποδοχείς / εκεί κλειδώνουν τα πεπτίδια / εξάρτηση / τα εποπμενα κύτταρα ελχουν περισσότερους υποδοχείς γι αυτά τα πεπτίδια (πν θυμου, αδικιάς, απόρριψης κτλ) / δημιουργώ καταστάσεις που ικανοποιούν την κυτταρική μου ανάγκη / αν αλλάξω την αντίδραση τα κύτταρα αντιστρέφονται.

όταν νοιώθω αξία  κ ασφάλεια δεν παίζω παιχνίδια, δε φοβάμαι να είμαι ο εαυτός μου.

εγκεφαλικοί νευρώνες / συνάψεις / η επανάληψη της σκέψης η πεποίθησης ενισχυέται η σύναψη / πιο εύκολη η κιλνηση των νευρωνικών μηνυμάτων / το σύστημα πεποιθήσεων αποτυπώνεται στο νευρωνικό μου δίκτυο / οι συνάψεις συρικτώνονται επόσης / βιολογική αντιστοιχία στην εργασία μας / οι παλιές αντιδράσεις ξυπνούν πολύ πιο δύσκολα / θάβονται στο υποσυνείδητο  ή το αιτιατό μου σώμα / αν προστατευώ την ενέργεια μου, σιγά σιγά θα εξαφανιστούν / 

βασική ανάλυση: τετράγωνα / βιβλίο πληροφορίες σελ 4-5-6-7 ερωτήσεις σεμιναρίου / σελ 8-12 το ρόλο παίζει η ενεργειακή ψυχολογία / σελ 13 ερωτήσεις για eft απο βιβλίο ‘ενεργειακή ψυχολογία’ και βίντεο eft 1,2,3 k 4 / σελ 16 διαφορετικά τετράγωνα / ξεκινώ με ερέθισμα / ανάλυση στον-στην από τον-την... / ερέθισμα γεγονός, συμπεριφορά κατάσταση ή εσωτερικό ερε’θισμα (σκέψη για παρελθόν ή μέλλον) ή προηγούμενο συναίσθημα (δευτερογενές), να θυμάμαι πχ φόβος, θυμός, ενοχή, αυτοαπόρριψη και ρωτώ τι θέλει να δουλέψουμε / ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ / να εντοπίζω το αληθινό ερέθισμα / πχ της φάγανε τα χρήματα, αλλά τι την ενοχλει, ότι δεν θα έχει χρήματα ή επειδή δεν κάνουν αυτό που συμφώνησαν/

δημιουργία συναισθήματος: ερέθισμα-πεποίθηση-συναίσθημα-αντίδραση

ανάλυση συναισθήματος: ερέθισμα (ή συναίσθημα αν δεν ξέρω το ερέθισμα)- (ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ)-πεποίθηση

πεποιθήσεις: τι κινδυνεύει εδώ? Αξία/Ασφάλεια/Ελευθερία/ ή προσβάλονται οι αξίες μου / οι άλλοι έχουν το δικαιών]μα να έχουν τις δικές τους / τι κινδυνευέι αν οι άλλοι δεν ακολουθούν τος αξίες μου? / λεχω τις αξιές που εξυπηρετούν το σκοπό της εξέλιξης μου / αν πχ δε νοιωθω καλά επειδή οι άλλοι είναι ψεύτες χρειάζεται να βρω ποια ανάγκη μου κινδυνεύει / που αγγίζει εμένα?

κατηγορίες πεποιθήσεων / φορτισμένες εντυπώσεις στο υποσυνείδητο (ο σύντομος δρόμος / δεν περναέι από το νεοφλοιό / πάει κατευθειάν σε αμυγδαλή / ενστικτώδης αντίδραση / λανθασμένα παιδικά συμπεράσματα / συνήθως δουλεύουμε με αυτά / εξελισσόμενο λογικό σύστημα / του ενήλικα / αναθεωρεί παίρνοντας νέα στοιχεία / αναθεωρώ τις πεποιθήσεις μου / η κορυφή του παγόβουνου (απολ κάτω είναι οι παιδικέςς πεποιθήσεις) / αν δεν ενεργοποιούνται τα πρώτα δυό συστήματα, λειτουργεί / πολλές φορές δε βλέπει την πεποίθηση που τον εμποδίζει να είναι καλά / γι αυτό του λεώ ότι υπάρχουν και τα παιδικά / πίστη ή πνευματική διαίσθηση / μπορεί να έχω 4 διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις /  πρώτα δύο σκιάζουν κ είναι τα πιο έντονα . εδώ έρχεται το EFT και το TAT, BSSF, SEDONA, EMDR / είναι τρόποι συμφιλιώσης του χάσματος μεταξύ των πρώτων δύο και των δεύτερων δύο / 

ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΥΠΟΨΗ > τραυματική εμπειρία-παιδικά βιώματα-πως το βλέπει λογικά-ποιες οι πνευματικές του αντιλήψεις?

Αντιδράσεις: (την επόμενη φορά) 

Άσκηση: ανάλυση εαυτού/ να βρω πεποιθήσεις από 4 συστήματα 

Διάβασμα: εγχειρίδιο κεφ 4-5 / απομαγνητοφωνηση σελ 8-9 / πληροφορίες σελ 8-12


τρίγωνα

μάθημα 3

συναισθήματα > πως δημιουργούνται και πως τα αναλύουμε.

είπαμε για τα 4 είδη πεποιθήσεων / αυτές χρειάζεται να βρούμε / ότι κάθε πεποίθηση μπορεί να έχει διαφορετικά συναισθήματα / χρειάζεται να αποφασίσει με πιο συναίσθημα θα δουλέψει / κάθε συναίσθημα έχει διαφορετική πεποίθηση από πίσω / Έχουμε και τα δευτερογενή συναισθήματα / πάντα είμαστε σε σταυροδρόμι / αποφασίζουμε τι δρόμους θα πάρουμε / να θυμόμαστε για να επανεργόμαστε πίσω αν χρειάζεται / η διαίσθηση βοηθά και αυξάνεται με την εμπειρία / μπορεί να χρειαστεί να επανέρθω 5 ερωτήσεις πίσω και να πάρω άλλο δρόμο / ο συντονιστής να θυμάται τι ερευνά και τι δεν έχει ερευνήσει / 

ερέθισμα-πεποίθηση-συναίσθημα-αντίδραση

αν αλλάξει η αντιπδραση χωρίς τα άλλα δεν υπάρχει αλλαγή / η αντίδραση όμως. πορεί να έχει κλειδιά προς τα συναισθήματα κ τις πεποιθήσεις / αν φωνάξω, κάτι υπάρχει από πίσω . ΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΤΣΙ ΤΙ ΘΑ ΦΑΝΤΑΖΟΣΟΥΝ ΟΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙ? / απόσταση από ερέθισμα (προσπάθεια αυτοπροστασιας) / επίθεση / χελώνα-τίγρη / άρνηση να δεχτώ (σε εθισμούς) / προσπάθεια επικοινωνίας / εγω μηνυμα, κριτικη, παράπονα, κατηγορία κτλ / αποφεύγω την επικοινωνία / σαρκασμός (υπάρχει κλειδι από πίσω) / παράπονα κ γρίνια / απόμακροι / αυτογνωσία για εσωτερικές λύσεις / behavioir therapy , να αντιδράσει διαφορετικά για να να δει τι νοιώθει / 

ευτυχία μέσω του να αλλάζω κ να ελέγχω τον εξωτερικό κόσμο / κάποια στιγμή αναγκάζονται να ψάξουν την εσωτερική αλλαγή / υπα’ρχει η ελπίδα ότι ο άλλος θα αλλάξει / η δουλειά μας είναι να βοηθηθεί να καταλάβει το μάθημα / να δει τις πεποιθήσεις που τον εμποδίζουν είτε να αλλάξουν τα πράγματα είτε να είναι εντάξυ με τα πράγματα όπως είναι / ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, μην ταυτίζεσαι, δεν ξέρεις ποιο είναι το μάθημα του, να αλλάξει ή να είναι καλά χωρίς να αλλάξει τίποτα / ‘τι χρειάζεται να κάνεις για να αλλάξει; τα πράγματα - τι θα αλλάξεις μέσα σου για να είσαι καλά μέχρι να αλλάξεις τα πράγματα’. 

πως αναλύουμε τα συναισθήματα

δημιουργία> ερέθισμα, πεποίθηση, συναίσθημα, αντίδραση

ανάλυση> ερέθισμα ή συναίσθημα (αν έχω συναίσθημα χωρίς να ξέρω γιατί χρειάζεται να κάνουμε ερωτήσεις για να συνδέσουμε συναίσθημα με ερέθισμα). Οι συνδετικοί κρίκοι που ενώνουν συναίσθημα με ερέθισμα είναι οι πεποιθήσεις. 

όψεις συναισθήματος / λέξη, ύφος, ποιος ακούει, τι ενεργοποιεί αυτό που λέει... χρειάζεται εμπειρία κ ανοικτό μυαλό για να μην πάρουμε λάθος δρόμους αανάλυσης.

- να ενδιαφέρομαι για τον άλλο

- όχι προκαταλήψεις και γνώμες (δύσκολο), να μην κρίνω

- ελεύθεροι από φόβους και μπλοκαρίσματα όμοια με του άλλου / η ζωή θα στέλνει ανθρώπους με δικά μου θέματα / οφελούμαι αλλά θέλει προσοχή διότι οι λύσεις και τα μαθήματα διαφέρουν στον καθένα / ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΟΥΜΕ - δεν ξέρουμε γιατί έχει επιλέξει την κατάσταση της η κάθε ψυχη. 

- δεν δίνω συμβουλές (λόγοι: παίρνω αξία, νομίζω ότι βοηθάω, το έχω συνηθίσει, το ζητάει ο άλλος) - συμβουλευώ τεχνικές αλλά όχι τι να κάνει στη ζωή του 

Να κατανοησω τους μηχανισμούς του νου / ότι κάνουμε υπάρχει μια ανάγκη από πίσω / προσκόλληση / ΑΞΙΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΑΠΟΛΑΥΣΗ

μπορώ να αφήνω τον άνθρωπο με μια ερώτηση, όχι με απάντηση, έχεις μια εβδομάδα να το σκεφτείς ‘τι πιστευώ?’ , τι έχω βιώσει στο παρελθόν?’ - ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ.

με απαντήσεις και συμβουλές εξαρτιέται πάνω μας και χάνει την αυτοπεποίθηση του και τη φωνή του / θα μπλέξετε / αλληλοεξάρτηση / το Εγώ μας ταιζεται / είμαστε μόνο αγωγοί, όχι υπεύθυνοι για τη θεραπεία / έχει δικαιπωμα να δημιουργήσει δυστυχία

ατμοσφαιρα

το σώμα (η αύρα) να είναι απέναντι / οπταν τον ακουώ του στέλνω ενέργεια, από καρδια / κοιτάζω στα μάτια / να δίνω επιβεβαιώση ότι τον ακούω / να επιβεβαιώνω ότι έχω καταλάβει / όλες οι απαντήσεις βρίσκονται μέσα του / και οι λύσεις και η δύναμη / δυναμώνω το μέρος του άλλου με το οποιίο συνδεόμαι, θυμάμαι ότι είναι έκφρασηντου θείου που έχει επιλέξει / όχι προβολές δικές μας / να μη λέμε τις δικές μας λύσεις / 

η ουσία της ενεργητικης ακρόασης είναι η κατανοήση του μηχανισμού 

ρωτάω σαν παιδί, όχι σαν δικαστής, σαν παιδί που δεν ξέρει και έχει περιέργεια / ανακαλύπτω πως λειτουργεί ένας ανθρώπινος νους / αίσθημα παιχνιδιού: ας βρούμε την αιτία της πραγματικότητας σου.

ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: να βρω ερέθισμα και συναίσθημα / να ρωτήσω με ποιο από όλα θέλει να δουλέψουμε / χάρτης με πορεία ενεργητικής ακρόασης / 

το πρόβλημα (ή ο στόχος) > το ερέθισμα / πολλές φορές το ερέθισμα είναι μια ερμηνεία / αυτά είναι διαφορετικά / να ξεχωρίζουμε τις ερμηνείες / η ερμηνεία έχει πεποίθηση

άλλη κατεύθυνση> μπορώ να δουλέψω με την ερμηνεία ως ερέθισμα / ‘ας πούμε ότι δεν σε αγαπάει’, τι πιστεύεις γι αυτό? 

είναι ευθύνη μας να έχω ερέθισμα και όχι ερμηνεία 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ/ ποιος ο στοχος μας? τι θέλουμε να κάνουμε αυτή την ώρα?


μαθημα 4 - 

μεχρι τωρα καναμε τα τριγωνα / να βλεπω dvd απο σκ σεμιναρια κ να σημειωσωερωτησεις.

σελ 17-18 εγχειριδιο / ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ / η δημιουργια του συναισθημματος / ερεθισμα-συστημα πεποιθήσεων, συνειδητο και υποσυνειδητο, συνδεδεμενο με τα βιωματα μας / βιωματα παρελθοντος που δημιοθργησαν πεποιθησεις . συναισθηματα . αντιδρασεις εσωτερικες κ εξωτερικες / καταστασεις στη ζωη μας = νεο ερεθισμα / αυτοεπιβεβαιωση πεποιθησεων = φαυλος κυκλος . βλεπω αυτο που θελω / συμπεριφερομαι με τροπο που αναπαραγω τις ιδιες καταστασεις.

να σπασω συστημα πεποιθησεων και τα συνδεδεμενα ενεργειακα πεδια.

ο ανθρωπος να καταλβει το μηχανισμο αυτο. να δει την ταξη που υπαρχει και να σκεφτει τις επιλογες του.

σελ 17 / τα σκαλοπατια της ενεργητικης αποφασης / 

1. προβλημα και ερεθισμα (οχι ερνηνεια-πεποιθηση) / 

2. συναισθημα, το κυριο, τα αλλα (αν μιλαω για θυμο ενδιαφερομαι και για τα συναισθηματα που δημιουργουν το θυμο οπως φοβο, αδκια κτλ) / δευτερογενη συναισθηματα / τομαρχικο συναιθισμα γινεται ερεθισμα / 

εδω αποφασιζουμε ποιο συναισθημα θα αναλυθει / του τα παρουσιαζουμε και αποφασιζει ο ιδιος

προχωρω σε πεποιθησεις / κυριες και αλλες / πεποιθηση που δημιουργει φοβο, πεποιθηση που δημιουργει θυμο, πεποιθηση που δημιουργει ενοχη επειδη εχω θυμο / οσο το φερνω στο φως απελευθερωνεται ο ανθρωπος / αυτο κανει η ψυχολογια /. τωρα εχω eft, emdr, sedona, heartmath, για να αλαζω ενεργεια και να παρακαμπτω την αναλυση σε καποιο βαθμο

8. ριζικες πεποιθησεις / τι πιστευω που με κανει να πιστευω που με κανει να πιστευω οτι κινδυνευω / η τελευταια πεποιθηση ειναι οτι ειμαι το σωμα και η προσωπικότητα

9. εμπειριες -αιτιες των ριζικων πεποιθησεων που φερνουν τ συνισθηματα

10. συμπερασμα (μεχρι το συμπερασμα τον βοηθω με ερωτησεις, τι να σκεφτει)

11. αποφασεις / αν θελει να κανει αλλαγη και ποια αλαηγη θελει / τι ειναι το μαθημα μου (αυτο ισως δεν το αποδεχονται πολλοι, να βρω αλλο τροπο)

12. τι πεποιθησεις θα αλλαξω και γιατι

13. εφαρμογη, δρασεις, κινησεις (ιετικη προβολη, επιβεβαιωσεις eft κτλ)

14. αναθεωρηση και αναφορα / πως πας, τι εμποδια ειχες, πως θα προχωρησεις?


πεποιθησεις

εχω βρει το συναισθημα

εξεταζω τις πεποιθησεις

- τι πιστευεις που σε κανει να νιωθεις αυτο?

- τι σε κανει να πιστευεις αυτο (που σε κανει να νοιωθεις αυτο)?

- τι πιστευεις (που σε κανει να πιστευεις οτι αυτη ειναι η αληθεια?)

ψαχνουμε για τον κινδυνο / τι πιστευεις οτι κινδυνευει και γιατι?

αποφασιζω ποιο συναισθημα αναλυω αρα ποιες πεποιθησεις ψαχνω. 


σελ. 17 - ερωτησεις για συναισθηματα

σελ 18 - ερωτησεις για πεποιθησεις

τι πιστευεις που σε κανει να νοιωθεις αυτο / τι πιστευεις που σε κανει να πιστευεις../ αν αυτο που θελεις δεν γινεται, τι σημαινει για εσένα? (εχω προγραμματιστει οτι χρειαζεται να γινει ή να μη γινει κατι για να ειμαι ασφαλης, να αξιζω, να ειμαι καλα.) / τι ειναι αυτο που φοβασαι οτι θα συμβει / που θα ειναι δυσκολο για εσενα / τι κινδυνευει / τι σημαινει αυτο για εσενα, για τους αλλους / ποιος ειναι ο πιθανος κινδυνος? / τι ειναι το χειροτερο? (να απομυθοποιήσω το χειροτερο - μπορω ν το αντιμετωπισω?) / να το συγκεκριμενοποιησω, ο φόβος ανθιζει στην αοριστια / τι ειναι το χειροτερο που μπορει να γινει / τι σε κανει να πιστευεις οτι μπορει να γινει και οτι αν γινει θα ειναι τοσο τρομερο και δεν θα εχεις τη δυναμη να το αντιμςτωπισεις (η καταλαβαινει τη μικρη πιθανοτητα ή τη δυναμηντου να το αντιμετωπισει) / ποστευεις οτι υπαρχει μια ταξη στο συμπαν που εξυπηρετει την εξελιξη, αρα το χρειαζομαι ακομη και αν ειναι δυσαρεστο.

1. δεν θα γινει

2. εχω τη δυναμη

3. αν γινει ειναι το καλυτερο για την εξελιξη μου


σελ 19 αλλες ερωτησεις για πεποιθησεις

ποιες οι πεποιθησεις των γονιων σου γι αυτο? / το πιστευεις πάντα οτι αυτο θα γινει / ή οτι δεν θα το αντεξεις / ή οτι ειναι αντικειμενικη αληθεια? / ή οτι η αξια σου μετριεται με τη γνωμη του αλλου? / η οτι αν χασεις αυτο θα ειναι τοσο τραγικο?

τι μπορει να πιστευει το εσωτερικο παιδι? / τι ειναι αυτο που πιστευεις οτι πρεπει να εχεις και σε εμποδιζει η ζωη ή αλλος να το εχεις (προσκοληση) / τι χανεις οτα γινεται ή δεν γινεται αυτο? / αξια-ασφαλεια-απολαυση-ελευθερια κτλ / αν χανει την ηρεμια του, αυτο ειναι δευτερογενες, τηνχνω επειδη θα χάσω ασφαλεια, ελευθερια

ειχες παραδοχη κ αγαπη απο τους γονεις σου? / ειχαν εμποστοσυνη στην ικανοτητα σου να αντιμετωπιζεις τη ζωη?


αν δεν μπορει να δεχτει οτι εχει την πεποιθηση κινδυνου αξιας, ασφαλειας, ελευθεριας η απορριψη / αν δεν βρισκει πεποιθησεις που εξηγουν την υπαρξη των συναισθηματων : φαινεται πτι δεν. πορου,ε να βρουμε, θα πρεπει να κοιταξουμε στο υποσυνειδητο / ελευθερωνεται απο την αντισταση του ρολου του δυνατου / τι φανταζεσαι οτι θα μπορουσες να πιστευεις υποσυνειδητα / σαν παιδι τι θα πιστευες για να  ενοιωθεις ετσι? / αν εβλεπες καποιον να νοιωθει ετσι, τι μπορει να πιστευει για να νοιωθει ετσι / τα περισσοτερα συναισθηματα ερχονται απομτην πεποιθηση πτι χανουμε την αξια, την ασφαλεια, την απολαυση ή την εέυθερια μας, μηπως καποιο υποσυνειδητο κομματι του εαυτου σου πιστευει κατι τετοιο? / τι θα μπορουσε να πιστευει η να φοβατι το εσωτερικο σου παιδι, ενα μικρο κομματι του εαυτου σου


παιδικα βιωματα

η λογικη του παιδιου ειναι παραλογη / παιρνει την ευθυνη για τα παντα / δεν αξιζω να με αγαπουν / δεν το εχω αρα δεν το αξιζω στη ζωη μου / το βαθος ενος βιωματος μπορει να χρειαστει 20 χρονια για να αναδυθει με ασφαλεια / το υποσυνειδητο μας προστατευει / χρειαζεται να ερθουμε σε επαφη με αυτο / το κανουμε με ηπιο τροπο / αναδρομες, reborthing και ουσιες ειναι πιο παρεμβατικες / οι δικλειδες ασφαλειας υπαρχουν για την ασφαλει μας / δεν σημαινει οτι το εχω ξεπερασει, μπορει να κρυβεται / οσο πιο πολυ εργασια και διαλογισμο κανουμε, τοσο πιο ευκολα σπανε και ερχονται στην επιφανεια / δε φοβαμαι τη διαδικασια / καταλαβαινω οτι ειναι παοχνιδι του συναισθηματος και οτι δεν ειναι κατι τραγικο / 

αν δεν θυμαται βιωματα

1. να επιλεξει 2-3 που θυμαται και να γραψει περιγραφη, τι εγινε, πως ενοιωσε, τι θα ηθελε να πει στους ανθρωπους αυτους / 

2. να γραφει την ιστορια των παιδικων του χρονων καθε μερα οτι θυμαται (ετσι ανοιγει το καναλι της μνημης) / αν το βαλω στο χαρτι κανω καθαρση, δε με αφορα πια, οσο γραφω ερχεται / 

3. να γραψει γραμματα στο γονιο εκφραζοντας τις αναγκες και τα συναισθηματα για τα γεγονοτα που περασαν / εκει κανω ψυχοδραμα, εγω παιζω το ρολο του γονιου.

4. αναδρομες / θα το μαθω αργοτερα

σελ 20 ερωτησεις / μπορεις να θυμιθεις καταστασεις που ενοιωσες ομοια με αυτο που νοιωθεις τώρα / μπορεις  να θυμιθεις ομοιο γεγονος / πως θανπεριεγραφες τη μητερα , τον πατερα / τηνσχεση σου με μητερα, με πατερα ‘ / με αλλα σημαντικα ατομα / ποια η σταση του περιβαλλοντος σου για αυτο το θεμα / 


εχω βρει βασικες πεποιθησεις, αλλες πεποιθησεις, παιδικα βιωματα

Αποφάσεις : σε ποια συναισθηματα θεέις να δουλεψεις περισσοτερο / μπορεις να δεχτεις το κομματι του εαυτου σου που νοιωθει ετσι? (αν πει ‘οχι’ υπαρχουν δευτερογενη συναισθηματα) / τοτε θα δουλεψω πρωτα αυτα / δεν. πορω να θεραπευσω κατι που δεν το δεχομαι / μπορεις να αγαπησεις αυτο το κομματι του εαυτου σου / 

ποιες ειναι οιμπεποιθησεις που δημιουργουν αυτα τα συναισθηματα / θεέις να αλλαξεις καποια απο αυτες τις πεποιθησεις?

Διαφορα αρχων-πεποιθησεων: δεν ζηταμε να αλλαξει την πεποιθηση που ειναι η αρχη του (πχ να λεμε αληθεια) αλλα την πεποιθηση που τον κανει να νοιωθει κινδυνο οταν ο αλλος του λεει ψεματα / η αιτια τουνπροβληματος δεν ειναι η αξια μου αλλα ο κινδυνος που νοιωθω / 



περίληψη μαθήματος 8 - ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

απομαγνητοφώνηση μαθ 6

εγχειριδιο κεφ 10 σελ 52

σημειώσεις Α σελ 33

(δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση > ναι όταν ... όχι όταν κάνω λάθη -προγραμματισμός-, όχι όταν λεώ ψέματα -συνείδηση-. >> χρειάζεται να ξεχωρίζω πότε είναι προγραμματισμός και πότε συνείδηση και να βοηθώ ανάλογα τον άνθρωπο.)

Γενική επιβεβαιώση > προσωπική επιβεβαιώση

επιβεβαιώσεις/20 λεπτά/ξανά κ ξανά/βρίσκω την πεποίθηση/αλλάζω την επιβεβαιώση συμπεριλαμβάνοντας την πεποίθηση/απαντήσεις κοινωνικών προγραμματισμών κ συνείδησης/τα ηθικά θέματα εμπεριέχουν αντίσταση/αλλάζω τακτική κ εστιάζω σε αυτό που νοιώθω όταν καλνω την ανήθικη συνπεριφορά/στον κοινωνικό,προγραμματισμό απλά απελευθερώνομαι από την πεποίθηση/απαραίτητο η συγνχώρεση κ αγάπη του εαυτού/

Α Επίπεδο - αγαπω κ δεχομαι τον ευρο μου σε κάθε περίπτωση / αυτό θα μου δώσει αντιστάσεις

Β Επίπεδο - δουλεύω συγκεκριμένα την αντίσταση

προσωπικές επιβεβαιώσεις: αγαπώ κ δέχομαι τον εαυτό μου ακόμη και όταν κάνω λάθη/ακόμη και όταν δεν είμαι τέλειος/ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση/ακόμη και όταν είμαι μόνη -ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ- 

ή τους άλλους/αγαπώ το σύντροφό μου ακόμη και όταν - Ή ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ Η’ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ 

Γ Επίπεδο - επιλέγω κατεύθυνση / αν έχω αντίσταση στην αφάλεια ‘όχι σε σεισμούς’ είτε πάω στο ‘νοιώθω ασφαλής σε κάθε περίπτωση’ είτε στο ‘νοιώθω ασφαλής ακόμη και σε σεισμούς’. ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟ: ή νοιωθω σίγουρις κ ασφαληλς όταν οδηγά επικίνδυνα ή νοιώθω ασφάλεια να μιλήσω και να βάλω τα όρια μου όταν οδηγά επικίνδυνα. 

Η λογική του παιδιού: πάντα φταίω / όταν το εγκαταλείπουν / όταν έχουν συναιθηματικά προβλήματα / όταν δεν εκφράζουν στοργή, όταν αρρωσταίνουν ή πεθαίνουν, τσακώνονται.  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: φταίω , δεν αξίζω κάτι άλλο , πάντα έτσι θα είναι η ζωη μου. (δεν αγαπώ/βασίζομαι/δένομαι γιατί θα εγκαταλειφθώ).

Τα συναισθήματα δεν ενεργοποιούνται από τη λογική αλλά από τα ενεργειακά πεδία. (ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ EFT).

Στο τέλος κλείνω με 5 λόγους ‘γιατί' ισχύει η επιβεβαιώση. (όχι ‘πότε’ αλλα’ ‘γιατί').

Άσκηση: σημειώσεις σελ 35 - δέχομαι κ αγαπώ τον εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ... (20 φορές ή 20 λεπτά) / μετά κάνουμε ζευγάρια και βρίσκουμε την ανάγκη κ την πεποίθηση (θα βγουν οι κοινές πεποιθήσεις που θα επαναλαμβάνονται). / μετά αποφασίζουμε για την επόμενη προσωπική επιβεβαίωση που θα δουλευτεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

(ΕΧΩ ΗΔΗ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ)